۶۸۳۲۲۵
۲۰ نظر
۵۰۰۹
۲۰ نظر
۵۰۰۹
پ

برخی مداحان زن به جای سواد، فقط صدا دارند!

عضو هیات امنای خانه مداحان با تاکید بر اینکه باید نظارت دقیقی بر عملکرد خانم‌های مداح معروف به خانم جلسه‌ای صورت گیرد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی متولی این افراد است و وظیفه نظارت بر آنها را بر عهده دارد اما متاسفانه در حال حاضر هیچ نظارتی بر عملکرد این افراد نمی‌شود.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیات امنای خانه مداحان با تاکید بر اینکه باید نظارت دقیقی بر عملکرد خانم‌های مداح معروف به خانم جلسه‌ای صورت گیرد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی متولی این افراد است و وظیفه نظارت بر آنها را بر عهده دارد اما متاسفانه در حال حاضر هیچ نظارتی بر عملکرد این افراد نمی‌شود.

حسن آهی (عضو هیات امنای خانه مداحان) درباره چگونگی نظارت بر عملکرد مداحان خانم یا به اصطلاح خانم‌های جلسه‌ای گفت: سازمان تبلیغات اسلامی متولی این افراد است و وظیفه نظارت بر آنها را بر عهده دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا خانه مداحان نیز بر عملکرد این افراد نظارتی دارد یا خیر، توضیح داد: خانه مداحان پس از تشکیل پیرو منویات مقام معظم رهبری رسالت‌هایی را باید دنبال می‌کرد که بر آن مبنا ما موظف شدیم، به سازماندهی این افراد و انجام اقداماتی در این راستا بپردازیم که اینها انجام شد، اما در دوره مدیریت جدید خانه مداحان به نظر می‌رسد به دلیل جمع کردن هوادار مخالفت و همچنین نظارتی بر عملکرد این افراد وجود ندارد.

عضو هیات امنای خانه مداحان گفت: نظر شخصی من این است که باید حتما نظارتی بر این افراد باشد. برخی از آنها بیشتر صدا دارند و سودجو و منفعت‌طلب هستند و با عقاید کاذبشان اقدام به کارهایی می‌کنند که ماهیت اصلی این مجالس را تغییر داده و به مجالس لهو و لعب تبدیل کرده‌اند، البته برخی افراد هم که سواد مذهبی دارند، وارد این مقولات نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: پیش از این در خانه مداحان بخشی برای امر نظارت بر خانم‌های مداح در نظرگرفته شده بود، اما در حال حاضر اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود. در گذشته برای این خانم‌ها در خانه مداحان کلاس‌های آموزشی برگزار و این افراد پس از پایان کلاس‌ها گزینش می شدند، اما اکنون تعداد زیادی از این خانم‌های مداح اگرچه عضو این کلاس‌ها شدند، اما هیچ نظارتی بر آنها نمی‌شود.

عضو هیات امنای خانه مداحان ادامه داد:در گذشته، تعداد زیادی شکایت از این مداحان خانم داشتیم و با برگزاری کلاس سعی کردیم، آموزش های لازم به این افراد داده شود، اما در حال حاضر همانطور که گفتم، نظارتی صورت نمی‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      برخی مداحان زن علاوه بر سواد حتی صدا هم ندارند :|

    • ترنم

      چیکار میکنن یعنی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      تازه قشنگ هم هستند،روزه هم میگیرند، خواهشا تمام محاسن را در نظر بگیرید.

    • بدون نام

      خوانندگی هم بلدن؟

    • بدون نام

      چیه حالا پا تو کفش مداحان کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خاطر اون گندی که اون خانم مداح زد …!!! برو گوش کن ببین چه کرده

    • بدون نام

      خداراشکر که مداحان مرد نه صدا ونه سواد ونه قیافه هیچکدام ندارند ...

    • محمد

      چرا نباید پا در کفش مدحان کرد.، مگر مداحان بی عرضه ای که عامل به دین نیستند باعث فراری دادن جوانان ما از مجالس مداحی شده اند چه گلی به سر مان زدند که نباید پا تو کفش آنها کنیم هیچکی در برابر اعمالش حاشیه امن ندارد.

    • ریحانه

      والا این مداحای زن یه جوری چه چه میزنند که صداشون تا هفت تا کوچه میره از تو کوچه وخیابون که رد میشی مرد ها دنبال در وپنجره ای سر میچرخونند که صدا میاد یعنی خاک بر سرتون چون مثلا نباید صدای شما رو نا محرم بشنوه

    • بدون نام

      اصل صداست سواد بی صدا هیچ

    • بدون نام

      حالا مگه مردهاشون سواد دارن؟

    • دیدبان

      متاسفانه درماهای محرم وسفراینقدر مراسم ومداح زیاد است که قابل کنترل نیست .بعضی هم متاسفانه از احساسات مردم سو. استفاده میکنند که بایستی اقدام جدی صورت گیرد .بعضیها واقعا مطالع وسواد ندارند ومسایلی که مطرح می کنند وبه معصومین نسبت می دهند معلوم نیست از کجا اورده اند .البته از خانمهای باسواد وبا شخصیت هم باید تشکر کرد .

    • زهرا

      خوب خداروشکرچی شدکه این خبروزدیدفکرنمیکنیدخیلی دیره این خانم جلسه های بی سوادمسجدهاراخالی کردن مردم نسبت دینشون ضعیف کردن حرفهایی میزنن ماکه میشنویم نمیدونیم بخندیم یاگریه کنیم احکام شون باجیب صاحب خونست اگه پول خوب بده مثلاشوهرخواهربه خواهرزن محرم میشه

    • ناشناس

      مداح با سواد هم داریم مگه؟

    • بدون نام

      گریوندن مردم که هنر نمیخاد

    • آقای حقیقت

      درایران اگریه مداحان پول ندهندهیچکدامشان مداحی نمیکنن

    • مهدی

      چه شغل شریف و خوش عاقبتی ...بدون نیاز به سواد ..بدون نیاز حتی به صدا ...خواندن حدیث و روایت بدون اجازه ...صدر نشینی و قدر بینی ..پاکتهای سنگین ..شام نهار مجانی ...و دست آخر تبدیل شدن به حوری در. بهشت ....

    • بدون نام

      حالا شما بیا ببین چه پولای هم میگرن ....

    • بدون نام

      بعضی از این مداحای زن
      مرد پرست و ضد زنن
      عقده ای هم هستن

    • بدون نام

      این مداحه که صدای فحش دادنش جدیدا تو مجازی
      پخش شده

      احتیاج به درمان داره
      معلومه دیوونس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج