۶۸۱۵۹۲
۳۸ نظر
۵۰۰۲
۳۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان تراژیک داستان کی روش و ایران

داستان حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی کشورمان تمام شده است.

خبرگزاری میزان: داستان همکاری کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان تمام است! کی‌روش بعد از پایان جام جهانی و پایان قراردادش از تیم ملی جدا می‌شود و به احتمال ۹۹ درصد هدایت تیم ملی ازبکستان را به عهده می‌گیرد.

کی‌روش که این روزها حسابی عصبانی است، هنوز صحبتی برای تمدید قراردادش با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته و نخواهد داشت! کی‌روش رفتنی است و این مسئله‌ای که است که فدراسیون‌‌نشین‌ها هم از آن خبر دارند.

نکته جالب اینجاست که با توجه به فضایی که در فوتبال ما وجود دارد، خیلی از اهالی فدراسیون فوتبال هم معتقد هستند که رفتن کی‌روش بهتر از ماندنش است. این در شرایطی است که کی‌روش به هیچ عنوان راضی به تمدید قراردادش با ایران نیست و قراردادش هم تمدید نمی‌شود.

رفتن کی‌روش در شرایطی قطعی است که هنوز هیچ‌ گزینه‌ای برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۹ مطرح نیست. هیچ مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی مدنظر نیست و هیچ مربی خارجی هم فعلا گزینه نیست.

این در شرایطی است که خیلی از فدراسیون‌‌نشین‌ها معتقد هستند تیم ملی با کارلوس کی‌روش می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

در این بین شنیده شده که اتفاقاتی باعث شده تا کی‌روش کامل قید ادامه حضور در تیم ملی را بزند، اتفاقاتی که در زیر می‌خوانید.

علی کریمی

مهمترین دلیل کی‌روش برای عدم تمدید قراردادش داستان‌های علی کریمی و مصاحبه‌های اخیر کریمی علیه او است. کی‌روش از مصاحبه‌های کریمی ناراحت است. نکته جالب اینجاست که برخی مدیران فدراسیون از این داستان ناراحت هستند و معتقدند که در این شرایط و با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و البته باتوجه به رفتن کی‌روش؛ علی کریمی که از او انتقاد کرده باید سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند.

رسانه‌ها

نزدیکان کی‌روش معتقد هستند بعد از داستان دعوای او و کریمی، خیلی از رسانه‌ها پشت سرمربی سپیدرود درآمدند و همین مسئله باعث دلسردی کی‌روش شده است. گفته می‌شود کی‌روش از رفتار تعدادی زیادی از رسانه‌ها در این مورد ناراحت است و معتقد است که رسانه‌ها نباید از کریمی حمایت می‌کردند.

عادل فردوسی‌پور

در حالی که رابطه کی‌روش و فردوسی‌پور همیشه خوب بوده اما شنیده شده که برگزاری مناظره کریمی - ساکت که باعث شد کریمی علیه کی‌روش موضع بگیرد و کی‌روش هم پاسخ بدهد، آنهم ۳ ماه تا آغاز جام جهانی باعث ناراحتی سرمربی تیم ملی شده است.

با قطعی شدن جدایی کی‌روش از تیم ملی باید ببینیم که سکان هدایت بهترین تیم آسیا به دست چه مربی سپرده می‌شود. هرچند ممکن است با تمام این اتفاقات و درگیری‌ها کی‌روش در تیم ملی ماندنی شود که بسیار بعید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خوب حتما امتیازات دیگه ای میخواد
      این بازیاش،و این پیشنهاداتش که تکراریه
      ولی هیچوقتم نمیره
      اخه کجا بره بهتر از اینجا.

    • hamed

      کی روش از لحاظ فنی عالیه بهترین مربی تیم ملی تو چند دهه اخیر ایران بوده ولی این کی روش هنوز نتونسته رابطه خوبی با پیشکسوتا. و مسئولین داشته باشه البته جلوی بعضی از مسئولین و پیشکسوتا وایستاد کار خوبی بود ولی با بعضی هانه کارش اشتباه بود. بعدشم که این آقای کی روش این همه پدل میگره حتی تو ثانیه هم واسش پول میفته ایشون چرا نباید بازی های لیگ رو بره ورزشگاه. چرا باید مرخصی های طولانی داشته باشه چرا نباید تیم های پایه رو ساپورت کنه.

    • مونتلا

      به درک مگه کی هستی

      پاسخ ها

      • TNT2

        هیچی فقط تیم ایران و 8 ساله رده اول اسیا کرد و فوتبال نابود شده ایران و که از بحرین هم میترسید و میباخت رسوند اینجا .اره تو خوبی

      • فلاحی

        تو اصلا نظرنده عوضی از کیروش بهتر نیست

      • بدون نام

        خفه شو

    • علایی

      به سلامتی.هیچکس هیچکاری نکنه،هیچ حرفی نزنه،هیچ انتقادی نکنه چون ایشون ناراحت میشن،بهشون بر میخوره.در اینکه تیم ملی نسبتا خوبی بستی شکی نیست آقای کیروش،اما ایران و ایرانی زیر بار حرف و عمل آدمایی مثل شما نمیرن.این به زودی به شما ثابت میشه.فدراسینوم یا داره از کنار کیروش میخوره یا یه باج سنگین داده که اینطوری پیشش کم میاره و سکوت میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی نگف حرف نزنن اما دخالت بیجا تو کاری که بهشون مربوط نیست نکنن این خواسته زیادیه ؟به کریمی چه که دست یار کیروش کیه

    • بدون نام

      حتماسرمربي بعدي استادبين الملل جناب مايلي کهن هستند،ودستيارشان هم عليفراستاددفاع خطي خواهدبود،

      پاسخ ها

      • shamsa

        یه روزی همه ایران بسیج شدن وایویچ که یکی ازبهترینها بود روگذاشتن کنار،بعدهم همه گفتن حیف که رفت
        حالا نوبت کیروشه
        کدوم مربی این نتیجه ها روگرفته.کی رو بیاریم بهترازکیروش.درسته کیروش زبون تندی داره اما ازنظر فنی عالیه
        هیچ مربی خوبی نمیاد وبااین امکانات ضعیف کارکنه،مطمئنا اگه مربی باشه امکانات میخواد،
        ماعادت داریم که بهمون دروغ شیرین بگن نه حقیقت تلخ
        یادمون باشه کیروش چیزی واسه خودش نخواست.هرچی خواست واسه تیم ملی ما بود
        اگه کیروش نبود ماهنوز باپیرمردها فوتبال بازی میکردیم

      • 《پاسارگاد》

        خخخخخخخخ
        جوک و سوژه خنده داری بود ....خخخخخخ

    • بدون نام

      جهنم . فیلمش مثل همیشه . قبلا آفریقا جنوبی بود . بعد شد استرالیا حالاهم شد ازبکستان . بره گورش گم کنه . ایران خیلی بزرگتر از کی روش هاست . دلش هم بخواد که مربی بهترین تیم آسیا باشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن که هیچی از فوتبال نمیدونی بهتره بری سراغ لی لی و گرگم بهدهوا گم اون مثلا اسطوره بی فکرتون بشه که شده عروسک دست بقیه و دشمنان کیروش وگرنه نمیومد تو برنامه زنده جلوی همه واسه کیروش خط و راه مشخص کنه بگو مگه تو کی هستی گم هم شما و امثال شما بی چشم و رو ها بشن حقتون این بود که 8 سال به 8 سال اونم با سلام و صلوات تازه اگر بشه برید جام جهانی بعد اونجا تازه گندهاتون بیاد بالا لیاقت ادمهایی مثل تو راحت رفتن به جام جهانی و فوتبال سطح بالا نیست هرچی بگم که نمیفهمی پس ولش

    • بدون نام

      من از طرفدارای آقای کیروش هستم ولی به جرآت میتونم بگم که تنها دلیلی که باعث شد کیروش اینقدر احساس خودمحوری بکنه ضعف کفاشیان و تاجو ساکت بودن که واقعا پدر فوتبالو بااین فسادشون درآوردن،،بنظرم دلیل دیگه شم این بود که واقعا ما امکانات سخت افزاری درست وحسابی،نداشتیم و بهونه ای شد،واسه یکه تازی کیروش،،هرچند معتقدم واقعا کیروش دمش گرم که تواینمدت خیلی امکاناتی که شاید سالها بعد باید تاجو دست چپش ساکت برای فوتبال ملی مهیا میکردن رو با روش خودش برامون مهیا کردبهرحال دیگه فک میکنم راه دیگه ای نمونده و باید بره،،هرچند معتقدم توهیچ کشوری به اندازه ایران بهش،اینقدر آزادی عمل نمیدن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خیلی طرفدار کیروشی رو سر ما هم شاخه برو بابا خودتم نفهمیدی چی نوشتی چرت و پرت واسم نوشته نظر نده تو

    • جادوگر

      به درک که میخواد بره

    • ارسلان

      کی روش خودش دنبال بهانه هست که تمام وکمال پولش رو بگیره و بره تا آخرالزمان که نباید مربی ما باشه تازه توجام ملتها که به هیچ جامارو نرسوند درسته یه نظمی به تیم داده ولی فوتبال دفاعی که کیروش بهش اعتقادداره مناسب این همه استعداد ناب ایرانی وبازیکن تکنیکی نیست خیلی مربیان خارجی طرازاول دنیاازخداشون هست باتیم ما کارکنند

    • مصطفی

      بهتر.از این فوتبال برد شانسی و دفاعی احتمالا خلاص شیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو تو حتی نمیفهمی فوتبال و با پا بازی میکنند یا راکت

      • بدون نام

        وای وای فوتبال شانسی .پس چه خرشانسیه ایران که این همه ساله اول اسیاست و تیمی مثل کره رو رفت و برگشت ترکونده

    • TNT2

      بیا اقای کریمی نتیجه فضولی کردن تو کار سرمربی تیم ملی درباره انتخاب دستیارش و نمیدونم مرخصی و ..که به شما اصلا ربط نداشت و دیدی ؟حالا دلم میخواد بعد از کیروش فوتبال ایران و ببینی ..که مقصرش تویی

    • بدون نام

      سال ساله اقتصاد مقاومتی اقدام وعمله.این شعار برای فقرا نیست برای همه است.این اقا بااون قراردادی که بسته جایی بهتر از اینجا پیدا نمیکنه.وقت عمل است اقای تاج.راستی میگن پول شارژ اپارتمانش ماهی 8میلیونه راست میگن اقای تاج؟

    • یاسین

      باید خاک کف پای کیروش ببوسین بعدرفتنش میفهمن که کیروش چیکارایی کرده

    • ایرانی

      الهلال مربیش رو که بهترین مربی چند سال اخیرش بود انداخت بیرون یکی دیگه رو آورد جاش.کی روش بره یکی بهتر میاد جاش مگه کیه؟؟؟ قحط الرجال که نیست این همه مربی که حاضرند با قیمت کمتر از کی روش کار کنن.کی روش نزدیک 70 سالشه همین مربی سابق الهلال قیمتش ارزونتر از کیروش یا خیلی از مربیهای طراز اول دنیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره قحطیه ..مثلا مایلی کهن خوبه ؟ ادم بی فکر هیچ مربی بزرگی در حد کیروش نمیاد مربی ایران بشه چون مگه عقل شو از دست داده بره جایی که یه عده عین کریمی به خصوصی ترین کارها و اختیاراتش گیر بده و تازه حتی یه زمین تمرین نداشته باشه و به خاطر مسائل سیاسی نتونه یه بازی تدارکاتی درست کنه .بدبخت کیروس با همه چی ساخت

    • بدون نام

      قابل‌توجه‌بدبختهای‌پول‌ندیده‌که‌هی‌زرمیزنن‌پول‌میگیره‌پول‌میگیره،اولا‌سیه‌بختها‌پولتونوکسای‌دیگه‌نوش‌جون‌میکنن،دوماایشون‌قیمتش‌خیلی‌بالاترازاین‌حرفهاست.حالاببینین‌کشوربعدی‌باچه‌قدروقیمتی‌وعزت‌واحترامی‌روی‌سرمیبرنش!؟آخه‌خرچه‌داندقیمت‌نقل‌ونبات!!!

    • بدون نام

      برانکو رو داریم غم نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره غم نداریم عین اون جام جهانی که ابروی ایران و برد با بازیها و تاکتیک گندش دقیقا مثل همین سه تا چهار تاهایی که با پرسولیس تو جام باشگاه های اسیا خورده اون فقط واسه باشگاه های ایران خوبه نه بالاتر

    • بدون نام

      بره به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم برو به جهنم با اخلاق و نظرت

    • بدون نام

      مربی ایرانی خوبه به شرطی که بتونه جلوی بازیکن سالاری رو بگیره تا بتونه نتیجه بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مربی ایرانی اصلا هم خوب نیست یعنی مربی سطح بالا نداریم چون سوادشو ندارن کدومشون تو باشگاه و تیم ملی مهمی از دنیا مربی گری کرده؟

    • زهرا نیک اقبال سیسخت

      کریمی احمق خودش مربی بیاره

    • بدون نام

      نصف پول کیروش رو به من بدن قول میدم هم جام ملت ها قهرمانش کنم هم جام جهانی بعدی باشیم

    • فرزاد

      به درک...
      هرچقدر هم از لحاظ فنی خوب باشه از نظر اخلاقی زیر صفر هست....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مثل اخلاق بی ادبانه کریمی

    • بدون نام

      تمدیدبش خاک توسرعلی کریمی نفهم بخوربخورچه ربطی به کی‌روش بزرگ احمق وبایدفردوسی پورمناظربزازعلی کریمی کی‌روش حالش وبگیر فکرکنین علی کریمی کسی میخواد به تیم ملی فدراسیون تحمیل کنه ودلال برانکو که دنبال جانشینی کی‌روش بزرگ پرافتخار خوب بایدتمدیدبش قبل کی‌روش تحقیرواسترس جلوی تیمهای درجه۲تا۳اسیاولی باکیروش ۸سال اول اسیابااقتدار خاک برسردشمنان کی‌روش وطن وهم وطن فروش وپولکین

    • بدون نام

      فقط فقط کی‌روش خاک توسر سمنان وخاینین وطن وهم وطن فروش های دلال وپولکین وخاک توسرعلی کریمی نفهم احمق دخالت توکارکیروش کردعوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج