۶۸۸۱۳۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خط‌ ونشان برای خرده‌فروشان سیگار

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات اعلام کرد که صرفا سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشان و سقط‌فروشانی که پروانه خرده‌فروشی محصولات دخانی دریافت کرده‌اند، می‌توانند محصولاتی تولیدی و وارداتی را دریافت کنند و به فروش برسانند.

خبرگزاری ایسنا:‌ رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات اعلام کرد که صرفا سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشان و سقط‌فروشانی که پروانه خرده‌فروشی محصولات دخانی دریافت کرده‌اند، می‌توانند محصولاتی تولیدی و وارداتی را دریافت کنند و به فروش برسانند.

علی‌اصغر رمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر نصب شناسه کالا و شناسه رهگیری و راه‌اندازی سامانه مربوطه برای محصولات دخانی و سیگار، اظهار کرد: پیشرفت کار در این زمینه بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر واردات محصولات دخانی و ثبت سفارش آن‌ها صرفا با ثبت سفارش کالا امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: تمامی مراحل طراحی، تعیین شناسه محصولات دخانی و ثبت آن‌ها در سامانه نهایی شده است و در حال اجرا است و از یک ماه قبل نیز ثبت تولیدات تمامی کالاهای سیگارت سازی به صورت روزانه در سامانه الزامی و اجرایی شده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات با اشاره به اینکه ثبت فروش کارخانه‌های سیگارت سازی به توزیع‌کنندگان سراسری (کشوری) نیز طی ماه جاری الزامی و اجرایی شد، بیان کرد: در حال حاضر ثبت انتقال مکان و مالکیت محصولات در سامانه است و در آینده نزدیک فروش توزیع‌کنندگان کشوری به تولیدکنندگان استانی و نیز ثبت فروش توزیع‌کنندگان استانی به خرده‌فروشان محصولات دخانی در سامانه الزامی و اجرایی می‌شود.

به گفته وی توزیع‌کنندگان استانی صرفا مجاز به توزیع و فروش سیگار به خرده‌فروشانی هستند که پروانه خرده‌فروشی محصولات دخانی را دریافت کرده‌اند و اطلاعات آن‌ها در سامانه وجود دارد، در غیر این صورت مجوز توزیع‌کننده استانی باطل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      یعنی سوپر مارکت که جواز داره، برای سیگار باید جواز جدا بگیره، فردا میگن برای ماکارونی و پنیر هم جواز جدا می خواد. خوب بگید چقدر کم دارید، خودمون تقدیم کنیم. دزدا.

    • محمدرضا بختیار

      سیگار فروختن با جواز خرده فروشی یعنی دیگه قاچاق معنایی نداره ومضرات سیگار نیز برطرف میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج