۶۸۷۹۷۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه رشت: ولایت فقیه، خط قرمز نظام است

امام جمعه موقت رشت، قدرت روزافزون موشکی ایران را غیر قابل مذاکره دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی در افزایش توان دفاعی و موشکی خود اهتمام دارد.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت رشت، قدرت روزافزون موشکی ایران را غیر قابل مذاکره دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی در افزایش توان دفاعی و موشکی خود اهتمام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی کامل سعادت بشر دانست و اظهار کرد: اهل بیت حجت خدا بر بشریت و فاطمه(س) حجت خدا بر اهل بیت(ع) است. لذا زنان و مردان باید به تاسی از جایگاه عظیم صدیق کبری(س) در مسیر ایمان و تقوا گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری عملی زنان و دختران جامعه اسلامی از سیره فاطمی، افزود: حضرت زهرا(س) در خانه داری، همسرداری، تربیت فرزندان و عبادت نمونه بود و هرگز در زندگی از حضرت علی(ع) تقاضایی نداشت.

امام جمعه موقت رشت، پوشش نامتعارف و حجاب غیر اسلامی را در شأن بانوان جامعه ندانست و تصریح کرد: دشمنان که در جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده اند، درصدد مقابله با ما از طریق جنگ نرم و نابودی ارزش های اسلامی هستند.

صدیق عربانی، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره حجاب اسلامی، گفت: حجاب از واجبات دین مبین اسلام است و بانوان جامعه اسلامی باید به حقیقت فلسفه حجاب پی ببرند.

وی با بیان این‌که تربیت فرزندان پاک و صالح در دامان مادرانی پاک، با اخلاق، مومن و صالح ممکن می شود، اضافه کرد: امروز دنیای غرب به زن به چشم یک کالا نگاه می کند و او را ابزاری برای خوشگذرانی مردان قرار می دهد؛ این در حالی است که اسلام برای زن جایگاه و شانیت قائل است و او را باارزش و مکرم می داند.

این کارشناس دینی، حضور بانوان در جامعه با حجاب نامناسب را موجب دل مشغولی جوانان دانست و عنوان کرد: مشکلات اقتصادی شرایطی را ایجاد کرده که جوانان امکان اشتغال و ازدواج ندارند و لذا اذیت می‌شوند.

امام جمعه موقت رشت، شفاف سازی اموال مسئولان توسط نمایندگان مجلس را خواستار شد و گفت: برخی از مسئولان با استفاده از مقام و موقعیت خود به جای امانتداری، خدمتگزاری و ساده زیستی، ثروت اندوزی کرده اند و این موضوع مردم را آزار می دهد.

صدیق عربانی ولایت فقیه را خط قرمز نظام دانست و یادآور شد: برخی قلم به دستان از حد خود عبور کرده و به بهانه های واهی به مقام ولایت اهانت می کنند، اما بدانند که مردم چنین افرادی را از روی زمین برمی‌دارند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۲۲ اسفند و روز شهدا، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وظیفه آحاد جامعه است چراکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و جانفشانی شهدا هستیم.

امام جمعه موقت رشت، قدرت روزافزون موشکی ایران را غیر قابل مذاکره دانست و اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز از قدرت موشکی ایران سخن می گویند، اما بدانند که جمهوری اسلامی در افزایش توان دفاعی و موشکی خود اهتمام دارد.

صدیق عربانی، با بیان این‌که نام ائمه اطهار(ع) سیستم بانکداری را اسلامی نمی کند، متذکر شد: ظلمی که سیستم بانکداری به مردم می کند با عدالت خواهی نظام همخوانی ندارد و باید این سیستم اصلاح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قانون هم تنها خط قرمز ملت است. ✋

    • امیرحسین

      وقتی رهبری خودشون گفتن انتقاد از ایشون مشکلی نداره چرا امثال ایشون شدن کاسه داغتر از اش؟!

    • بدون نام

      خط سبز کحاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج