جاباما
۶۸۹۶۲۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم‌آذر

سرپرست ارکستر ایستگاه که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اسفندماه در تالار وحدت در کنار ناصر چشم‌آذر کنسرت نوستالژی را روی صحنه خواهد برد از افزوده شدن اشکان خطیبی به عنوان خواننده این کنسرت خبر داد.

بانی فیلم: سرپرست ارکستر ایستگاه که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اسفندماه در تالار وحدت در کنار ناصر چشم‌آذر کنسرت نوستالژی را روی صحنه خواهد برد از افزوده شدن اشکان خطیبی به عنوان خواننده این کنسرت خبر داد.

به گزارش رسیده، مهدی نوروزی درباره رپرتوار قطعات اجرایی دراین کنسرت گفت: قطعات جدید داریم. قطعات باکلام نسبت به دفعات قبلی بیشتر شده و ارکستر با همان حجم و تعداد قبلی است و تغییری نداشته‌ایم. با یک ارکستر ۷۵ نفره به روی صحنه می‌رویم. رهبر گروه مثل کنسرت‌های قبلی آقای امید رجبی است و مدیرداخلی آقای رضا حیاتی هستند.

اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم‌آذر

وی افزود: مثل همیشه با «باران عشق» شروع می‌شود. تغییری که داشتیم این‌که کار «خلوت» که ایمان جعفری ساکسیفون آن را می‌زد، به دلیل سفر ایمان جعفری سولوی آن را به ترومپت داده‌ایم. کار «زمستان» را اضافه کرده‌ایم که همه شنیده‌اند و فکر می‌کنم مردم این کار را دوست داشته باشند. میکسی از چند تراک داریم که اشکان خطیبی می‌خواند. روند ما از بی‌کلام‌ها و «باران عشق» شروع می‌شود و به زهی بادی می‌رسد و بعد به سمت کارهایی می‌رویم که مردم همخوانی می‌کنند. کارهایی مثل «سوغاتی»، «مداد رنگی» و «هم‌زبونم باش» را اجرا می‌کنیم. در انتها به سمت کارهای باکلام می‌رویم.

نوروزی درباره روند فعالیت‌های ارکستر ایستگاه که ارکستری خصوصی است هم توضیح داد: ما به یک پرفورمنسی برای سال دیگر فکر می‌کنیم که «ارکستر بزرگ ایستگاه» به صورت مستقل ورود کند. می‌خواهیم با چند اسپانسر صحبت کنیم که کنسرت‌های خارج از کشور داشته باشیم. حتی با آقای چشم‌آذر می‌خواهیم کار کنیم. ما قبل از آقای چشم آذر هم در رپرتوار خودمان موسیقی فیلم داشتیم و حتی در جشنواره‌ی فجر هم موسیقی فیلم اجرا داشتم که می‌خواهیم به همان موقع برگردیم. یکی از برنامه‌های ما این است که یک گروه کر ۸۰ نفره هم داشته باشیم که به صورت تخصصی قطعات کلاسیک را در دوره‌های مختلف اجرا کنیم و در بخش اختصاصا کلاسیک هم ورود کنیم.

وی افزود: ما فارغ التحصیل موسیقی کلاسیک هستیم و به صرف این‌که موسیقی‌های فیلم را دوست می‌داشتیم و نقطه مشترک ما بود و آقای چشم‌آذر هم در این بخش قطعات ماندگاری داشتند که پاپیولارتر بود و به دیده شدن بیشتر ما کمک می‌کرد ورود کردیم. ما می‌خواهیم در کنار این کاربخش کلاسیک را به صورت موازی به کار ببریم. می‌خواهیم تنها ارکستر بزرگ خصوصی ایران بشویم که گروه کر بزرگ دارد.

این موزیسین درباره عدم حمایت از ارکسترهای خصوصی در کشور نیز خاطر نشان کرد: ارکستر خصوصی در ایران دوام نمی‌آورد چون حمایتی نمی‌شود. اگر ارکستر ملی و سمفونیک هم دوام آورده به خاطر این است که دولت پشت آن‌هاست و از لحاظ اجرایی حمایت می‌شوند. از سالن تمرین و اجرا و نوع تبلیغات و مجوز حمایت می‌شوند ولی در بخش خصوصی اگر ارکستری می‌آید و رپرتوار آن به سال دوم نمی‌رسد به این دلیل نیست که توانایی ندارند و به این دلیل است که حمایت نمی‌شوند. ما سال دیگر در ده سالگی ایستگاه می‌رویم و من با چنگ و دندان این گروه را نگه داشته‌ام. ما هزینه‌های کمرشکنی داریم و بیزینس من در بخش پاپ است و جدیدا در بخش سینما ورود کرده‌ام. سعی می‌کنم در جاهای دیگر بودجه‌هایی جذب کنم که خرج ارکستر کنم و این تنها راه نجات و زنده ماندن ارکستر است ولی من این کار گروهی و موسیقی ارکسترال را دوست دارم و بالاخره آدم برای عشقش هزینه می‌کند. من دوست دارم که اگر افراد و موزیسین‌های مطرح یا غیرمطرح برای اجراهای بزرگ ایده‌هایی دارند به سمت ما بیایند و به ما پیشنهاد بدهند. من کارهای سخت را دوست دارم و اگر آرتیست‌های معروف و غیرمعروف فکر می‌کنند ایده‌های متفاوتی دارند به ما پیشنهاد بدهند.

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیه کنندگی رسول ترابی ۲۳ و ۲۴ اسفند در تالاروحدت به خوانندگی اشکان خطیبی برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج