۶۸۰۹۲۵
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

معاینه چشمِ سهیلا جورکش توسط وزیر بهداشت

وزیر بهداشت امروز در حاشیه افتتاح یک بیمارستان‌، چشم‌های سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان را معاینه کرد.

ایسنا: در پی سفر وزیر بهداشت به اصفهان جهت افتتاح پروژه‌های بیمارستانی و بازدید از وضعیت بهداشت و درمان این استان، ‌سهیلا جورکش برای دیدار با وزیر بهداشت به مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی« ۹ دی منظریه» خمینی‌شهر اصفهان آمد تا از کمک‌ها و مساعدت‌های دکتر هاشمی در روند درمان چشمانش تشکر کند.

وزیر بهداشت در این دیدار بار دیگر چشمان جورکش را که اوایل امسال در سفر به آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، معاینه کرد.

دکتر هاشمی همچنین در مراسم افتتاح این بیمارستان نیز اظهار کرد: از مردم خمینی شهر در خصوص موضوعی که در مورد "بخیه" در این شهر رخ داد؛ عذرخواهی می‌کنم و خوشحالم که امروز این بیمارستان با پرستاران و پرسنل خوب افتتاح می‌شود. از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و وزارت راه و شهرسازی نیز تشکر می‌کنم، اما باید تجهیزات بیشتری برای این بیمارستان فراهم شود.

معاینه چشمِ سهیلا جورکش توسط وزیر بهداشت

وی افزود: به طور معمول راه‌اندازی یک بیمارستان 6 ماه طول می‌کشد، اما این بیمارستان کمتر از چند ماه و حتی چند روز افتتاح شد. امید می‌رود همین اتفاق خوب در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی در خمینی شهر نیز روی دهد و این بیمارستان هر چه سریع‌تر بازسازی شود. در حال حاضر ۸۰۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی وجود دارد و لازم است به تخت‌های بیمارستانی بیشتری مجهز شود. از تلاش نماینده مردم خمینی شهر در این خصوص تشکر می‌کنم. با این وجود ما تا سال ۱۴۰۴ هنوز در خمینی شهر با کمبود بیمارستان مواجه هستیم به همین دلیل باید این تعداد بیمارستان‌ها را به چهار عدد برسانیم. خیران در این زمینه به خوبی عمل می‌کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که باید انجام شود این است که اورژانس بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه توسعه یابد، گفت: مشکل جدی استان اصفهان و از جمله خمینی شهر کمبود نیرو است. باید امور استخدام کشور و سازمان برنامه‌ریزی جهت استخدام بیشتر از جمله پرستار برنامه‌هایی را تبیین کنند تا با کمبود پرستار روبرو نشویم.

هاشمی با اشاره به اینکه شهر خمینی شهر بیشتر از این میزان باید در آن افتتاحیه صورت گیرد، گفت: آنچه که مهم است این است که علاوه بر مجهز کردن و تجهیزات ساختمانی، پرسنل تمامی بیمارستان‌ها غمخوار باشند که این وظیفه اصلی آن‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این عکس لکه ننگی است که تاقیام قیامت می ماند.. لعنت برخفاشان وخون آشامان کهنه پرست...

    • بدون نام

      وزیر بهداشت به جای اینکارها بگه چرا هزینه بیماران خاص ونادروکم کردوبااین طرح ناقص ضررداربیمه سلامت جواب بد وله جای بودجه جداچراازصندوق تامین اجتماعی ورمیدار وبگوقسمت پزشکی ۲۰/۳۰چرااجازنمیدوچرااوردن توبرنامه ثریا جواب مجری نمی‌توانست بدودعوامیکردومیگفت این سوالی می‌پرسین....

    • بدون نام

      تف به ذات کسانی که این کار ها را کردند و تف به ذات پلید کسانی که پشت این ماجرا ها بودند

    • بدون نام

      چرا از مسببان این جنایت چیزی به مردم نمیگین
      چرا مردم نباید بشناسند این وحشیهای پست فطرت ونامرد را

    • مینا

      خداوند لعنت ابدی دچار کند بانی این عمل زشت را خدایا دختر مردم چه گناهی داشت که به این روز دچار شد اینهمه رنج کشید ما صبر می کنیم و میدانم که تقاصش را به سختی و با عذاب پس میدهد این جنایتکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج