۶۸۲۶۰۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

استیضاح آخوندی همچنان مطرح است

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پیگیری‌های کمیسیون عمران در رابطه با سقوط هواپیمای ATR شرکت آسمان اظهار داشت: با توجه به تیم هفت نفره‌ای که از فرانسه به ایران آمدند مقرر شده است پیگیری‌های خود را برای بررسی علل بروز این حادثه انجام دهند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پیگیری‌های کمیسیون عمران در رابطه با سقوط هواپیمای ATR شرکت آسمان اظهار داشت: با توجه به تیم هفت نفره‌ای که از فرانسه به ایران آمدند مقرر شده است پیگیری‌های خود را برای بررسی علل بروز این حادثه انجام دهند.

وی افزود: قرار شده است تیم‌های جستجوگر، مسئولان مربوطه و همچنین تیم هفت نفره فرانسه با کمک جعبه سیاه هواپیما و همچنین داده‌های موجود در پی علل بروز این حادثه باشند و تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا نشود این تیم هفت نفره در ایران خواهند ماند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین تصریح کرد: ما با این تیم همچنان در ارتباط هستیم با توجه به اینکه ما هم کمیته‌‌ای ویژه در کمیسیون عمران تشکیل دادیم تا در کنار کمیته بررسی سوانح که سازمان هواپیمایی کشور تشکیل داده و در صورت پیدا شدن جعبه سیاه هرچه سریعتر علل و عوامل بروز این حادثه را کشف کنیم.

رضایی کوچی بر همین اساس با اشاره به نشست اخیر کمیسیون عمران در رابطه با این حادثه که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست ما از توضیحات آقای آخوندی قانع نشدیم و اظهارات قانع‌کننده‌ای در رابطه با علت برخورد هواپیمای شرکت آسمان به قله دنا به ما ارائه نکرد؛ آقای آخوندی تنها از حضورش در روز حادثه سخنانی ارائه کرد و در واقع اظهارات خاصی به ما ارائه نداد؛ لذا همچنان موضوع استیضاح وی مطرح است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون در حال بررسی است در صورت تکمیل امضای نمایندگان به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد؛ البته یک جلسه مشخص به عنوان جلسه نهایی قبل از استیضاح با حضور شخص وزیر برگزار خواهد شد که پس از آن روند استیضاح ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایگر

      بندازیت بیرون آدم بی لیاقت وترسو رو...فقط اومد خودی نشان داد صحنه هواپیما و رفت..

      پاسخ ها

      • م خسروی

        برادر دروغه این خبر..خیلی از نماینده ها امضاشونو پس گرفتند

    • مجتبی

      اونقدر بهونه بیاورید تا بار دیگر آخوندی کار خودش را ادامه دهد و هواپیما یا قطار یا جاده ها کشته های زیادی تحویل کشور دهد تا زمانیکه گروه عارف مجلس هست این دولت هم سرپاست ، خیانت پشت خیانت ، دیگر مردم تحمل نخواهند کرد .

    • بدون نام

      آخوندی یه بی عرضه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج