۶۸۷۳۰۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زنگ نیکوکاری در اهواز نواخته شد

مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: در این زمان در استان ۳۱۰ هزار فرد شناسنامه دار در حوزه نیکوکاری فعال هستند.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی موصلی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ عاطفه ها در اهواز عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشن توسعه فرهنگ نیکوکاری و افزایش همبستگی های اجتماعی و در کنار آن توجه به نیازمندان و خانواده های ایتام است.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با اشاره به برگزاری سه جشن در هفته نیکوکاری افزود: در اولین جشن ویژه این مناسب که در کلیه مدارس خوزستان برگزار می شود، بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به رعایت عزت و کرامت انسانی دانش آموزان نیازمند در چنین مناسبت هایی تصریح کرد: با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان این کمک ها در اختیار دانش آموزان محروم و نیازمند قرار می گیرد؛ در کشور و به تبع آن در خوزستان فرزندانی از نعمت داشتن پدر محروم شده و نیازمند توجه هستند.

موصلی با اشاره به وجود ۴۲ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان به دلیل فوت پدر و همچنین ۵۶ هزار خانواده طلاق گفت: ؛ این خانواده ها فرزندان با استعداد بسیاری دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۳۰۰ دانشجوی مقطع دکترا تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند، ادامه داد: افراد با استعداد فراوانی داریم که با همت و تلاش خود برای رسیدن به موفقیت فعالیت و تحصیل می کنند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان یادآور شد: سال گذشته با همت مردم سخاوتمند استان هفت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت؛ در همین راستا پیش بینی می شود که در سال جاری مبلغ ۹ میلیارد تومان جمع آوری شود.

موصلی تصریح کرد: در خوزستان ۳۱۰ هزار فرد شناسنامه دار در حوزه نیکوکاری فعال هستند؛ همچنین ۴۵ هزار نفر حامی ایتام و فرهنگیان ( آموزش خیریه )، پزشکان ( طرح شفا )، وکیل نیکوکار و دیگر اصناف خیرخواه در استان خوزستان در حال فعالیت خیریه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنگ نیکوکاری؟؟خود مدارس پول ماژیک و ورق ندارن اون وفت در بوق و کرنا میدمید که چی؟؟؟آتشناشی که تانکرش سوراخه خودش احتیاج به آب داره؟؟؟؟کدوم جشن و نیکوکاری؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج