۶۸۱۰۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تجمع اعتراض‌ آميز برای قيمت برق

تعدادي از مردم شهر همدان پنج شنبه در اعتراض به افزايش بهاي برق مصرفي و عدم توجه مسئولان شرکت توزيع برق به خواسته آنان در مقابل استانداري همدان تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: تعدادي از مردم شهر همدان پنج شنبه در اعتراض به افزايش بهاي برق مصرفي و عدم توجه مسئولان شرکت توزيع برق به خواسته آنان در مقابل استانداري همدان تجمع کردند.

اين تجمع که با حضور بيش از ۶۰ نفر چندين ساعت به طول انجاميد با حضور ابراهيم کارخانه‌اي نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس و حاجي‌رضا تيموري مدير عامل شرکت توزيع برق استان همدان در بين معترضين و شنيدن سخنان آنها به طور مسالمت‌آميز فيصله يافت.

يکي از معترضين با بيان اينکه قبض برق خانه من از ۱۹۰ هزار تومان در هر نوبت قبض‌نويسي به يکباره به يک ميليون تومان افزايش يافته است گفت: بنده توان پرداخت چنين مبلغي را ندارم و به اين مبلغ اعتراض دارم و به همين منظور در مقابل استانداري تجمع کرديم.

وي ادامه داد: در ميدان مفتح براي اتصال خانه به شبکه اصلي برق، با توجه به اينکه تيرهاي چوبي برق در محل وجود دارد، شرکت برق هزينه اتصال برق و همينطور تغيير تيرهاي چوبي به سيماني را نيز از مشتريان طلب مي‌کند. در همين زمينه براي بررسي موضوع با مديرعامل شرکت توزيع برق استان همدان گفت‌وگويي را ترتيب داديم.

حاجي‌رضا تيموري با بيان اينکه علت افزايش بهاي برق مصرفي افزايش قيمت سه تومان در هر کيلووات به مصرف برق است اظهار داشت: افرادي که تجمع کردند از افزايش قيمت برق مصرفي آگاه نبودند و اين افزايش قيمت را دولت ابلاغ کرده و شرکت برق آن را اجرا مي‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاینده آزاد

      بازم این همدانی ها. پایتخت نشینان که چه عرض کنم!!!!!!!!

    • بدون نام

      بهتر بود شرکت برق افزایش سه تومنی برای هر کیلووات برق را برای بعد از ماهای تابستان انجام میداد تا با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای مشترکین این هزینه سه تومنی به مشترکین اجحاف نشود .
      اینم از زرنگیهای شرکت برقه !!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج