۶۸۰۸۵۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مدل‌های جدید LG K۸ و LG K۱۰ در MWC ۲۰۱۸

گوشی‌های هوشمند جدید الجی که در دسته میان رده بازار گوشی‌های هوشمند پیش روی مشتاقان قرار خواهند گرفت از سری K هفته آینده در MWC ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد.

وبسایت نقدستان: گوشی‌های هوشمند جدید الجی که در دسته میان رده بازار گوشی‌های هوشمند پیش روی مشتاقان قرار خواهند گرفت از سری K هفته آینده در MWC ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد.

آن‌طور که ال جی اعلام کرده مدل‌های جدید K۸‌ و K۱۰ از قیمت جذاب در کنار گزینه‌های متمایز در بخش عملکرد دوربین بهره‌مند خواهند شد.

مدل ۲۰۱۸ میلادی K۱۰ از دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در کنار قابلیت‌های جدید بهره‌مند خواهد شد. الجی از تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز هم در این محصول استفاده کرده که بهبود سرعت فوکوس را تا ۲۳ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی به همراه خواهد داشت.

گزینه جدید لمس با انگشت هم به کاربران امکان ثبت سلفی را با قراردادن انگشت روی سنسور کلید هوم خواهد داد. لمس یک‌باره کلید هوم به ثبت سلفی و لمس دوباره آن به ثبت محتویات صفحه‌نمایش منجر خواهد شد.

مدل‌های جدید LG K۸ و LG K۱۰ در MWC ۲۰۱۸

LG K10 در قالب رنگ‌های سیاه، آبی و طلایی روانه بازار خواهد شد و قسمت پشتی آن آلومینیومی خواهد بود. علاوه بر این، مدل K10 Plus هم پیش روی مشتاقان قرار خواهد کرد که از سه گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند می‌شود. این در حالی است که K10 دو گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

K10 از صفحه‌نمایش 5.3 اینچی در کنار اندروید 7.2، شکاف تعبیه کارت حافظه جانبی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و باتری 3000 میلی آمپرساعتی بهره‌مند خواهد شد.

مدل 2018 میلادی K8 هم از بهبود عملکرد دوربین در نور کم، صفحه‌نمایش 5 اینچی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و البته دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت بهره خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باک

      مدیران محترم اخبار داغ در هر خبر تصاویری نمایش دهید ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج