۶۸۸۴۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

تصویربرداری سریال به ۲۵ درصد رسید

سریال «پدر» بازیگر می‌گیرد

تصویربرداری سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در غرب تهران ادامه دارد و به زودی دو بازیگر شناخته شده به جمع هنرمندان این سریال اضافه می شود.

بانی فیلم: ریحانه پارسا بازیگر اصلی «پدر» که نقش لیلا را ایفا می کند، استعداد جدیدی است که با این سریال به جامعه هنری معرفی می شود.

حامد عنقا طراح و نویسنده این سریال است که در دیگر آثار ملودرام او از جمله «تنهایی لیلا» نیز نام شخصیت اصلی لیلا بوده است. او سال گذشته سریال پربازیگر «پیکسل» را به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان اولین سریال تعاملی تهیه کرد که در انتظار پخش است و همچنین فیلم موفق «بدون تاریخ بدون امضا» را در جایگاه سرمایه گذار اصلی روی پرده دارد.

سریال «پدر» بازیگر می‌گیرد
از جمله دیگر بازیگرانی که تاکنون به سریال پدر پیوسته اند می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.

تاکنون ۲۵ درصد از تصویربرداری «پدر» به تهیه کنندگی عنقا انجام شده و این روزها گروه در دانشگاهی در غرب تهران مشغول ادامه کار هستند.

در خلاصه داستان این سریال که قرار است در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما روی آنتن برود، آمده: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجر درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند …»

عوامل اصلی «پدر» عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، دستیاراول کارگردان: مجید مافى، دستیاردوم کارگردان: علیرضارمضانى، منشى صحنه: مهین شهبازى، مدیربرنامه ریزى: امیر سلیمانى، دستیاربرنامه ریز: على مرزبان، مدیرتصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانى، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، دستیار اول صحنه: قاسم قاسمى، دستیاران لباس: نیسانادرى و کتایون فربود، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، مجریان گریم: وحیدشیرزاداصل، ژیوان حیدرى، صدابردار: امیر حاتمى، عکاس: محمد دارایى، مدیرتولید: افشین قلى پور، مدیر تدارکات: شهرام اسلامى، تدارکات: اصغرپسندپور، حمیدمختارى، مدیر پشتیبانى: سید على اسلامى، گرافیک: مجیداسماعیلى، مشاور رسانه ای: مریم عرفانیان، امور مالى: فریبرزبلارک، امورادارى: شیرین پورایواز، پشتیبانى فنى: موسسه رسانه مهر طاها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن ذوالفقاری

      سریال پدر از نظر داستان جذاب و سرگرم کننده میباشد اما اقای عنقا فقط به فکر خودش مشهورشدن و سود بردن میباشد زیرا فکر نکرد با این داستان خیلی ها که تازه نزدیکان خود را از دست داده اند روانه بیمارستان کرد و خیلی ها را در شرایط اقتصادی و سیاسی کنونی غمگین تر کرد ومعلوم نشدایشان قصد نمایش سریال دارند یا غمگین کردن و تبلیغ مذهب به هر حال طراحی و تهیه کنندگی بسیار مذخرفی بود

    • فهیمه

      سلام من سریال پدر را دوست دارم اما قسمتی که خبر فوت حامد را دادند و دفن کردم خیلی منو ناراحت کرد و من از اعصاب خوردی حالم بد شد و صبح زیر سرم رفتم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج