۶۸۳۵۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نصیرزاده: گسترش فولاد تبریز مشکل مالی ندارد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: به خاطر اینکه جلسه سالیانه تا ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه طول کشید و به این دلیل که نور زمین تمرین کم بود تمرین را تعطیل کردیم.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در خصوص تمرین نکردن روز گذشته بازیکنان گسترش به علت مشکلات مالی اظهار داشت: به هیچ وجه اینطور نیست. روز گذشته قرار بود ساعت ۱۴ تمرین برگزار شود اما با توجه به اینکه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه وارد جلسه سالیانه شدیم. این جلسه طول کشید و صحبت‌هایی در بحث‌های اداری و فنی مطرح شد و به علت اینکه به شب نزدیک شدیم، تمرین برگزار نشد و قرار شد امروز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات زیر نظر فیروز کریمی برگزار شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به جلسه‌ای که داشتیم ابتدا من در خصوص مسائل اداری و فیروز کریمی در بحث فنی صحبت‌هایی را با بازیکنان انجام دادیم. صبح روز گذشته با کادر فنی نسبت به نتایج به دست آمده جلسه ای برگزار کردیم اما به خاطر اینکه جلسه سالیانه تا ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه طول کشید و به این دلیل که نور زمین تمرین کم بود تمرین را تعطیل کردیم اما بحث‌های فنی و کلاس‌های آموزشی برگزار شد اگرچه چند نفر از بازیکنان تیم گسترش در خصوص مشکلات خودشان مطالبی را مطرح کردند.

نصیرزاده در خصوص اینکه تیم گسترش مشکلات مالی دارد یا نه،‌گفت: تیم گسترش فولاد تبریز هیچ مشکل مالی ندارد چرا که اسپانسری که با تیم قرارداد دارد جزو سومین شرکت هواپیمایی ایران است که در روز ۹۰ پرواز انجام می‌دهد پس دغدغه مالی نخواهیم داشت اما اسپانسر بر اساس ماه میلادی دریافتی دارد ما هم طبق ماه میلادی به بازیکنان پول تزریق می‌کنیم تا چند روز آینده ۱۵تا ۱۸ اسفند ماه از طریق اسپانسر پول به باشگاه تزریق می‌شود.مطمئن باشید ما تنها باشگاهی هستیم که مشکلات مالی نداریم فقط نحوه پرداختی ما به بازیکنان بر اساس ماه میلادی است.

وی در پایان اظهار داشت:‌امروز تمرینات تیم گسترش فولاد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود. صبح امروز بازیکنان کارهای بدنسازی انجام می‌دهندو بعد از ظهر بحث فنی و تاکتیکی را زیر نظر فیروز کریمی انجام خواهد داد و فردا (پنجشنبه) هم به اصفهان سفر می‌کنند تا آماده بازی مقابل تیم فوتبال سپاهان شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج