۶۸۱۵۲۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ نیمه پر لیوان!

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: اخیرا تصاویری از آب‌گرفتگی چادرهای زلزله‌زدگان کرمانشاهی در فضای مجازی پخش شده که حتما شما هم دیدید. حالا شاید بگید که بعد از گذشت این همه وقت و دادن این همه وعده و زدن این همه حرف و جمع شدن این همه پول، چرا هنوز این همه از هموطنانمون کانکس ندارن؛ در حالی‌که شما خبر ندارید الان خیلی کشورهای دنیا دنبال اینن که همین چادرهای پلاستیکی سوراخ‌سوراخ رو از ما بخرن! بعدم خداییش یکم نیمه پر لیوان رو هم ببینید.

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: اخیرا تصاویری از آب‌گرفتگی چادرهای زلزله‌زدگان کرمانشاهی در فضای مجازی پخش شده که حتما شما هم دیدید. حالا شاید بگید که بعد از گذشت این همه وقت و دادن این همه وعده و زدن این همه حرف و جمع شدن این همه پول، چرا هنوز این همه از هموطنانمون کانکس ندارن؛ در حالی‌که شما خبر ندارید الان خیلی کشورهای دنیا دنبال اینن که همین چادرهای پلاستیکی سوراخ‌سوراخ رو از ما بخرن! بعدم خداییش یکم نیمه پر لیوان رو هم ببینید. هیچ میدونید الان ما مردم اصفهان چندساله تو حسرت یه همچین بارونی هستیم؟ من جای عزیزان کرمانشاهی‌ بودم، حالا درسته که نفر دومش رو ندارم ولی سعی می‌کردم از این هوای دو نفره بارونی نهایت لذت رو ببرم. بعدشم این آب‌گرفتکی اگرچه ظاهر تهدیدآمیزی داره ولی در عمل میتونه یه «فرصت» ایده‌آل باشه، ببینید:

جاذبه گردشگری

الان سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان هزینه میکنن میرن ایتالیا تا شهر «ونیز» رو از نزدیک ببینن! حالا چه خبر هست اونجا؟ هیچی! دقیقا عین همین فضای رمانتیک و زیبایی که در اطراف چادر زلزله‌زده‌های کرمانشاهیه، اونجا هم هست. یعنی در خونه رو باز میکنی جلوت آبه و مردمم کلا از داخل آب رفت و آمد میکنن! اصلا همین اصفهان ما که چند خط بالاتر حرفش شد، زاینده رودش که باز میشه جذب گردشگر و مسافرشم بیشتر میشه! خب چرا از این پتانسیل بالایی که الان در سرپل ذهاب و مناطق زلزله‌زده ایجاد شده استفاده نمی‌کنیم برای رونق صنعت توریسم؟

آب‌درمانی

مردم عزیز کرمانشاه اگر میدونستن که به وسیله همین آب چقدر دردهای سیاتیکی و مفصلی و کمردرد و... رو میشه درمون کرد هرگز از آبگرفتگی چادرهاشون ناراحت نمیشدن! الان پدربزرگ خود بنده برای درد دیسک کمرش، طبق تجویز دکتر هفته‌ای سه بار باید توی آب راه بره! برای همینم هر جلسه ۲۵ هزارتومن پول بلیت استخر میده! یعنی هفته‌ای ۷۵ هزار که میشه ماهی ۳۰۰ هزارتومن! حالا بماند که یه عده خیلی بیشتر از اینا هزینه میکنن، پول هواپیما و هتل هم میدن که فقط سه چهار روز برن سرعین! خب بده الان سرعین یه شعبه زده توی کرمانشاه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چسمال

      اون روانشناساش ...تو لیوان و میگند نیمه پرش را ببینید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج