۶۸۴۸۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

امیر علی‌اکبری:

از پول آذربایجان گذشتم تا پرچم ایران بالا برود

دارنده مدال طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان گفت: از پول آذربایجانی‌ها گذشتم تا برای ایران کشتی بگیریم و افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران بالا برود.

خبرگزاری فارس: دارنده مدال طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان گفت: از پول آذربایجانی‌ها گذشتم تا برای ایران کشتی بگیریم و افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران بالا برود.

امیر علی‌اکبری درباره کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان بعد از دو سال محرومیت گفت: خدا را شکر می‌کنم بعد از ۲ سال سختی، روزهای خوب من هم فرا رسید. حضور در یک وزن بالاتر و هماهنگی با شرایط جدید خیلی سخت بود اما خوشحالم مقابل مردم کشورم روسفید شدم.

دارنده مدال طلای جهان درباره اینکه در این رقابـت‌ها تنها یک امتیاز به حریفان واگذار کرد گفت: در ماه‌های اخیر تمرین‌های سختی را در اردوها پشت‌سر گذاشته بودم. یک امتیازی که هم مقابل حریف ترک از دست دادم فنی نبود. در مسابقات دانشجویان جهان با کایالپ کشتی گرفتم و با وجود شکست با نحوه مبارزه او آشنا شدم اما چون در آن مسابقات بعد از دو سال روی تشک می‌رفتم زیاد آماده نبودم. خوشحالم گربه سیاه کشتی‌گیران ایرانی را شکست دادم و انتقام آنها را در این میدان حساس گرفتم.

علی‌اکبری درباره اینکه آیا حالا حسرت از دست دادن المپیک لندن را نمی‌خورد گفت: درست است اما گذشته را فراموش کرده‌ام و دوست دارم به آینده نگاه کنم. حسرت خوردن فایده‌ای ندارد و باید با برنامه‌ریزی خوب برای موفقیت در المپیک برزیل آماده شوم.

دارنده سه مدال کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سؤال که از اینکه پیشنهاد اغواکننده آذربایجانی‌ها را برای حضور در تیم ملی این کشور رد کرده است پشیمان نیست گفت: از پول گذشتم تا برای ایران کشتی بگیریم و افتخارآفرینی کنم تا پرچم ایران بالا برود. مسئولان هم نه تنها من بلکه تمام کشتی‌گیران را زیر نظر دارند و می‌دانند چقدر زحمت می‌کشند به خصوص امسال که خیلی سختی کشیدیم. خوشحالم کشتی‌گیران هم در آزاد و هم در فرنگی دل مردم را شاد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی مَردی

    • نادر

      دمت گرم.بی وطنها یاد بگیرن

    • ram

      Tala nooshe joonet dadash

    • نادر

      دمت گرم.بی وطنها یاد بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج