۶۸۶۳۹۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیع‌خواه با اصرار هواداران مقابل الوصل بازی نکرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ربیع‌خواه با اصرار هوادارن مقابل الوصل نیمکت نشین بود.

خبرگزاری میزان: ضیا عربشاهی با اشاره به اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، اظهار داشت: هوادارن از این تیم انتظار فوتبال هجومی دارند، اما برانکو با بیرون گذاشتن مسلمان و منشا باعث شده شکل همیشگی تیم بر هم بخورد. در بازی با الوصل سه امتیاز را کسب کردیم، اما از نظر فنی عملکرد تیم راضی کننده نبود.

وی افزود: دیگر از مثلث امیری، احمدزاده و مسلمان خبری نیست و عملا هیچ حمله‌ای از عمق نمی‌بینیم. متاسفانه این تیم اصلا زیبا بازی نمی‌کند و باید فکری به حال بازی‌های آینده کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی روی نیمکت حضور دارند، گفت: برانکو نباید خودسرانه عمل کند. اگر قرار باشد پرسپولیس در زمین خودی مقابل این حریف ضعیف با یک مهاجم بازی کند، در زمین حریف که اصلا نباید مهاجم در ترکیب قرار دهد! ما به فوتبال هجومی نیاز داریم و باید منشا و علی پور همزمان در ترکیب باشند.

عربشاهی در خصوص نیمکت نشینی محسن ربیع‌خواه در بازی مقابل الوصل امارات گفت: تنها به اصرار هواداران ربیع‌خواه در بازی با الوصل نیمکت نشین بود، با این حال ماهینی که یک دفاع راست است بجای او بازی کرد. من نمی‌دانم دلیل نیمکت نشینی مسلمان چیست، اما در ایران به ندرت بازیکنی با کیفیت او پیدا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب عربشاهی نه من نه شما و هیچکس دیگه تو تمرین تیم نیستیم و قضاوت نباید بکنیم مسلمان واقعا بازیکنه خوبیه ولی شاید بخاطر مسایل انضباطی نیمکت نشین شده و اینم باید قبول کنیم پرسپولیس استراحت نیم فصل نداشته و 5بازیکن ملی پوش داره که فشار زیادی تو این فصل بهشون اومده و افت تیم آخر فصل طبیعی هستش،ربات که نیستند اوناهم آدم هستند خسته میشن عصبی میشن اشتباه میکنن مثل همه ما پس لطفا قضاوت عجولانه نکنیم و متحد بمونیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس باید زیبا بازی بکنه

    • حمید

      برانکو باید با جناب عربشاهی مشورت کنه،،،مشکل بعضی از شما پیشکسوتا اینه که نمیدونید خودتونو چجوری مطرح کنید،،میخوایید خودتونو سر زبونا بندازید نمیدونید چطور؟؟این اراجیف چیه میگید،،تیم اگه مشکل فنی داشت دبل قهرمان نمیشد

    • محسن

      اخه لنگو چه به این حرفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج