۶۸۳۰۶۰
۵۱۴۷
۵۱۴۷
پ

رپورتاژ آگهی

مجیک ریتاچ، اسپری کانسیلر ریشه مو

لورآل بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در جهان به تازگی محصولی به نام مجیک ریتاچ را ارایه کرده است که بدون استفاده از آمونیاک، پروکسید در ترکیبات تشکیل دهنده آن، تنها در سه شماره مو‌های سفید، خاکستری و ریشه‌های درآمده مو را به راحتی و کاملا پوشش می‌دهد.

مجیک ریتاچ، اسپری کانسیلر ریشه مو

پوشش و روتوش کامل مو‌های سفید تنها در ۳ شماره با اسپری مو مجیک ریتاچ


لورآل بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در جهان به تازگی محصولی به نام مجیک ریتاچ را ارایه کرده است که بدون استفاده از آمونیاک، پروکسید در ترکیبات تشکیل دهنده آن، تنها در سه شماره مو‌های سفید، خاکستری و ریشه‌های درآمده مو را به راحتی و کاملا پوشش می‌دهد.


اسپری مجیک ریتاچ لورآل پاریس محصولی شاهکار از دیدگاه مصرف کنندگان


در بررسی‌های صورت گرفته محصولات لورآل از پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آید. جدا از تمامی محصولات این برند اسپری کانسیلر ریشه مو مجیک ریتاچ از دید مصرف کنندگان ایرانی شاهکار لورآل پاریس است.


لازم به ذکر است که مجیک ریتاچ (Magic Retouch به دلیل همپوشانی کامل و بالای خود با رنگ ریشه موی طبیعی افراد به عنوان اسپری کانسیلر (Concealer Spray) شناخته می‌شود.


اسپری کانسیلر مجیک ریتاچ حاوی رنگ دانه‌های غنی شده مطابق با رنگ ریشه و موی طبیعی افراد است و طبق ادعای شرکت لورال با هشتاد و پنج درصد از رنگ‌ها تطابق رنگی کامل دارد.


اسپری مو مجیک ریتاچ معمولا برای افرادی کاربرد دارد که ریشه موی آن‌ها در آمده و یا سفید شده است این محصول قدرت این را دارد که در کوتاه‌ترین زمان مشکل این افراد را به خوبی حل کند. به نوعی که با وجود چهار رنگ اصلی که در ایران موجود است، ۸۵% از طیف رنگی مو‌ها را پوشش می‌دهد. (یک رنگ طبیعی مطابق با رنگ مو‌های خودتان)

نکته قابل توجه در استفاده از این اسپری مو، شستشوی آسان آن با شامپو در حمام است که بعد از شستشو هیچگونه اثری به جای نمی‌گذارد و به سادگی پاک می‌شود.


مصرف کنندگان مجیک ریتاچ در گوشه کنار دنیا اثرگذاری متفاوت آن را مهم‌ترین وجه تمایز آن نسبت به محصولات مشابه می‌دانند و عقیده دارند این اسپری مو در مدت زمان کمتر از یک دقیقه به اندازه‌ای خشک و ثابت می‌شود که در برابر بارش باران، تعریق، گرمای سشوار، آفتاب، لمس با دست و... تغییر نمی‌کند.


لورال در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی‌دان فرانسوی اوژن شولردر شهر پاریس تاسیس شد. شولر در سال ۱۹۰۷ اولین رنگ موی شیمیایی جهان را ابداع کرد و سال بعد فعالیت تجاری خود را با نام «شرکت رنگ موی بی ضرر فرانسوی» پایه‌گذاری کرد. این شرکت بعد‌ها به لورال تغییر نام داد و تبدیل به بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان شد.


فعالیت این شرکت بر توسعه و تولید محصولاتی، چون رنگ مو، رنگ ریشه ، کرم‌های مراقبت از پوست و مو، ضد آفتاب، شامپو، نرم‌کننده، ماسک مو، لوازم آرایشی، عطر‌ها و ترکیبات معطر تمرکز دارد. شرکت لورال همچنین در زمینه‌های دیگری مانند پوست‌شناسی، درماتولوژی و تولید دارو‌های شیمیایی فعالیت داشته و در حوزه فناوری نانو دارنده بالاترین تعداد ثبت اختراع در ایالات متحده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج