۶۸۶۵۸۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

در پاسخ به تحریم‌های غرب

روسیه آماده قطع اینترنت و راه‌اندازی وب خود است

روسیه تهدید کرده که اگر تحریم های غرب تا بدان حد گسترده شود که بخواهد موجب کنار گذاردن این کشور از وب شود، روسیه آماده استفاده از اینترنت خاص خود است.

خبرگزاری فارس: روسیه تهدید کرده که اگر تحریم های غرب تا بدان حد گسترده شود که بخواهد موجب کنار گذاردن این کشور از وب شود، روسیه آماده استفاده از اینترنت خاص خود است.

به گزارش راشاتودی، گرمن کیلمنکو دستیار رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با شبکه خبری ان تی وی تصریح کرده که روسیه در حال حاضر از نظر فنی آماده هر چیزی هست ولی خداحافظی از اینترنت جهانی بدون درد و ناراحتی نخواهد بود.

وی افزوده است: مشکل و شکست معمولا در زمان انتقال از یک فناوری به فناوری دیگر رخ می دهد، زیرا ممکن است برخی افراد اطلاعات خود را در خارج از روسیه ذخیره کرده باشند یا دامنه های خود را در بیرون از این کشور میز بانی کنند.

بر اساس قوانین مربوط به حفظ حریم شخصی داده ها، تمامی شرکت هایی که کار پردازش داده های شهروندان روسی را انجام می دهند باید متعهد به ذخیره سازی این اطلاعات بر روی سرورهایی در داخل خاک روسیه باشند. بکه اجتماعی لیند - این به علت بی توجهی به همین مساله در روسیه فیلتر شد و در نهایت توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی با پذیرش این قانون مجوز فعالیت در روسیه را کسب کردند.

کیلمنکو افزوده است: در حال حاضر نسخه روسی اینترنت که به طور ویژه برای استفاده کارکنان غیرنظامی دولت طراحی شده، قابل استفاده است و روسیه مانند چین و آمریکا دارای موتورجستجوها، شبکه های اجتماعی و سیستم تبلیغات آنلاین خاص خود است.

به گفته وی در مورد استفاده از اینترنت در تمامی کشورهای قوانینی وجود دارد و روسیه هم از این امر مستثنی نیست. البته اعمال قوانین سفت و سخت مشابه با کوبا یا کره شمالی مد نظر روسیه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج