۶۸۹۶۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شیائومی و شکستن رکورد فروش تلویزیون هوشمند

شرکت شیائومی در جولای سال ۲۰۱۷ از تلویزیون هوشمند اقتصادی به نام TV ۴A رونمایی کرد. تلویزیون هوشمندی که با گذشت ۸ ماه توانست به رکورد فروش بزرگ ۱ میلیون واحدی دست پیدا کند. به همین مناسبت شرکت شیائومی پوستری را منتشر کرده و خبر از فروش قابل توجه این تلویزیون هوشمند اخیر داده است.

وبسایت سخت افزار: شرکت شیائومی در جولای سال ۲۰۱۷ از تلویزیون هوشمند اقتصادی به نام TV ۴A رونمایی کرد. تلویزیون هوشمندی که با گذشت ۸ ماه توانست به رکورد فروش بزرگ ۱ میلیون واحدی دست پیدا کند. به همین مناسبت شرکت شیائومی پوستری را منتشر کرده و خبر از فروش قابل توجه این تلویزیون هوشمند اخیر داده است.

شیائومی و شکستن رکورد فروش تلویزیون هوشمند

چنین رکوردی در نوع خود بی نظیر بوده و شیائومی نیز همیشه توانسته در فروش رکوردهایی بدست آورد. حال نوبت به تلویزیون هوشمند Mi TV 4A جدید رسیده تا رکوردشکنی کند. گفته شده این تلویزیون از فرامین صوتی به زبان چینی پشتیبانی کرده و استقبال بسیاری از آن صورت گرفت.

در بخش مشخصات باید به پنل نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 768*1366 پیکسلی HD، نرخ تجدید 60 هرتزی، زاویه دید 178 درجه، پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی Mali-450 MP3، حافظه رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و اسپیکرهای استریو 5 واتی اشاره کرد. انتظار می رود بزودی شیائومی نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند اندرویدی خود را معرفی کند که با فناوری های روز همراه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج