۶۸۲۱۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزیر دفاع: هیچگونه ناامنی در مکران نداریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت خوبی در منطقه مکران وجود دارد، گفت: حضور نیروهای مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی برای سرمایه‌گذاران است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت خوبی در منطقه مکران وجود دارد، گفت: حضور نیروهای مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی برای سرمایه‌گذاران است.

امیر حاتمی در حاشیه دومین همایش بین‌المللی معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران با بیان اینکه این سواحل همانطوری که رهبری اشاره کردند، یک گنج پنهان است، اظهار کرد: مدت زیادی کشور نسبت به این منطقه دارای ظرفیت‌های مختلف گردشگری، تجاری و اقتصادی بی توجه بود اما در چند سال اخیر به این منطقه توجه زیادی شده است.

وی افزود: در دولت یادزهم و دوازدهم این توجه به اوج خود رسیده است. دولت ۶۵۰ طرح، نهادهای عمومی غیردولتی ۳۰۰ طرح و بخش خصوصی ۲۵۰ طرح در حال اجرا در این مناطق دارد و زیرساختهای خوبی دراین مناطق ایجاد شده است با توجهی که دولت و مردم و مسئولان محلی دارند، فکر می‌کنم ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد بهره مندی هرچه بیشتر کشور و مردم از ظرفیت‌های این منطقه باشیم.

حاتمی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح‌ها برای ۴۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و دو الی سه هزار نفر اشتغال غیر مستقیم درست شده است، تصریح کرد: اکر کارهای پیش بینی شده با همین سرعت پیش برود این عدد کاملا قابل ارتقای جهشی و می تواند دو یا سه برابر شود.

وزیر دفاع همچنین با بیان اینکه مجموعه‌ای از طرح‌های مختلف صنعتی و عمرانی در این مناطق در حال اجرا است، اظهار کرد: یکی از مهمترین این طرحها نگین مکران است که یک طرح پتروشیمی است.

حاتمی درباره امنیت منطقه برای سرمایه‌گذاری نیز بیان کرد: نیروی دریایی ارتش و وزارت دفاع در این مناطق حضور دارند و این حضور این پیام را دارد که این منطقه کاملا امن است. ما هیچگونه ناامنی در این مناطق نداریم و حضور نیروهای مسلح تضمین مضاعفی برای سرمایه‌گذاران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج