جاباما
۶۸۴۹۲۹
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

پشت سنگ قبر‌های قبرستان سنت راک در نیواورلئان زیارتگاه سنت راک به سنت کاتولیک قرن چهاردهمی اختصاص دارد که گفته می‌شود توانایی‌ شفا دادن و معجزه داشته است.

برترین‌ها : پشت سنگ قبر‌های قبرستان سنت راک در نیواورلئان، در لوئیزیانا، زیارتگاه سنت راک به سنت کاتولیک قرن چهاردهمی اختصاص دارد که مشهور است توانایی‌ شفا دادن و معجزه داشته است. گفته می‌شود سنت راک در زمان شیوع بیماری طاعون به ایتالیا رسیده است. او از بیمارستان‌های کشور که بیماران در آن بستری بودند بازدید کرده و بسیاری از آن‌ها را شفا داده است.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

زیارتگاه قبرستان سنت راک در یک ساختمان دو اتاق کوچک قرار دارد. اتاق اصلی شامل محراب و مجسمه سنت راک است و اتاق کوچکتر یک در طاقی دارد و بسیار جالب است.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

طی قرن‌ها افراد به این کلیسا آمده و نذوراتی به شکل اعضای مصنوعی بدن به امید درمان و شفای بیماری‌هایشان به آن اهدا کرده اند. امروزه از دیوار‌های این اتاق کوچک پا‌های مصنوعی، چشم‌های شیشه ای، دندان مصنوعی، قلب‌های گچی، دسته‌های مو و بسیاری دیگر از اعضای بدن سرامیکی آویزان است که گرد و خاک گرفته است.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

زیارتگاه سنت راک در نیواورلئان را از زمان تاسیسش در سال ۱۸۷۶ به درمان و حفاظت از بیماری‌ها مرتبط می‌دانسته اند. این زیارتگاه و قبرستان کنار آن، توسط یک کشیش جوان آلمانی به نام پدر پیتر لئونارد به شکرانه زنده ماندن اعضای کلیسا از شیوع تب زرد ساخته شده است. در آن زمان تب زرد و وبا در نیواورلئان شایع بود. بعد از یک شیوع مرگبار در دهه ۱۸۶۰ هزاران نفر کشته شدند و پدر پیتر نذر کرد که اگر هیچ یک از همراهان او در آن سال نمیرند، یادبودی برای سنت راک خواهد ساخت. آن سال هیچ یک از اعضای کلیسا نمردند و پدر به وعده خود وفا کرد.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

وقتی زیارتگاه ساخته شد، مومنانی که به دنبال شفا یافتن بودند به کلیسا می‌آمدند و به نشانه شکرگزاری برای تحقق یافتن نذرشان هدایایی می‌اآوردند.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی

چند دهه بعد یک رسم جدید به وجود آمد. دختران جوانی که به دنبال شوهر بودند به زیارت هر ۹ کلیسای شهر می‌رفتند، دعا می‌کردند و صدقه می‌دادند. تصور می‌شد اگر کلیسای سنت راک آخرین کلیسا در این سفر زیارتی باشد، شانسشان دو برابر می‌شد.
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی
کلیسایی پر از اعضای بدن مصنوعی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج