۶۸۱۸۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گرشاسبی: دنبال جلسه با رئیس فیفا هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ خواستار تمدید قرارداد محسن مسلمان شده است، گفت: می خواهیم با رئیس فیفا برای حل مشکل محرومیتمان جلسه بگذاریم.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا گرشاسبی در پایان بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان که با برتری سرخپوشان همراه بود، گفت: این مسابقه با بارانی که بارید شبیه به «سُرسره بازی» بود. برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا به تعدادی از بازیکنان برای دربی استراحت بدهد.

وی افزود: خدا را شکر با این برد فاصله ما با دیگر تیم ها بیشتر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی با استقلال تهران گفت: انتظار داریم بازیکنان ما بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و با تمام وجود به زمین بروند و ان شاءالله نتیجه را هم از آن خود می کنند.

گرشاسبی درباره جلسه مشترک بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی و ایجاد شائبه تساوی در این مسابقه، تاکید کرد : جلسه مشترکی در کار نیست. یک جلسه مطبوعاتی بین مدیران استقلال و پرسپولیس با اهالی مطبوعات است. این فکرها را نداریم و دنبال نتیجه در دربی هستیم.

وی در خصوص حضور اینفانتینو در ایران و اینکه آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با رئیس فیفا جلسه ای خواهند داشت یا خیر؟ گفت: استقلال را نمی دانم ولی ما دنبال این هستیم تا نشستی با رئیس فیفا داشته باشیم و مباحث حقوقی باشگاه را با او در میان بگذاریم تا بلکه بحث مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات را حل کنیم. ما با ریزه اسپور به توافق رسیدیم. انتظار می رود چون پرسپولیس از این احکام آسیب دید و بهترین بازیکن ما را در لیگ قهرمانان آسیا محروم کردند و پنجره نقل و انتقالات باشگاه را بستند، این محرومیت برداشته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل بازی نکردن محسن مسلمان و اینکه آیا این بحث فنی است؟ گفت: سرمربی و کادر فنی تصمیم می گیرند. اگر ما دخالت کنیم منطقی نیست. برانکو هم امروز یکسری بازیکن جوان را در زمین گذاشت و تست کرد. برانکو چیزی به ما نگفته است و از ما خواست قرارداد مسلمان تمدید شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترسونباش شجاعت داشته باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج