۶۸۱۴۷۹
۱۰ نظر
۵۰۹۴
۱۰ نظر
۵۰۹۴
پ

زنان قاجار در فشن شوی «گوچی»

برند گوچی در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برند گوچی «Gucci» در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

برند کوچی در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

زنان قاجار در فشن شوی «گوچی»

البته این فشن شو نقدهای زیادی را به همراه داشت. به عنوان مثال در توییتر نقدهای زیادی به مدل سفید پوست مسیحی که عمامه به سر داشت منتشر شد: «چرا از یک مدل سفید پوست مسیحی استفاده کرده اید؟ آیا پیدا کردن مدلی سیکی برایتان سخت بود؟» گوچی نیز در پاسخ گفت: «من می دانم که هضم این موضوع برایتان سخت است اما بهتر است که کمی مهربان تر و صبورتر باشیم و به نظرات هم احترام بگذاریم.»

زنان قاجار در فشن شوی «گوچی»

گوچی در مورد این فشن شو گفته: «آنچه ما در این فشن شو آورده ایم، مانند ابروان پیوسته یا حجاب... چیز جدیدی نیست، بلکه اینها پیشینه ای کهن دارند که در حال حاضر نیز در بسیاری از فرهنگ ها و کشورها موجودند و تنها کاری که ما کرده ایم، الهام از آنها بوده است. به عنوان مثال در تاجیکستان، ابروهای پیوسته سمبل زیبایی ست. حتی اگر زنان ابروهای پیوسته ای نداشته باشند، آن را با مداد می کشند تا بیشتر به چشم آیند یا مدل معروف یونانی، سوفیا هدجی پنتلی‬‎، که به خاطر ابروهای پیوسته اش بیش از ۱۵۰۰۰۰ فالوور جذب کرده است.

زنان قاجار در فشن شوی «گوچی»

ابروان پیوسته و کمانی، خال صورت، مدل بستن روسری و... با کمی دقت به این مدل ها، شباهت های زیادی را میان آنها و زنان قاجار نیز پیدا خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی ذوق مرگ نشوید
      آنها بهتر از هر کس دیگری با فرهنگ و آداب کشورها آشنایی دارند الکی ربط به قاجار ندهید!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا ربط ندیم وقتی انقدر به زنان قاجار شباهت دارن؟ شما فرهنگ و تمدن خودتونم زیر سوال می برین! متاسفم

      • بدون نام

        ذوق مرگ شدن نداره البته .ولی چون ایرانیها عقده جلب توجه و حقارت دارند ذوق می کنند! وگرنه تو فشن شو همیشه از فرهنگهای مختلف استفاده میشه

    • بدون نام

      چه باحال

    • بدون نام

      زنان قاجار اگه با تصویر اصلیشون بیان توی این فشن شو که همه فرار می کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنان اون زمان در همه جا فربه بودند . و البته نژاد خاورمیانه ای هم پر مو هست .حال چون یه عده ای از نژاد خودشون بیزارند یا اینقدر بدن خودشون رو تغییردادند تا واقعیتشون رو فراموش کردند دیگه مشکل خودشونه!

    • آناهیتا

      جالبه زنان قاجار در کشور خودشون مورد توهین و استهزا قرار میگیرند و این خارجیها هستند که از لباس شرقی از جمله لباس زن قاجاری برای شو و پول درآوردن استفاده میکنند. دوستان عزیز! هر کدوم ما در 200 سال گذشته بدنیا میومدیم بلکه پرموتر از زنان قاجار هم میبودیم. در دوره ای که نه وسایل پیرایش مثل امروز موجود بود و نه آرایشگرها برامون ابرو میساختند و نه پزشکان زیبایی لب و گونه میساختند. منصف و واقع بین باشید لطفا!

    • بدون نام

      میگن تاریخ تکرار میشه همینه ها

    • بدون نام

      ولی زنان قاجار که سبیل داشتند !

    • بدون نام

      جالبه که اصن اسمی از ایران نبرده این برند در حالیکه قبل تاجیکستان این واسه ایران بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج