۶۸۳۹۳۳
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه تهران: مقابل نفوذی‌ها بایستیم

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبری با بهره گیری از قرآن مسئله نفوذ را مطرح می کند تا نفوذی ها را بشناسیم و مقابل آنها بایستیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که امشب در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: اینکه بسیجیان به این عرصه راه یافتند و باور دارند که زندگی با قرآن و حرکت به سوی خدا با قرآن، امتیازاتی است که نصیب هر کسی نمی شود، یکی از مواردی محسوب می شود که نشان دهنده اثرات این کتاب آسمانی است.

وی ادامه داد: بهترین تیتر برای قرآن کریم این است که بگوییم قرآن کریم، کتاب هدایت و راهنماست؛ هر کارخانه و کارگاه صنعتی که تولیدات خود را عرصه می کند، یک دفترچه راهنما هم منتشر می کند تا هر فردی که از این تولیدات استفاده می کند از طریق این دفترچه، مسیر استفاده بهتر از این وسیله را بهتر بداند و خداوند بعد از خلقت انسان، بر خودش تبریک گفته و کتاب قرآن را به عنوان راهنما فرستاده است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: اگر انسان از قرآن کریم پیروی کند، سریعتر و با نشاط تر به مقصد خواهد رسید و می توان گفت که قرآن کریم، کتاب هدایت است.

وی گفت: در مسائل اخلاقی و حقوقی، قرآن برترین راهنماست چرا که سبک زندگی را به ما تعلیم داده است و ما در عرفان، کتابی بالاتر از قرآن کریم نداریم و در ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و... قرآن کریم هزار آیه در برائت از دشمنان آورده است تا مسلمان همیشه خودش را در سنگر ببیند و از دشمن درونی که نفس اماره است و از دشمنان بیرونی که ابلیس و شیطان است، از طریق قرآن، نجات یابد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه امام خامنه ای همیشه بوی قرآن کریم می دهند و معنویت این کتاب آسمانی را می توان در ایشان دید، گفت: امام خامنه ای، نور قرآن را در وجودش جلوه دارد و ایشان مدتی است که مسئله نفوذ را تاکید می کنند و این از آموزه های قرآنی است که نفاق، نفوذ و ستون پنجم دشمن را می توان از طریق قرآن شناخت.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: کسی که با قرآن آشناست و آفتاب جهانش قرآن کریم و رشته ارتباطش با خدا از طریق کتاب آسمانی است، می داند که مسئله نفاق و شناخت نحوه عمل این ها و حقیقت این ها، جزو تکالیف قرآنی است.

وی افزود: جبهه استکبار، با ارزش های اسلامی در حال جنگ هستند و امام راحل که امروز اگر فضای قرآنی داریم و اگر بسیج غیرتمند داریم، به دلیل رهنمودهای ایشان بوده است، همیشه تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه داشتند و یقینا اگر جوانان دیروز و افتخار آفرینی شهدا نبود، امروز جلسات قرآنی نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: این جوانان و عاشقان قرآن کریم، افتخارات ما هستند و اگر مقابله ای با دشمن هست، با هدایت قرآن کریم است و کسی که به این کتاب آسمانی تکیه کند، تکیه گاهی نیست که باعث سقوط انسان شود و این سنگر، مستحکم است.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: قرآن کریم، نسخه همه دردهای ظاهری و باطنی است که شامل دردهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، خانوادگی و... می شود و همه این ها با نسخه قرآنی شفا پیدا می کند.

وی گفت: در هیچ شرایطی قرآن اجازه نداده است که مومن، سلطه دشمن را بپذیرد و متاسفانه اگر در گذشته سایه فرهنگی غرب در کشورمان سلطه داشت، امروز هم برخی مسئولان به دنبال تحقق بخشی به قرارداد ۲۰۳۰ هستند و قرآن با این مسائل، موافق نیست.

امام جمعه موقت تهران در پایان تاکید کرد: مسئله تقویت دفاعی و قدرت بازدارندگی به دفعات زیادی در قرآن ذکر شده است که نشان دهنده این است که مسلمانان باید چنین موضوعی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقوق دان بی سواد

      نفوذی ها هم آدم هستند و احساس دارند.
      ربات که نیستند یا هستند و من خبر ندارم؟؟!

    • بدون نام

      کو عمل و کو اقدام

    • بدون نام

      مرگ بر کلیه مدیران خائن در کلیه ادارات کشور

    • بدون نام

      زیباترین سخنه
      نفوذیها بد جوری میخوان نفوذ کنند لطفا دستشان رو از نفوذی گری قطع کنید

    • بهزاد

      خخخخخخ

    • میثم

      لطف کنید در مقابل آنها که به اسلام و احکامش خیانت کردند بایستید.
      مقداری هم به خدا و دستوراتش اهمیت دهید . تا آباد شود .......

    • دکل های گمشده

      خب چرا نفوذی ها را به اسم اعلام نمیکنند و با آنها برخورد نمی شود

    • بدون نام

      نفوذی یعنی کی دقیقا از کجا می خوان نفوذ کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج