۶۸۳۵۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داودی: «هزارپا» نیازی به اکران نوروزی ندارد

واقعیت این است که هیچوقت اهل تعریف کردن از خودم و کارم نبودهام، اما این بار مجبورم بگویم که براساس تجربه، فکر میکنم آخرین فیلمم «هزارپا» نیازی به اکران نوروز یا هر اکران ویژه دیگری ندارد چون ویژگیهایی دارد که به نظر می رسد در هر زمانی میتواند به جذب گستره مطلوب مخاطب و حتی رکوردشکن دست یابد.

ایسنا: فیلم «هزار پا» به کارگردانی ابوالحسن داودی به احتمال فراوان در جشنواره جهانی فجر رونمایی می‌شود.

داودی: «هزارپا» نیازی به اکران نوروزی ندارد

این کارگردان پیش از این از تصمیم برای اکران نوروزی جدیدترین فیلم خود در نوروز؛ در صورت فراهم بودن شرایط خبر داده بود که با اعلام ۱۶ فیلم متقاضی اکران نوروز، نامی از فیلم «هزار پا» دیده نشد.

داودی با بیان اینکه احتمال دارد فیلم خود را اردیبهشت ماه سال آینده در جشنواره جهانی فجر شرکت دهد، درباره متقاضی نشدن در اکران نوروزی هم به ایسنا گفت: واقعیت این است که هیچوقت اهل تعریف کردن از خودم و کارم نبودهام، اما این بار مجبورم بگویم که براساس تجربه، فکر میکنم آخرین فیلمم «هزارپا» نیازی به اکران نوروز یا هر اکران ویژه دیگری ندارد چون ویژگیهایی دارد که به نظر می رسد در هر زمانی میتواند به جذب گستره مطلوب مخاطب و حتی رکوردشکن دست یابد.

وی ادامه داد: بنابراین اجازه بدهید با احترام به همه متقاضیان،اکران نوروز برای کسانی باشد که یا برای افزودن گستره مخاطبین‌شان واقعا به آن نیاز دارند یا آن را به هر دلیل حق مسلم خودشان میدانند!

«هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی داودی بعد از فیلم «رخ دیوانه» است که از جمله فیلم‌های پربازیگر امسال است. ابوالحسن داودی شانزده سال بعد از «نان و عشق و موتور ١٠٠٠» بار دیگر سراغ ساخت فیلمی کمدی رفته است.

این فیلم تصویری مفرح و تازه از وقایع اجتماعی یک دوران نوستالژیک را ارائه می‌دهد و با مضمونی تازه به موضوعاتی وارد می‌شود که گفته می‌شود تا به حال در تاریخ سینمای کمدی ایران به آن‌ها پرداخته نشده است.

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی ،امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیر مهدی ژوله، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، نعیمه نظام دوست، بهرام ابراهیمی، مرتضی زارع ، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، اشکان منصوری، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، منصور نوری، علی بابلی، امیر فرزان، حسن حسینیان، مهدی جعفری، مبین رستگار، غلام میرزایی و پیام زمانی بازیگران این فیلم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج