۶۸۲۵۲۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اعزام ۲ تیم امدادی به محل حادثه پرواز یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دوتیم ۴ نفره هلال احمر و ارتش به محل حادثه پرواز "تهران یاسوج" در نهمین روز جستجو خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دوتیم ۴ نفره هلال احمر و ارتش به محل حادثه پرواز "تهران یاسوج" در نهمین روز جستجو خبرداد.

عزیز فیلی افزود: دو تیم ۴ نفره با دو فروند هلی کوپتر به ارتفاعات دنا اعزام شدند تا جایی که امکان داشته باشد این تیم ها پیاده می‌شوند و بقیه راه را بصورت پیاده طی می‌کنند تا به محل حادثه برسند.

وی اظهار کرد: این دو تیم برای بررسی وضعیت منطقه جهت جستجو و انتقال اجساد جانباختگان پرواز تهران- یاسوج اعزام شدند و در صورتی که بتوانند از اجساد با خودشان به پایین انتقال خواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز صبح برای چند ساعت هوا در ارتفاعات دنا مساعد بود که به همین خاطر بالگردها برای ایجاد کمپ به چهار نقطه، نیرو هلی برن کرده‌اند و قرار است در ارتفاع ۳۱۰۰ ، ۳۵۰۰ ، ۳۹۰۰ و ۴۵۰۰ متری چهار کمپ ایجاد شود.

فیلی تصریح کرد: این تیم ها درصورتی که هوا مساعد باشد تا ساعت ۱۲ با هلی کوپتر به پایین انتقال داده می شوند و در صورتی که هوا مساعد نباشد بصورت پیاده بر می‌گردند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به محل حادثه نروند، ادامه داد: شب گذشته ۷ نفر نیروی مردمی و محلی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به منطقه محل حادثه سقوط پرواز تهران- یاسوج عزیمت کردند که هم اکنون نگران وضعیت این افراد هستم و تیم های امدادی در حال جستجوی آنها نیز هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باز هم از مردم و نیروهای محلی درخواست می کنم که بدون هماهنگی با مسئولان و نیروهای امدادی به محل سقوط پرواز تهران- یاسوج صعود نکنند چراکه هم خود را به خطر می اندازند و هم زحمت تیم های امدادی را بیشتر می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم باقری

      وای نرید تورا خدا اونها دیگه رفتن شما دیگه خود را به خطر نندازید روحشان شاد

    • مصطفوی

      اونها هم الان اون جا هستند تا ایشالله برا تابستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج