۶۸۹۵۶۹
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی‌نژاد عدالت را برای رفقایش می‌خواست؟

عضو کابینه دولت نهم گفت: کابینه دولت نهم و دهم با رفتارهای امروز احمدی‌نژاد موافق نیستند و تنها برخی اطرافیان که اندک هستند، او را همراهی می‌کنند.

تسنیم نوشت: عضو کابینه دولت نهم گفت: کابینه دولت نهم و دهم با رفتارهای امروز احمدی‌نژاد موافق نیستند و تنها برخی اطرافیان که اندک هستند، او را همراهی می‌کنند.

سید مهدی هاشمی عضو کابینه دولت نهم با بیان اینکه، گذشت زمان موجب شناخت بیشتر افراد و مسئولین برای مردم می‌شود، گفت: وقتی کسی از عدالت صحبت می‌کند، گذشت زمان می‌تواند ثابت کند که او آیا عدالت را برای همه می‌خواهد یا تنها برای قبیله خودش.

وی با بیان اینکه، آقای احمدی‌نژاد هشت سال نفر دوم کشور و نفر اول دستگاه اجرایی کشور بوده است، تصریح کرد: انتظار حداقلی مردم این است که ایشان قانون، مقررات و ضوابط کشور و نظام را بشناسند؛ اگر مفاسدی که ایشان امروز از آن سخن می‌گوید در گذشته نیز بوده و ایشان سکوت کرده که نشانه خیانت است و اما اگر این مفاسد برای مقطع کنونی است پیش لازم است ایشان مستند سخن گفته و بر اساس قانون عمل کند چرا که آقای احمدی نژاد مجری قانون بوده و باید بهتر از دیگران قانون را بداند.

هاشمی، با بیان اینکه قبیله گرایی با عدالت همخوانی ندارد، گفت: البته قوه قضائیه باید با رفع اشکالات، این قوه را هرگونه ایجاد شبهه تطهیر کند اما وجود اشکالات احتمالی نیز دلیل نمی‌شود که آقای احمدی‌نژاد برای دفاع از قبیله اندک و چند نفره خود، دستگاه قضائی را زیر سؤال ببرد. به نظرم، زمان آن رسیده که رسانه‌ها برای روشنگری بیشتر اقدام کنند و اعضای کابینه دولت نهم و دهم برای دفاع از عملکرد نیروهای انقلابی و البته اقدامات و رفتارهای غلط آقای احمدی‌نژاد روشنگری و شفاف‌سازی کرده و پرچم‌دار این عرصه باشند.

وزیر کشور دولت نهم، گفت: متأسفم از اینکه آقای احمدی‌نژاد امروز با رفتارهای غلط آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و رفتارهایش موجب تضعیف نظام و از بین بردن خدماتش می‌شود؛ واقعاً جای تأسف دارد فردی که هشت سال رئیس قوه مجریه بوده امروز حرف‌های می‌زند که نشانگر ناآشنایی او به الفبای قانون است.

وی با بیان اینکه، کابینه دولت نهم و دهم با رفتارهای امروز احمدی‌نژاد موافق نیستند و تنها برخی اطرافیان که اندک هستند، او را همراهی می‌کنند، تأکید کرد: البته انتقاد از رفتار احمدی‌نژاد به معنای تائید عملکرد دولت فعلی یا برخی دیگر از مسئولین نیست و نباید این‌گونه تلقی شود که انتقاد از احمدی‌نژاد به معنای همراهی با دولت فعلی است چراکه اشکالات دولت فعلی کمتر دولت سابق نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها عدالت برای کی می‌خواهید....لابد برای کارگران خدماتی ابفار روستایی استان کرمان که ۶ماه بیحقوق هیچ کس پاسخگو نیست وعده الکی به کارگران خدماتی بدبخت میدهند اگر تا دو روز دیگر حقوقم نریزن شاهرگم را..... ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترا بخدا این مرده را اینقدر نبش قبر نکنید مگه شما سریال سلطان و شبان را ندیدید ..؟.

    • یکتا

      هم تو راست میگی هم رفیقات ...

    • بدون نام

      احمدی نژاد مرد درست کاری هست

    • بدون نام

      مدیران نادان == کشور ویران

    • بدون نام

      راست میگن واقعا بی عدالتی چندین ماه حقوقش ن پرداخت نمیشود از کجا امرار معاش میکنن بنده خدا.

    • فت فت فت

      حق با کارگراست.

    • بدون نام

      شما دیوانه ای باید کار ..رها کنید

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد
      مگر افشاگری ایشان درمورد مدارک دکترای تقلبی مسولان اصلاحات وکارگزاران که در دانشگاه آزادکه زیر نظر خودشان بود اخذ شده دروغ بود .مگر افشاگری اختلاس ودزدی مسولین دولتهای قبل وبعد را فاش کرد دروغ بود که الان یکی پس از دیگری فاش میشود وقوه قضاییه بدلیل گستردگی آن طبق فرموده دادستان کل کشور قادر به رسیدگی نیست دروغ بود .مگرافشاگری تقلب گسترده در انتخابات دولت امید و تدبیر اتفاق افتاده است دروغ بود.مگرزمین خواری افراد دانه درشت را افشا کرد دروغ بود مگر اختلاس های میلیاردی دانه درشت هاواقازاده ها را افشا کرد دروغ بود .مگر قرارداد کرسنت با امارات را فاش کرد دروغ بود .مگر سکونت درخارج ازکشور آقا زاده های اصلاحات و کارگزاران را افشا کرد دروغ بود . مگر رابطه خاتمی با سران غربی آمریکا ورژیم صهیونیستی دشمن را افشا کرد دروغ بود .مگر سواحل دریای خزر را که مدیران اصلاحات وکارگزاران با ویلا سازی های انچنانی تصرف کرده بودند که حتی راهی برای مردم برای رسیدن به دریا وجود نداشت تخریب کرد و ویلاهای شمال را ازمسولین سابق بازپس گرفت و به بیت المال برگرداند دروغ بود .مگر حداقل سه میلیون مردم فاقد مسکن را که درخواب شبشان هم مسکن دار نمی شدند مسکن دار کرد دروغ بود . مگر بزرگراه‌های غرب تهران و کشور را ساخت دروغ بود .مگر حقوق بازنشستگان را در سال ۸۶ دوبرابر کرد دروغ بود مگر کلیه گارگران کارخانجات بزرگ و کوچک در دوران دولت ایشان سر وقت حقوقشان را دریافت می‌کردند دروغ بود .مگر الان افشای ورشکستگی کارخانجات تولیدی بزرگ وکوچک را که کارگران آنها شش ماه است حقوق وعیدی خود را دریافت نکرده اند دروغ است.ووووووووخیلی افشاگری های مستند دیگر. پس با انصاف باشیم و او را متهم نکنیم که او عدالت خواه است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم مثل مموتی توهم میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج