۶۸۰۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروزی مقتدرانه فوتبال ساحلی بر سنگال

تیم ملی ایران با برتری پنج بر سه برابر سنگال، امیدهای صعودش به مرحله بعدی را زنده نگاه داشت.

ایسنا: تیم ملی ایران با برتری پنج بر سه برابر سنگال، امیدهای صعودش به مرحله بعدی را زنده نگاه داشت.

دومین دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی تائیتی با برتری پنج بر سه این تیم برابر سنگال به پایان رسید. گل‌های تیم ملی ایران را محمد احمد‌زاده (۳بار) و در دقایق ۲،۳ و ۲۱، امیر اکبری در دقیقه ۱۷ و بلوک باشی در دقیقه ۳۰ به ثمر رساندند.

در دوازده‌ دقیقه نخست این دیدار،‌ تیم ملی ایران بازی به مراتب بهتری نسبت به سنگال ارائه داد و در همان دقیقه دوم بازی با شوت خوب احمد‌زاده ایران به گل رسید و تنها یک دقیقه بعد ضربه سر دیدنی این بازیکن، گل دوم را برای تیم ملی ایران به همراه داشت. در ادامه این نیمه، بازی به سمت تعادل پیش رفت و دوازده دقیقه نخست با حساب دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

اما در دوازده دقیقه دوم، سنگالی‌ها برای جبران جلو کشیدند و دو بار در دقیقه ۱۶ موفق به گلزنی شدند. گل اول این تیم را اینگارا سیلا روی پاس رو به عقب احمدزاده به ثمر رساند و گل دوم را هم دروازه‌بان سنگال از دروازه خودی با دست به جلو پرتاب کرد که اشتباه عجیب حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی ایران منجر به تبدیل این توپ به گل دوم شد تا حساب کار دو بر دو مساوی شود.

در ادامه بازیکنان ایران بار دریگر به خود آمدند و در دقیقه ۱۷ با شوت خوب امیر اکبری بار دیگر نتیجه بازی به سود ایران شد. اما این پایان کار در دوازده دقیقه دوم نبود و برگردان زیبای احمد‌زاده در دقیقه ۲۱ تیر خلاص را به سنگالی‌ها زد تا حساب کار چهار بر دو به سود نمایندگان ایران شود.

در دوازده دقیقه سوم این دیدار، سنگالی‌ها که امیدی به بازگرداندن نتیجه نداشتند همه تلاششان را کردند تا نتیجه بازی را به سود خود بازگردانند اما در این امر موفق نبودند و این ایران بود که در دقیقه ۳۰ توسط بلوک باشی گل پنجم را به ثمر رساند و این دیدار با حساب پنج بر سه به سود تیم ملی ایران به پایان رسید. گل سوم سنگال در دقیقه ۲۸ توسط اینگارا سیلا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در این دیدار عبداللهی از تیم ملی ایران اخراج شد. تیم ملی ایران دوشنبه به مصاف اوکراین می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج