۶۸۶۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آذری: ارزانترین تیم ایرانی در آسیا هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای تمدید قرارداد با قلعه‌نویی صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوحده امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازیکنان ما تقریبا یک بازی سخت را پشت سر گذاشتند، هر چند فکر می‌کردند بازی آسانی را پیش رو دارند، چون الوحده مقابل دو تیم قبلی شکست خورده بود، ولی می‌دانستیم که بازی سختی است و فریب نتایج قبلی این تیم را نخوردیم. الوحده در دو بازی قبل چهار پنج بازیکن قبلی‌اش را نداشت یا مصدوم بودند، اما در این بازی با ترکیب اصلی‌اش به میدان آمد. بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، علاوه بر اینکه دو گل هم زدند. موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم.

وی افزود: از نحوه بازی بازیکنان و شش امتیازی شدن تیم خیلی خوشحالم، از امیر قلعه‌نویی و همکارانش تشکر می‌کنم که این هفته خیلی زحمت کشیدند و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودند. آخرین بازی خود را در سال ۹۶ در فولادشهر با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این برد را به کارگران زحمتکش ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در ابوظبی هم این برد را تکرار کنیم و ۹ امتیازی شویم و سال ۹۶ را با یک پیروزی دیگر به پایان برسانیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه تیمش تا چه مرحله‌ای از تیم لیگ قهرمانان می‌تواند پیش برود، گفت:‌ در حال حاضر توان صعود از گروه را داریم، اما برای مراحل بعدی و پلی‌آف با تیم‌های قدرتمندتری باید بازی کنیم و کار سختی در مراحل بعدی داریم. اگر بتوانیم پلی‌آف را با قدرت پشت سر بگذاریم، برای رسیدن به مراحل بالاتر به ابزار و بودجه بیشتری نیاز داریم. امکانات بیشتری می‌خواهیم. شاید قلعه‌نویی بخواهد تیمش را ترمیم کند، برای قهرمان آسیا شدن ابزاری می‌خواهیم که در حال حاضر هیچ تیم ایرانی آن را ندارد.

آذری در مورد حضور بیشتر تماشاگران نسبت به بازی قبل در ورزشگاه گفت: از کانون هواداران باشگاه تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند، شهردار فولادشهر امروز با لباس ذوب‌آهن آمده بود، این مسئله برای ما خیلی ارزشمند بود، بعد از این هم شاهد حضور تماشاگران بیشتری از ذوب‌آهن در ورزشگاه خواهید بود. یکی از عواملی که می‌تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد روابط عمومی ماست که خیلی خوب در این زمینه تلاش می‌کنند. آقای رمضانی و همکارانش فعالیت خوبی می‌کنند. اسم فولادشهر را در تمام قاره آسیا و تمام دنیا مطرح می‌‌کنیم، این تیم مال خودشان است.

وی افزود:‌ اساسی‌ترین نکته‌ای که به حضور تماشاگران در ورزشگاه کمک می‌ کند بازی خوب تیم است که هوادار با آن احساس غرور کند. ذوب آهن در ابتدای این راه قرار دارد، از هوادارانی که تیم را تنها نگذاشتند تشکر می‌ کنم،

آذری در مورد مذاکره با قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد برای فصل آینده گفت: صحبت‌های مقدماتی را با قلعه‌نویی انجام دادیم، ذوب آهن اگر می‌خواهد موفق شود باید مربی و بازیکنانش حفظ شود، بودجه‌ای ارتقا پیدا کند، این شرایطی است که برای موفق شدن در فوتبال نیاز دارید. قلعه‌نویی اینجا آمد و ما نسبت به فصل گذشته بهتر و موفق‌تر پشت‌سر گذاشته‌ایم، اکنون در رده دوم جدول در لیگ هستیم، اگر لکوموتیو هم امشب بازنده شود، در آسیا هم به رده دوم می‌آییم. قلعه‌نویی باید در ذوب‌آهن بماند و تیمی گردن‌کلفت‌تر را درست کند. اگر امکانات مدنظرم را دراختیار بگذارند می‌توانیم به مرحله بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برسیم. ابزاری که من می‌خواهم نیروی انسانی خوب است، بازیکنانی که بتوانیم تیم را تکمیل کنیم. برخی بازیکنان قراردادشان تمام است و ممکن است نتوانیم آنها را حفظ کنیم، بودجه هم نیاز داریم و امکانات بیشتر. در لیگ قهرمانان آسیا ارزان‌ترین تیم آسیایی هستیم و عملکردمان هم بد نبوده است.

آذری تصریح کرد: واقعیت این است که تمام امکانات و تجهیزات دراختیار یکی دو تیم خاص است،‌ ذوب آهن مظلومانه و شرافتمندانه تلاش می‌کند، خواهش می‌کنم از مالکان اصلی و سهامداران ذوب‌آهن به این تیم کمک کنند. سعید آذری ۲۵ سال است کارمند ذوب‌آهن است، از سال ۱۳۶۰ برای ذوب آهن وزنه زده است، مدارج قهرمانی را طی کرده است، مدارج مدیریتی را در این تیم طی کرده است، یک روزی از این تیم می‌رود اما تیم مال فوتبالیست‌ها و هواداران است. تنها چیزی که فکر نمی‌کنم مردم از اختصاص بودجه به آن ناراحت شوند ورزش است که اوقات فراغت همه را به خوبی پر می‌کند. از مدیریت و هیأت مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، اما بازیکنان ما فقط ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند و از این حجب و حیا و اعتماد فوتبالیست و سایر ورزشکاران و حتی کارمندان به باشگاه دارند، باید رعایت کنیم. بازیکنان ما مظلومانه بازی می‌کنند، قدر این مظلومیت‌ها را باید دانست و حمایت کرد. تنها چیزی که از حریفان بهتر هستیم نیروی انسانی است.

وی افزود: در حال حاضر آبروی فوتبال استان اصفهان هستیم، اگر بپذیرند، دیدید که چه اتفاقی برای سپاهان اصفهان رخ داد، کل مجموعه مدیریتی استان برای حل مشکلات سپاهان بودند، اما یک نفر نمی‌گوید آقای ذوب‌آهن دستتان درد نکند شما مایه مباهات اصفهان هستید، شهردار اصفهان تا حالا پایش را در اینجا نگذاشته است. شهردار فولادشهر در هر مسابقه می‌آید، این تیم ذوب‌آهن اصفهان و ایران است. تبدیل به یک تیم ضعیف شدن کاری ندارد، قدرتمند شدن سخت است بگذارید ذوب آهن قدرتمند بماند.

آذری در مورد اینکه فوتبال ایران در عرصه بین‌الملل است چگونه است گفت:‌ وقتی وارد عرصه بین‌الملل می‌شوید می‌فهمید که کی‌روش چه می‌گوید، برانکو و قلعه‌نویی چه می‌گویند، بزرگان فوتبال ما چه می‌گویند، ورزش ما نیاز به پیشرفت دارد، در مدیریت، ساخت و ساز ورزشی، تجهیزات ورزشی، اکنون فقط غیرت ذاتی ایرانیان ما را بالا نگه داشته است و استعدادهایی که داریم وگرنه در قطر و امارات ببینید چه سازه‌ها و امکاناتی دارند، چه برنامه‌ریزی دارند، اما در ایران ورزش جهت‌گیری به سمت دو سه تیم بزرگ دارد. ورزش کشور نیاز به تفکر راهبردی دارد، البته حضور سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش نویددهنده است زیرا او آدم علمی است و نوید روزهای بهتر را در ورزش می‌دهد. در کشتی اکنون با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم و فقط صعود تیم ملی به جام جهانی نباید باعث شود ضعف‌هایمان پنهان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《پاسارگاد》

      آقای آذری اینقدر تند تند نگو ارزانترین و بودجه نداریم و خلاصه از اینجور گدابازی هااااااا

      چونکه شما اصفهانی ها در طی ۱۰ ... ۱۵ سال گذشته اینقدر بودجه های چندین میلیاردی از دولت و از پول بیت‌المال گرفتین که دیگه نگو و نپرس ... خب

      حالا هم این گدا بازی هارو تمومش کن .....
      در طی چند وقت اخیر دارم میبینم به نحوی داری صحبت میکنی که همین فردا پس فرداست که شماها هم دنبال گلریزان گرفتن و گدایی محترمانه می‌افتین.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج