۶۸۲۴۱۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

ميناوند: دلم مي‌خواست كريمی، دایی را ببرد

مهرداد ميناوند مهمان ويژه بازي سپيدرود – سايپا بود.

وبسایت روزنامه گل: مهرداد ميناوند مهمان ويژه بازي سپيدرود - سايپا بود. هافبك سابق تيم‌ملي كشورمان كه اتفاقا دوستي خوبي با علي كريمي و علي دايي دارد، صحبت‌هاي جالبي كرد كه شما را به خواندن آن دعوت مي‌كنيم.


تو مهمان ويژه بازي سپيدرود و سايپا بودي.


بله... خيلي خوشحالم كه توانستم اين بازي را از نزديك تماشا كنم. دو روز قبل از بازي براي مصاحبه با علي كريمي به رشت رفتم و به همين دليل در طول اين مدت در هتل تيم سپيدرود مستقر بودم. بازي را هم از نزديك ديدم و بعد از بازي هم به هتل برگشتم و كنار بچه‌ها بودم. سپيدرود يك تيم محترم و دوست‌داشتني است. از آن تيم‌هاي پرطرفدار و مردمي كه همه دوست دارند در ليگ برتر باقي بماند.


در مورد بازي چه نظري داري؟


علي دايي و علي كريمي از بهترين دوستانم هستند. من فكر مي‌كنم صحبت كردن در مورد اين دو بسيار سخت باشد. از آنجايي كه همراه سپيدرود بودم و اوضاع و احوال سايپا در جدول بهتر بود، دلم با سپيدرود بود و سه امتياز اين بازي برايم خيلي مهم بود... راستش از همان اول دلم مي‌خواست كريمي ببرد... بعد از آن اتفاق‌هايي كه براي علي افتاد، دلم مي‌خواست تا او يك برد خوب بياورد.


در مورد آشتي‌كنان علي كريمي و علي دايي چه صحبتي داري؟


آنها با هم قهر نبودند كه بخواهند آشتي كنند. ذهنيت و فكر دايي و كريمي با يكديگر متفاوت است و من مطمئن بودم كه اين اتفاق مي‌افتد.


بعد از بازي در هتل تيم سپيدرود چه اتفاقي افتاد؟


بعد از بازي صداي علي كريمي آنقدر گرفته بود كه متوجه حرف زدنش نمي‌شدم. در حالي كه علي كنار من نشسته بود، صدايش به من نمي‌رسيد و بعضي جاها لب‌خواني مي‌كردم تا بفهمم كه او چه مي‌گويد؟! در اين بازي جدا از اينكه دايي و كريمي كنار هم ايستادند، اتفاق‌هاي خوب ديگري هم افتاد. علي قبل از بازي از همه هواداران خواست تا علي دايي را تشويق كنند و همان‌طور كه ديديد علي دايي در استاديوم به‌شدت تشويق شد. نكته مهم ديگر اين بود كه علي كريمي در حالي كه تيمش از حريف بالا بود، از بازيكنانش خواست تا به هيچ‌وجه وقت‌كشي نكنند.


واقعا؟!


بله... علي از بازيكنانش خواست تا بازي را جوانمردانه به پايان برسانند و هرگز وقت‌كشي نكنند. اگر بازيكني وقت‌كشي مي‌كرد، حتما علي او را از زمين بيرون مي‌كشيد! شايد باور اين براي‌تان سخت باشد اما علي كريمي تا اين حد حواسش به بازي با سايپا و رعايت اصول جوانمردانه بود. علي كريمي از نسل آدم‌هاي خوب و خوش‌دلي است كه هميشه دوست داريم سربلند و موفق باشد. اميدوارم در مربيگري هم علي كريمي موفق باشد چون زمين خوردن يكي از بهترين‌هاي نسل ما، عين اين مي‌ماند كه همه ما زمين خورده‌ايم.


در مورد اتفاق‌هاي اخير مهدي طارمي چه صحبتي داري؟


من تا امروز از مهدي طارمي حمايت كردم و همچنان معتقدم كه او براي پرسپوليس زحمات زيادي كشيده و بايد هميشه اين را به ياد داشته باشيم. من معتقدم كه جدايي مهدي از پرسپوليس هم به نفع خودش شد و هم به نفع باشگاه! شايد اگر مهدي در پرسپوليس مي‌ماند، اتفاق‌هاي بدتري مي‌افتاد!


بعد از اتفاق‌هايي كه براي پژمان افتاد، پست گذاشتي و از او حمايت كردي.


من دلم نمي‌خواهد كه احساسي صحبت كنم اما پژمان را سال‌هاست كه مي‌شناسم. آدمي كه ۶:۳۰ صبح سر كار مي‌رود و ۱۱ شب به خانه برمي‌گردد، حتما به دنبال اهداف بزرگي است. پژمان در طول اين مدت مدام كار كرد و زحمت كشيد. اگر از من بپرسي، فكر مي‌كنم كه جديت و تلاش پژمان در مورد بازيگري بيشتر از فوتبال بود. من فكر مي‌كنم كه حتي پژمان در زمينه بازيگري استعداد بيشتري دارد. اينكه پژمان توانست در طول چهار سال در مهم‌ترين اتفاق‌ سينماي ايران كانديدا شود، خيلي مهم بود اما من شك ندارم كه پژمان حتي مي‌توانست در جشنواره‌هاي خارجي هم كانديدا شود. خيلي‌ها گفتند كه ماجراي «خنديدن» فقط يك سوءتفاهم بوده و آنها منظوري نداشته‌اند اما من نظر ديگري دارم و به همين دليل به‌شدت از آن اتفاق ناراحت شدم. در طول اين مدت چند بار با پژمان صحبت كردم و همچنان معتقدم كه او مي‌تواند بهتر و موفق‌تر از الان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      چاپلوسی در ذات و خون لنگی هاست. از محرمی بگیر تا میناوند قلیچ و همه لنگی ها، پنجعلی هم مشعل المپیک چاپلوس ها را به دست گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما فرناز مجیدی شما خوبه
        شما این حرفا رو میزنید چون کیسه کشا هیچ بازیکن بزرگی توی تیمشون نداشتن، عقده ای شدید خخخخخخخخخخ

      • کیسه کش

        خفه شو کیسه کش

    • قادری

      خدا وکیلی من نمیدونم مینا وند اصلا کیه که باهاش مصاحبه میکنند بابا عالم وادم فهمید که او چقدر بی ادب وبیشعور است او در تلویزیون آنقدر از خود بیخود شد که حرمت وانسانیت ودوستی ورفاقت وحتی غیرتش را زیر پاهاش له کرد ومنصوریان گفت اصلا او را به حساب نمیارم چه برسه به اینکه از حرفای مزخرفی ناراحت شوم ...پاشو پاشو مردک لنگی بی صفت برو گمشو حیف وقت مردم که مطالب تو را میخوانند حرفای تو برای مردم عین دنبلان گوسفند میمونه دیگه نظر ندی ها جناب نویسنده لطفا چاپ کنید ممنونم

      پاسخ ها

      • کیسه کش

        میناوند همون کسی هست که بیشترین سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا رو داره ، چیزی که کیسه کشا نمیتونند درک کنند . به منصوریان هم حرف بدی نگفت و واقعیتو گفت ، شیشعلی

    • قادری از اسد اباد

      بدبخت بی هویت

    • بدون نام

      ایول باننننننو

    • بدون نام

      تو اصلا در حد دایی عزیز ،وفخر اذربایجان نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج