۶۸۰۸۷۴
۳۳ نظر
۵۰۰۴
۳۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده مجلس: به دراویش چه وصله‌ای بزنیم؟!

یک عضو فراکسیون امید اظهارداشت: قوه عاقله امنیتی-اطلاعاتی باید حوادث گلستان هفتم را کالبدشکافی کند.

اعتمادآنلاین نوشت: یک عضو فراکسیون امید اظهارداشت: قوه عاقله امنیتی-اطلاعاتی باید حوادث گلستان هفتم را کالبدشکافی کند.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه وعضو کمیسیون شوراها در خصوص راهکار جلوگیری از اتفاقاتی همچون حوادث گلستان هفتم، گفت: قوه عاقله امنیتی- اطلاعاتی باید بنشینند و موضوع را بررسی و کالبد شکافی کنند. آنها باید در زمانهایی که حساسیت های مختلفی وجود دارد، تمام جوانب را بسنجند.

وی تصریح کرد: البته در برخی اوقات هم وادار می شوند تا اقداماتی را انجام دهند اما راه این است که آن قوه عاقله خوب عمل کند، خوب بفهمد و موقعیت‌شناسی کند تا این اتفاق نیفتد. یکی از دبیران کل تعداد کشته ها، زخمی ها و خسارات ها را نوشته بود، اما این حاصل چه تدبیری است؟

این عضو فراکسیون امید در ادامه خاطرنشان کرد: تفاوتی ندارد که این اقدامات از سوی دراویش باشد یا طرف دیگر، سوال این است که این تدبیر چیست که باید حاصلش این باشد.

آنقدر به گروه‌ها وصله منافق، اغتشاشگر و فتنه‌گر زدیم وصله کم آوردیم

غلامعلی جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص راهکار تبدیل نشدن حوادثی همچون گلستان هفتم به یک بحران، گفت: اگر ما صدا و سیمایی داشتیم که دراویش می توانستند در آن حرف‌هایشان را بزنند و ما نیز حرفمان را بزنیم، مخالفین هم حرفشان را می زدند هیچ وقت به خشونت نمی گرایید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: چون صدا و سیمای ما یک طرفه است و رسانه های ما نیز جرات نوشتن ندارند کسی نمی تواند حرفش را بزند و حرفها در سینه ها عقده می‌شود. خیلی از اینها که متوسل به خشونت می شوند حرفشان هم غلط است اما نتوانستند حرفشان را مطرح کنند و حرفشان نقد نشده و پاسخی به آن داده نشده است، بنابراین فکر می کنند حرفشان درست است. و این موضوع منجر به این می شود که آنها ابراز خشونت کنند.

جعفرزاده در خصوص گام اول جهت ایجاد گفت‌و‌گو به منظور جلوگیری از چنین بحران‌هایی، گفت: باید ظرفیت‌ها و تحمل‌ها افزایش پیدا کند. زدن هر حرفی را برخلاف مصالح ملی ندانیم، نقد‌پذیری‌های ما زیاد شود. اگر صدا و سیما نمی تواند بستری برای گفت وگو مهیا کند شبکه هایی ایجاد شود که همه بتوانند حرفشان را بزنند.

وی خاطرنشان کرد: آنقدر به گروه‌ها وصله منافق و فتنه‌‌گر و ... زده ایم وصله کم آورده ایم که به این دراویش دیگر نمی دانستیم چه بگوییم. چون اغتشاشگر، منافق را قبلا مصرف کرده بودیم و فتنه‌گر هم تمام شده بود و آخر هم نمی دانستیم به دراویش چه باید بگوییم. امیدوارم یک روزی این وصله زدن‌ها تمام شود.

دروایش نعمت الهی تاکنون هیچ سوءسابقه‌ای نداشته‌اند

ایسنا نوشت:همچنین محمدرضا تابش با بیان اینکه دراویش نعمت‌الهی تاکنون هیچ سوء سابقه‌ای نداشته‌اند و برخورد آنها با مجموعه حاکمیت مسالمت آمیز بوده گفت: یا ممکن است عده‌ای نفوذی در این حوادث وارد جمع آنها شده باشند یا یک عده تهییج و تحریک شده باشند که دست به اقدامات خشونت باری زده باشند که قطعا اینها محکوم است.

وی ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خاطر شهادت ۵ نفر در این درگیری‌ها اظهار کرد: من در مسیر دو روضه‌ای که در شب شهادت حضرت فاطمه شرکت کردم شاهد بخشی از این قضایا بودم در حادثه ای که در محدوده بسته‌ای اتفاق افتادند پنج نفر به شهادت رسیدند. در حالیکه به ظاهر می شد مدیریت بهتری انجام داد و البته مسئولین باید در اینباره توضیح دهند.

این نماینده اصلاح‌طلب با بیان اینکه خشونت، اغتشاش، آسیب وارد کردن به اموال عمومی و برخورد کردن با نیروهای نظامی و امنیتی محکوم است، گفت: همه ما مقابل اغتشاشاگران می ایستیم ولی باید موضوع ریشه یابی شود تا ببینیم عواملی که باعث این حادثه شده است چه بوده و این مسئله باعث نشود انسجام و وحدت ملی به هم بخورد یا در سیاست های مجموعه حاکمیت و دولت تغییری ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما نگران نباش اقایون وصله جدید. میسازن تو این کار حرفه ای هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما با ترازویی که مثل خرافه پرستی و شیطان پرستی شماست , محاسبه شده

      • بهزاد

        خخخخخ واقعا

    • بدون نام

      حرف حساب

      پاسخ ها

      • هالو۷شنبه

        ازکیهان یاصداوسیما بپرسید احتمالا سه چهار نوع وصله اماده کردن

    • بدون نام

      دمت گرم حرف دل مردمو ز دی همه مردم یا منافقن یاامریکایین یاضد انقلابن جدیدن هم داعشی مد شده فقط اینها ادم خوبه هستن

      پاسخ ها

      • سلام

        به کسی که با قمه و دشنه و شمشیر و اسلحه شکاری به نیروهای انتظامی حمله میکنند چه باید گفته شود بگوییم آدم خوب .مومن. بسیار سر به زیر؟؟؟ خب وقتی مثل داعش رحمی در دلشان نیست انتظارت اینه به این احمقهای ازخدا بیخبر فرش قرمز پهن شود؟؟؟عجب آدمایی هستین.

    • بدون نام

      عقل کامل نزد اصلاحات وامید است وثمر این عقل شده :: اغتشاش گرانی وفور جاسوس وبرجام بی فرجام

    • بدون نام

      برو بابا

    • بدون نام

      وصله های جدید:
      عامل افغان
      عامل بهاییت
      عامل اسراییل
      عامل ترامپ (نه امریکا)
      عامل فرانسه
      عامل روس که نمیتونن باشن چون اونا از بدو پیدایش دوست جون جونی بودن و عهد نامه ی ترکمان چای و گلستان و رااکتور اتمی را استکبار نوشته و یه دوطرف دیکته کرده است
      عامل......

      پاسخ ها

      • ممنون شما هم از این حمله کنندگان بااسلحه شکاری وقمه و دشنام حمایت میکنید

        شماهم با اینها هستید درسته. با قمه و عربده کشان و دشنه بر دستان.

    • بدون نام

      یکی حرف ملت ایران را زد ما تو خانه هایمان ارامش نداریم مرگ عزیزانمون در جاده ها و هواپیماها و کشته شدن مردم به دست نفوذیها در تظاهراتشان و گرانی ارامشی برای ما نگذاشته اند باید کلهم مسیولیت بی کفایتی خود را بپذیرید یا برای مردم زندگی کنید یا گورتون را گم کنید برید پیش خاوری

    • بدون نام

      چه با حال شما پیشنهاد بده به قاتل جماعت چه وصله ای میزنن اینا بچه هاشون کجان.

    • بدون نام

      از صدا و سیمایی که اول می اید جشنواره یخی پکن رو پخش می کنه و بعد حرف های گزینشی رئیس جمهور رو کشور رو , باید تعطیل بشه . اصلاح بشو نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرت اگه یه یک ساعتی وقت بده به این وحشی ها تا در مورد زیر گرفتن. مامورین بگن خوبه!!؟

    • بدون نام

      حرف حساب جواب نداره.

    • بدون نام

      چ عجب یکی پیدا شد حرف منطقی بزنه بجا گفتن داعش...

    • بدون نام

      اتفاقا این قبیل درگیری ها بجای مستحکم کردن پایه نظام، نتیجه عکس می دهد. مثال ساده اینکه وقتی در یک خانواده درگیری فیزیکی رخ بدهد فاتحه شیرازه آن خانواده را باید خواند. چون سرکوب و ارعاب. منجر به ایجاد کدورت عمیق می شود و این امتیازی بحساب نمی آید.

    • بدون نام

      شاید هم بقول دوستشون باید گفت مردم خدا جو!!!

    • بدون نام

      واقعا بعضی از شما کاربران روز تا شام نشستید حرفهای بی ربط میزنید خدلوکیلی خجالت بکشید تمام این خونهای به ناحق ریخته آخرش دامنتون رو میگیره چون بااین حرفها آب تو آسیاب دشمن ریختنه

    • بدون نام

      حرف حق را این نماینده زده

    • بدون نام

      کسی که با قمه به مردم حمله میکنه تو صدا سیما هم اجازه داره حرف بزنه؟ کسی که با ماشین مردمه عمدا زیر میگیره وصله میخواد؟ چرا برای مطرح کردن خودتون تن به هرچی میدین؟

    • بدون نام

      واقعا برای این نماینده متاسفم که جرات یا فهم اظهار نظر صحیح رو نداره . وقتی کسی عقلش رو به دست یک قطب بده رفتارهای جنون آمیز هم برای اثبات ارادتش میکنه . قطب اینها کسی است که با تکبر اجازه میده مریدانش به او سجده کنند یا پای او را ببوسند و صراحتا میگوید که از همه مردم زمین بهتر است و مریدانش تشویقش میکنند . و در روایات اهل ییت هم صوفی مساکی به شدت مذمت شده اند . بهتر بدونی روز قیامت باید جواب بی مسولیتی خودت رو بدی .

    • بدون نام

      حالا تا چند وقت سر مردم رو با حادثه پاسداران گرم کنید..بابا عاملان این حادثه دستگیر شدن و به سزای عملاشان خواهند رسید.برید مشکل رو پیدا کنید..هی نشستید محکوم میکنید و بیانیه میدهید.ما چهل سال است خیلی از کشورهارو داریم محکوم میکنیم.ولی کجای دنیا گوش به حرف مادادن .

    • علی محمد روزبهانی

      این نماینده اصلاح طلب که این حرفها را میزنه خودش ده تا محافظ داره بچها یش هم توکانادا ياانگليس دارن درس ميخواننداين که دیگه به دولت قبلی ربط نداره وزیر کشور از خودتان هست نیروی انتظامی هم از خودتان شما نشستید تو مجلس ماهی ده میلیون تومان حقوق می گیری برای چی بچهای بدبخت مردم دست خالی ميفرستيد داخل خیابان تا جلوی این دراویش معاون رابگيره چرا بچه خودتان را نميفرستيد هشتادميليون ایرانی را فدای دو هزارتا درویش کردید چراجرات نمی کنید وزیر کشور را برکنار کنيدهر کار ی که شماها خراب میکنید میگویید دولت قبلی بوده در دولت قبل اگر گرانی بود هرکسی تو کار خودش هم سرکار بود آدم بیکار پیدا نمی کردی شما چکار کردی تمام این بدبختیها ازبيکاري ایست از بی پولی چرا شما برای هشتاد میلیون دل نميسوزانيد ولی برای دوهزار نفر درویش مرتد دل ميسوزانيد چرا چرا

    • بدون نام

      وصله ای که به تمام ملت میزنید آ آشوبگر اغتشاشگران فتنه گران

    • بدون نام

      بیچاره دراویش و بهایی ها از جون ما ها چی میخواهند

    • بدون نام

      به مردم بگویید خودتون را خسته نکنید ما هر چه خودمان در مجلس دولت هر چه تصمیم بگیرییم همون است مردم یعنی برگ چغندر

    • بدون نام

      حرفش دلنشین است

    • بدون نام

      خاک بر سر مملکتی که بی سوادی مثل تو می شود نماینده محلسش...
      بی شعور اول مطالعه ای در مورد عقاید دراویش نعمت الهی می کردی. یا شاید هم تو هم از انهایی؟
      اینها وصله نیاز ندارند خودشان وصله ناجور جامعه اند...

    • بدون نام

      وای به حال این ملت با این نمایندگان سطحی نگر . مگر کور بودید و ندیدید که چه جنایاتی انجام دادند اگر یکی از بستگان شما هم کشته میشد اینطور قلم فرسائی میکردید؟

    • ص. م

      خدایی نماینده این قدر نمک نشناس , از بیت المال شیعه ارتزاق کنه و خاین به انها . ای منافق .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگن گربه خیلی بی چشم رو.است ولی این نماینده دست گربه راازپشت بسته وقتی به عکس بزرگتررای بدهیم همین میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج