۶۸۲۲۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

جریمه دانشجویان بدهکار از فردا

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مهلت بازپرداخت وام برای دانشجویان مستنکف، گفت: از اول مهرماه برای افراد بدهکار به صندوق، جریمه ۱۲ درصدی لحاظ می‌شود.

ایسنا: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مهلت بازپرداخت وام برای دانشجویان مستنکف، گفت: از اول مهرماه برای افراد بدهکار به صندوق، جریمه ۱۲ درصدی لحاظ می‌شود.

دکتر فرهاد جعفری با اشاره به دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان، گفت: این افراد همه بدهکار محسوب نمی‌شوند و تعدادی از آنها به دلایلی مشمول معافیت‌هایی‌اند از جمله اینکه در مقاطع بالاتر پذیرفته شده باشند، اما افرادی که بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند و به عبارتی مستنکف محسوب می‌شوند، تعداد قابل توجهی هستند که اقداماتی نیز در این رابطه انجام شده است.

وی افزود: واقعا عده زیادی از دانشجویان کشور نیازمند دریافت وام هستند و با این پول‌ها زندگی می‌کنند، اما این پول‌ها دست عده‌ای از فارغ التحصیلان است که متاسفانه به دلایلی نظیر بی‌توجهی و فراموشی این مبالغ را پرداخت نمی‌کنند که البته اقداماتی را برای اطلاع رسانی به بدهکاران انجام شده است و پیگیری‌های مکرر در حال انجام است و حتی طی دو سال گذشته احضاریه‌های کتبی برای افراد بدهکار فرستاده‌ شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اظهارکرد: اگر تا روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه، بدهی خود را بپردازند، مشمول جریمه نخواهند شد، اما از اول مهرماه ما برای افراد بدهکار جریمه لحاظ می‌شود و حداقل ۱۲ درصد جریمه برای بدهکاران در نظر گرفته شده است که این حداقل میزانی است که در سیستم‌های بانکی اعمال می‌شود.

وی در خصوص موارد معافیت‌ از پرداخت بدهی به صنوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، گفت: ما به هیچ وجه ریالی از پولی که توزیع می‌شود را به موجب قانون نمی‌توانیم ببخشیم و معافیت‌ها تنها به صورت تعلیق بازپرداخت است که در موارد خدمت سربازی و قبولی در مقاطع بالاتر تا زمان پایان یافتن دوره فقط می‌توانیم دریافت اقساط را عقب بیاندازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      نخونده و با توجه به تیتر نظرم رو میگم.پدر مردم رو تو دانشگاههای آزاد در آوردن. من یکی که نه مدرکو میخوام نه بدهیمو میدم گردنمم کلفته اعصابمم خرد از این همه بی عدالتی و دزدی و هزار دردو مرض دیگه که تو این مملکت باش دست به گریبانیم.

      پاسخ ها

      • همراه آبی

        باهات موافقم حسابی

    • حسین

      باسلام.تاریخ 6/6/92 خبر از مهلت صندوق تا پایان مهرماه برای تقسیط 24 ماهه بود(توسط کیوان مرادیان) حالا یکماه نشده میخواهند جریمه کنن خودشان میدانند چیکاردارن میکنن؟؟؟؟؟یکی بهشون بگن خودشون گیجن بنده خدا مردم چه گناهی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج