۶۸۵۷۷۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شرط شفر؛ قرارداد جباروف را تمدید کنید

استقلال با وینفرد شفر خوب پیش مي‌رود.

وبسایت روزنامه گل: استقلال با وینفرد شفر خوب پیش مي‌رود. بردن دربی، صدرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا، فاصله یک امتیازی با رتبه دوم جدول یا همان نایب قهرمانی و رسیدن به فینال حذفی کارنامه پیرمرد آلمانی را پربار و سرشار از موفقیت کرده است. حالا شفر دست بالا را دارد و باشگاه باید هرطور شده قرارداد این مربی ۶۸ ساله را تمدید کند. شفر برای ماندن در استقلال شرایط‌اش را گفته و همان که خودش هم در کنفرانس قبل از دربی اعلام کرد ماندن یا نماندن اش دست مدیران باشگاه است. هیات مدیره قرار است مجوز تمدید قرارداد و اجرای خواسته‌هاي شفر را به افتخاری بدهد تا آبی‌پوشان برای فصل آینده با همین کادر فنی به کارشان ادامه دهند. اما جدا از بحث مالی خواسته‌هاي مرد با تجربه آلمانی چیست و از باشگاه چه چیز‌هایی مي‌خواهد؟

حالا شفر دست بالا را دارد!


شفر به عنوان یک مربی خارجی معمولی راهی استقلال شد. خیلی‌ها که انتظار شنیدن نام‌هاي بزرگتری برای نیمکت استقلال و جانشینی علیرضا منصوریان داشتند با انتقاد از رضا افتخاری، دلیل آوردن مربی مانند شفر را قیمت پایین او نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله فاتح تریم و برند شوستر عنوان مي‌کردند. پیرمرد آلمانی هم در مقابل مدیران استقلال در موضع ضعف قرارداشت. مدیر عامل باشگاه خیلی چیز‌ها را به شفر تحمیل کرد. بیژن طاهری و اشکان نامداری گزینه‌هاي باشگاه برای حضور در کادرفنی بودند. این درحالی بود که شفر برای دستیار ایرانی روی نفراتی چون فرهاد مجیدی حساب باز کرده بود. خارج شدن نام مجتبی جباری از لیست هم مشخص بود که از طرف مدیریت باشگاه به شفر تحمیل شده بود. او برای آوردن دستیار‌ها و بازیکنان خارجی مورد نظرش هم کم سختی نکشید و دوندگی نکرد. محل تمرین و زیرساخت‌هاي استقلال هم مانند اینترنت خانه شفر تعریفی ندارد! اما این بار برای تمدید، پیرمرد آلمانی دست بالا را دارد و این افتخاری است که باید رضایت طرف مقابل را که قطعا از تیم‌هاي داخلی و خارجی با پیشنهاد‌هایی خوبی روبه‌رو شده یا مي‌شود را جلب کند.

تمدید با جباروف اولین شرط شفر؟


وقتی بحث تمدید قرارداد شفر به میان آمد و جدی شد اولین کاری که مدیران استقلال به دنبالش رفتند تمدید قرارداد جباروف بود. به نظر مي‌رسد یکی از خواسته‌هاي اصلی مرد آلمانی حفظ ستاره ازبک است. اگر استقلالی‌ها بتوانند قرارداد ستاره‌هاي مورد نظر وینفرد را تمدید کنند یک گام به حفظ او نزدیک تر شده اند. البته بعید است حفظ امید ابراهیمی و وریا غفوری کار سختی باشد و با توجه به سن و سالشان بعید است که غیر از کشور‌هاي حاشیه خلیج فارس پیشنهاد خارجی دیگر به دست‌شان برسد. سخت‌ترین گزینه همین جباروف است که استقلالی‌ها امسال هم به زور مانع جدایی‌اش شدند. هرچند ادامه موفقیت‌هاي استقلال به ویژه در آسیا مي‌تواند انگیزه قوی برای جباروف باشد تا برای یک فصل دیگر تمدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت جباروف باید بمونه

    • بدون نام

      بهتره باشگاه استقلال واقای شفر این چیزا رسانه ای نکنن ودر سکوت وارامش باهر بازیکن که میخان بدون سرصدا تمید بکنن واینجوری دلالان بخاطر منفعت خودشون میرن سراغ بازیکنان وشروع به بازار گرمی میکنن ومیرن زیر پا بازیکنان تا خودشون به منفعت برسن البته کل فوتبال ایران اینجوریه خاهشن بدرج چندمین باره مطلب میزارم نمیچاپی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج