۶۸۵۶۶۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

کتیرایی: می‌توانیم با کَلک همه چیز را خنثی کنیم

رئیس اسبق فدراسیون کاراته گفت: ما موضع خود را درخصوص ورزشکاران رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ایم و اگر قرار است خطری برای کشتی پیش بیاید این را به صورت خیلی آرام می‌توانیم به مسئولان سیاسی اعلام کنیم.

خبرگزاری تسنیم: بهزاد کتیرایی در خصوص حواشی عدم رویارویی ورزشکاران کشورمان با نمایندگان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسئله عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم منحوس وجنایتکار اسرائیل یکی از اصول ورزش کشور از ابتدا بوده است. این موضوع نیز فقط به مسئولین مربوط نمی‌شود وخود جامعه ورزش واقعا نسبت به این موضوع موضع دارد و درصدد است هر جا که می‌تواند به گونه‌ای تنفر خود را به این نظام منحوس نشان بدهد.

وی ادامه داد: بهترین شکل آن نیز در حال حاضر در حال اجراست و ورزشکاران ما با قرار نگرفتن مقابل ورزشکاران اسرائیلی به دنیا نشان دادند چقدر نسبت به این موضوع مصمم هستند و می‌خواهند هویت آنها را به جامعه جهانی از طریق ورزش نشان بدهند. سوالی که پیش می‌آید این است که چرا دروغ می‌گوییم و مصدومیت را بهانه یا تمارض می‌کنیم. این مسئله به خاطر این است که اگر به ioc و قوانین ورزشی علنا بگوییم نمی‌خواهیم با رژیم اشغالگر قدس مبارزه کنیم ما را مرحوم یا تعلیق می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حالی که با سیاست می‌توانیم این کار را بکنیم چرا باید علنا آن را مطرح کنیم. مگر خود اسرائیل و آمریکا در مقابل ما نیرنگ نمی‌کنند. با این شرایط چرا ما باید صاف و صادق خود را به آنها نشان بدهیم و باید از این حربه استفاده کنیم. مگر در آیه قران نیامده است مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین. خود خدا هم در مقابل کسی که مکر می‌کند این کار را انجام می‌دهد.

کتیرایی در ادامه بیان کرد: زمانی که با یک سیاست ساده مانند مصدومیت یا اضافه وزن می‌توانیم مسابقه ندهیم چرا باید صادقانه بگوییم و آن را فریاد بزنیم. همه دنیا نیز می‌دانند دلیل این کار چه بوده است و هیچ کسی نمی‌گوید ورزشکار ایران مصدوم بوده و می‌دانند ایران علنی نمی‌خواهد با اسرائیل مسابقه بدهد اما از این طریق این کار را نشان می‌دهد.

وی درخصوص استعفای رسول خادم و بیانیه‌های او گفت: متاسفانه نمی‌دانم رسول خادم بر چه مبنایی این کار را انجام می‌دهد. اگر قرار است با اسرائیل کشتی بگیریم باید اعلام کنیم به هر قیمتی این کار را انجام نمی‌دهیم و اگر به دنبال این است که علنی بگوییم این کار را انجام نمی‌دهیم باید بگوم حرف‌های بسیار سنگینی را مطرح کرده است. خادم اعلام کرده است مسئولین پشت ورزشکاران پنهان شده‌اند که باید بگویم اصلا چنین چیزی نیست و مسئولین اصلی نظام سینه‌شان در مقابل نظام منحوس اسرائیل سپر است.

رئیس سابق فدراسیون کاراته تاکید کرد: ما در حال حاضر در دنیا با اسرائیل در حال جنگ هستیم و آنها نیز با ما چنین کاری را انجام می‌دهند. شاید زمانی بتوانیم با آمریکا بر سر یک مسئله مماشاتی داشته باشیم که آن را نیز من نمی‌دانم ومسئولان تصمیم گیرنده هستند اما اختلاف ما با اسرائیل خاکستری نیست و سیاه و سفید است. اسرائیل نمی‌خواهد ایران باشد و ما نیز نمی‌خواهیم آنها باشند. اگر ما بخواهیم حتی در هر موضوع کوچکی با اسرائیل مماشات کنیم اصل را زدیم.

کتیرایی اظهار داشت: ظریف یک مقام سیاسی است و به گونه‌ای خوب عمل کرده است که حضرت آقا ایشان را در صحبت‌های اخیر خود تایید کردند. تصور کنید اگر ظریف دوبنده بپوشد و کشتی بگیرد، همه از او ایراد خواهند گرفت. خادم در سیاست دوبنده پوشیده است و در کارهایی دخالت کرده که به او ارتباطی ندارد. مسئولان سیاسی کشور خودشان در این زمینه می‌دانند چه کار باید انجام بدهند.

وی افزود: متاسفانه خادم نمی‌داند در حال حاضر همه ضد انقلاب پشت او ایستاده‌اند.شاید نظر خادم این باشد که به کشتی کمک کند و من نیز اعتقاد دارم نظر او همین است اما راه را اشتباه رفته است. این مسئله فقط در کشتی نیست و در هفته گذشته یک ورزشکار با حیا و مظلوم ما در جودو وقتی متوجه شد با اسرائیل باید پیکار کند در وزن کشی شرکت نکرد. او اصلا احتیاجی به صحبت مسئولین نداشت.

وی با اشاره به محبوبیت کشتی گفت: این رشته به خاطر منش پهلوانی آن مطرح است و در این رشته پوریای ولی و تختی حضور داشتند. به همین دلایل کشتی در ایران آنقدر محبوب است وهمه می‌دانند این رشته در دنیا به اندازه کشورمان محبوب نیست. تدبیر فدراسیون کشتی در زمانی کشتی، پهلوان علیرضا کریمی اشتباه بود و می‌توانستند به جای اینکه فریاد بزنند بباز، بباز که همه دنیا متوجه شوند ابر خود را پرتاب می‌کردند تا ضمن کسب یک امتیاز توسط حریف، در گوش پهلوان کشورمان اعلام کنند مسابقه را واگذار کند. این اقدام نیز مکر و حیله بود و هیچ ایرادی نداشت.چه طور آنها می‌توانند از مکر و حیله استفاده کنند اما ما نمی‌توانیم؟.

کتیرایی خاطرنشان کرد: مگر اتحادیه جهانی کشتی چه محرومیتی برای ما در نظر گرفت؟ علیرضا کریمی شش ماه محروم شد که ۴ ماه آن گذشته است و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. خادم که این کار را انجام می‌دهد نمی‌داند ۵ سال پیش در زمان ریاست سعیدلو در سازمان تربیت بدنی و حضور یزدانی‌خرم در فدراسیون کشتی این ندا باز هم از کشتی بلند شد و قرار بود نامه‌ای به یک مقام بلند پایه زده شود که اعتراض جامعه ورزش مانع آن شد.

وی افزود: متاسفانه جامعه کشتی باید در این قضیه از حیثیت خود دفاع کند. چرا روسای هیئت‌ها از سمت خود استعفا می‌دهند؟ برای چه این کار را می‌کنند؟ می‌خواهند با اسرائیل کشتی بگیریم یا نگیریم؟ چرا باید همه با هم ببازیم وقتی می‌توانیم با یک کلک و خدعه همه چیز را خنثی کنیم. به نظر من ما ۱۰۰سال دیگر هم نمی‌توانیم با اسرائیل بازی کنیم. نمی‌توانیم ببینیم جوانانمان یک جایی به دست اسرائیل کشته و شهید می‌شوند و تک‌تکه می‌شوند اما در کشتی صورت کشتی‌گیر اسرائیلی را ببوسیم. جامعه ارزشی این را قبول نمی‌کند.

رئیس سابق فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: جریان روز قدس را حضرت امام(ره) اعلام کردند و کل جهان این را قبول کردند. ما موضع خود را اعلام کردیم و اگر قرار است خطری برای کشتی پیش بیاید این را به صورت خیلی آرام می‌توانیم به مسئولان سیاسی اعلام کنیم تا آنها راهکاری بیاندیشند. اینکه موج ایجاد کنیم یا مسئولان را وادار به تسلیم کنیم هیچ تاثیری در اعتقاد مردم ایران ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که غمی نداری بایدم این حرف رو بزنی ولی اون ورزشکار بیچاره که چند سال رحمتش به باد میره چی؟اگه فدراسیون کشتی محروم بشه یعنی نابودی کشتی

    • بدون نام

      این حجم از جفنگیات چطوری تو وجود یه انسان جا میشه؟

    • حمزه

      اخه نمیشه تو حرف نزنی کتیرایی؟ بهتره همون کتیرا درست کنی راجع به کشتی حرف نزنی . هر.. بی سوادی از راه میرسه تز میده

    • بدون نام

      موش بخوردت کلک چقدر توباهوشی!!! میخواهی تورو رییس کشنی بکنن خاک برسر ورزشی که توورزشکارشی

    • بدون نام

      میگم انقد که نگران فلسطین هستن نگران ایران هم هستن به ما چه اخه
      اونا هم مثل عربستان دستشون به دهنشون برسه برامون شاخ میشن میگید نه حالا ببین

    • بدون نام

      خادم فرزند خلف ایران است....ببخشید شما؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ... خخخخ واقعا نمیفهمی یا خودت رو به نفهمیدن زدی شما مگه از دل ورزشکارا خبر داری مگه تو جامعه هستی که میگی خود ورزشکارا دوست ندارن با حریفای اسرائیلی مسابقه بدن اتفاقا ورزشکارا دوست دارن مسابقه بدن ترس از عواقب وحشتناکش دارن که مسابقه نمیدن شما هم اگه به خدا اعتقاد داری واز خدا میترسی اینقدر دروغ نگو دروغگو دشمن خداست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستان بسیار عالی جواب این دیوانه چاپلوس را دادند. با این تفکرات احمقانه تمام ورزش نابود خواهد شد. البته برای اینها اهمیتی ندارد

    • ملت

      ای پاچه خور...چقد گرفتی ....نکنه خواب ریاست فدراسیون کشتی رو دیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج