۶۸۳۳۰۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فیات: توقف تولید خودروهای دیزلی تا ۴ سال دیگر

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، شرکت فیات کرایسلر قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ تولید خودروهای دیزلی را متوقف کند. این شرکت ایتالیایی تصمیم گرفته تا به سمت تولید خودروهای پاک مهاجرت کند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - خشایار شاهسون: بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، شرکت فیات کرایسلر قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ تولید خودروهای دیزلی را متوقف کند. این شرکت ایتالیایی تصمیم گرفته تا به سمت تولید خودروهای پاک مهاجرت کند.

فیات: توقف تولید خودروهای دیزلی تا ۴ سال دیگر

تب خودروهای الکتریکی و هیبریدی در حال فراگیر شدن است و هر روز خودروسازهای بیشتری به سمت این دنیای هیجان‌انگیز گرایش پیدا می‌کنند؛ به‌طوری که در طول این چند ماه سایپا از ساینا الکتریکی و ایران‌خودرو از دنا پلاس پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است. در همین حال، شرکت فیات کرایسلر (Fiat Chrysler Automobiles یا به اختصار FCA) به عنوان هشتمین خودروساز بزرگ دنیا تصمیم گرفته خودش را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده کند؛ این ماجراجویی چیزی نیست جز خداحافظی با دنیای خودروهای دیزلی و سلام به دنیای ماشین‌های الکتریکی.

در کارنامه‌ی شرکت فیات کرایسلر نام شرکت‌هایی مثل آلفارومئو، کرایسلر، فیات، جیپ، لانچیا، مازراتی و فراری به چشم می‌خورد. این خودروساز ایتالیایی قصد دارد تا برنامه‌ی ۴ ساله‌ی خود را در اولین ماه ژوئن اعلام کند. پیاده‌سازی این برنامه کار دشواری است؛ چراکه کنارگذاشتن تجربه‌ی ساخت خودروهای دیزلی و ورود به فناوری جدید در عمل کار بسیار ساده‌ای نیست؛ علی‌الخصوص اگر این برنامه برای تولید انبوه و عرضه خودرو به بازار جهانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آلان مسولان ایرانخودرو و سایپا به امید خرید خط تولید فیات از خوشحالی پشتک میزنن

    • صادق

      گفتن دروغ هر چه بزرگ باشه , بیشتر مورد قبول واقع میشه اما لامذهب ها یقدری مراعات کنین دیگه ....خودروی ساینا برقی و دنا پلاس پلاگ این . کی اسمهایشان را بهتون یاد داده .....

    • ص.م

      البته قبل از رونمایی از خودروی برقی ساینا , وانت اریسان برقی هم روانه بازار شده بود. منظورم اینه که این ماشین با برق روشن میشه دیگه مثل ژیان هندلی نیست . بیچاره موتور پیکان با تکنولوژی پنجاه سال پیش و خلق الله در ایران . اخه تا کی.......؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج