۶۸۹۷۲۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش به بازداشت تجمع کنندگان مقابل وزارت کار

نایب رئیس فراکسیون امید اظهارداشت: دلیل بازداشت تجمع کنندگان مقابل وزارت کار را نمی دانم و در نظام مردم سالار دستگیری افرادی را که اعتراض می‌کنند و اعتراض را حق مسلم خودشان می‌دانند نمی‌پسندم.

اعتمادآنلاین: نایب رئیس فراکسیون امید اظهارداشت: دلیل بازداشت تجمع کنندگان مقابل وزارت کار را نمی دانم و در نظام مردم سالار دستگیری افرادی را که اعتراض می‌کنند و اعتراض را حق مسلم خودشان می‌دانند نمی‌پسندم.

محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به بازداشت افرادی در مقابل وزارت کار در روز ۵ شنبه هفته گذشته گفت: این موضوع را دوستان فراکسیون کارگری و فراکسیون زنان پیگیر هستند و اقداماتی را انجام دادند. نمایندگان زن مجلس تحرکات و فعل و انفعالاتی را انجام می دادند و پیگیر این موضوع هستند. امیدواریم که قضیه ختم به خیر شود.

وی با ابراز بی اطلاعی از علت بازداشت افراد تجمع‌کننده در مقابل وزارت کار، تصریح کرد: نمی دانم که این افراد به چه علت دستگیر شدند. اما تجمع از نظر قانونی ایرادی ندارد و اگر ساختارشکنانه حرفی را زده باشند یا صحبتی کرده باشند دستگاه قضا، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باید اعلام کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اما به هر صورت در نظام مردم‌سالار دستگیری افرادی که اعتراض می کنند و اعتراض را حق مسلم خودشان می دانند نمی پسندم. سعه صدر حاکمیت بسیار باید بالاتر از این باشد و نشان دهد که قدرتمند است.

به گفته تابش در جامعه قدرتمند اعتراض رواج دارد و جامعه قدرتمند از حاکمان سوال می کند و مسئولان در این جامعه موظف به پاسخگویی هستند.

نایب رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: برخی اوقات با فعل و انفعالاتی که اتفاق می افتد اینطور القا می شود که حکومت ضعیف است اما به این شکل نیست. حکومتی قوی است که پرسشگری و پاسخگویی در آن رواج داشته باشد و حق اعتراض مردم به رسمیت شناخته شود. این موارد در قانون اساسی ما هست و امیدوارم هر چه سریعتر افراد بازداشت شده تعیین تکلیف و آزاد شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      ببین کی دم ازپاسخگویی میزنه نه اینکه نمایده خود ش تبصره صادر نمیکنه پاسخگو بودن خوبه ولی حرف تاعمل خیلیه حالا یک بگه تبعه بیگانهراچرابیمه کردن بعدا ماهم به خیلی چیزا اعتراض داریم

    • بدون نام

      کارگری که حقوقش داده نمیشه باید چی کار باید بکنه یا باید بشینه نابودی زن بچش ببینه یا باید تعارض بکنه چرا باید دستگیر بشه

    • بدون نام

      لعنت به وطن وهم وطن فروش همه ایرانیا جمع بشین جلوی وزارت کاریه خاطروجود۱۶ملیون مهاجرافغانی خارجی که بودجه وشغل وکاراب اینارود ولت خرج اینامیکنه وازجیب ملت به گفته وزارت کشورسالی۵۰ملیون هزینه ضررهرافغانی مهاجروباشغلش ۲۰۰ملیون حالا فهمیدین چراتوهمه شاخص‌های اقتصادی اجتماعی توبدترینیم توجهات کوعقل وغیرت ایاکوری نمی‌بینید اینقدرزیادعوضش این افغانیان سان بودجه۲۰۰سال کشورخذجشون میش اگه خرج ایران وایرانی بش اسیران میش گلستان والمان وسویسس چرانمیکنین ایاایران وایرانی حقش این وبسایت ندار

    • تا عدالت

      حق دارند مردم تجمع کنند چون کارگران کار میکنند بقیه در رفاح هستن ولی ۶ماهی یک بار حقوق میدن اون هم یک ماهش زورکی التماس..چرا حقوق کارگران خدماتی ابفار روستایی استان کرمان پرداخت نمیشود با کی بگوئیم بابا گرسنگی مردیم بخدا رمقی نداریم

    • بدون نام

      لعنت به همه شما ، بابا بزارین مردم حرفشونو بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج