۶۹۰۷۴۹
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

حسام نواب صفوی، پلیس نامحسوس شد

میزان نوشت:‌ حسام نواب‌صفوی گفت: حکم پلیس نامحسوس توسط رئیس نیروی انتظامی به من ابلاغ شده و من می‌خواهم از این طریق با خیلی از ناهنجاری‌های رانندگی در اجتماع برخورد صریح و قاطعی را داشته باشم زیرا در طرف مقابل ما با جان افراد سر و کار داریم و اگر من با فرد خاطی برخورد نکنم ممکن است ده ثانیه بعد یک خانواده داغدار شوند.

میزان نوشت:‌ حسام نواب‌صفوی گفت: حکم پلیس نامحسوس توسط رئیس نیروی انتظامی به من ابلاغ شده و من می‌خواهم از این طریق با خیلی از ناهنجاری‌های رانندگی در اجتماع برخورد صریح و قاطعی را داشته باشم زیرا در طرف مقابل ما با جان افراد سر و کار داریم و اگر من با فرد خاطی برخورد نکنم ممکن است ده ثانیه بعد یک خانواده داغدار شوند.

حسام نواب صفوی بازیگر سینمای ایران درخصوص اهدای مقام پلیس نامحسوس افتخاری از سوی راهنمایی و رانندگی به خود گفت: من در ابتدا به امر وکیل هستم و وظیفه ام دفاع از حقوق مردم است اما برخی اوقات وقتی در خیابان ها با حرکات و رانندگی خطرناک بعضی رانندگان روبرو می شدم همواره می گفتم که باید با این رانندگان برخورد قاطع شود.

وی در همین راستا ادامه داد: درجه پلیس نامحسوس افتخاری برای من و محمدرضا گلزار پیشنهادی بود که از سوی فرماندهان نیروی انتظامی مطرح شد و من وقتی می بینم که جرمی در منظر مردم انجام می شود برای جلوگیری از آن جرم به عنوان یک وکیل با افتخار این مقام را پذیرفتم تا در این مرحله نیز از حقوق مردمی که در برخورد با این رانندگان در خطر هستند دفاع کنم.

بازیگر فیلم «معمای شاه» درباره چگونگی انجام این مسئولیت از سوی خود تاکید کرد: البته این را بگویم که این مسئولیت برای من به این صورت نیست که هر روز بخواهم در محل خاصی کارم را انجام دهم بلکه به این صورت است که اگر در مسیرم با چنین افرادی برخورد کردم آنها را مقام مسئول و دادسرا معرفی کنم.

وی با اشاره به برخورد قاطع خود با متخلفان رانندگی تصریح کرد: حکم پلیس نامحسوس توسط رئیس نیروی انتظامی به من ابلاغ شده و من می خواهم از این طریق با خیلی از ناهنجاری های رانندگی در اجتماع برخورد صریح و قاطعی را داشته باشم زیرا در طرف مقابل ما با جان افراد سر و کار داریم و اگر من با فرد خاطی برخورد نکنم ممکن است ده ثانیه بعد یک خانواده داغدار شوند.

این بازیگر سینما با اشاره به احتمال سفر نوروزی خود در سال ۹۷ اضافه کرد: این را هم بگویم که در صورت امکان اگر امسال برای نوروز به مسافرت زمینی بروم هم این مسئولیت را فراموش نمی کنم و اگر خطایی ببینم با آن برخورد خواهم کرد.

نواب صفوی این اقدام راهنمایی و رانندگی را نوعی فرهنگ سازی دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک این نوع اقدامات از سوی مسئولین راهنمایی و رانندگی بهترین شکل فرهنگ سازی است. من به عنوان یک وکیل و هنرمند نقش مدافع از مردم را دارم و البته این را فراموش نکنیم که برخی با لجاجت می خواهند قوانین را زیر پا بگذارند و نمی شود از این افراد گذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسام جون حالا بگو اصلا رانندگی بلدی یا اونم مثل بازیگریته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکه رانندگی بلدی کافیه

    • بدون نام

      کم جوگیر بود حالا پلیس نامحسوس هم شده....یکی بش بگه این بصورت نمادین میباشد اقای وکیل

    • حمید

      بابا به جان خودم این دیوانه است ، جنس خوب میزنه اساسی فاز میگیره ، یه روز میگه هالیوود نقش بدل الویس پریسلی رو بهش پیشنهاد داده ، یه روز شبکه فارسی وان رو میبنده ، امروزم پلیس شده !!!!

      حسام جان ، جان من شماره ساقیت رو اعلام کن مشتریش بشیم ، پولش حلالش ، عجب جنسی میده آخر توهمه !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بادقت بخونید میبینی که بهشون اهداشده وخودش دنبال این چیزها نرفته شخصیتش بالاتر از اینهاست که دنبال پلیس نامحسوس بره ماشاالله خودش توهرکاری دست داره نیازی نیست دنبال چیزی بره.تهمت نزنید گناه بزرگیه به اولاد پیغمبر تهمت میزنی وادعای مسلمانی وتعزیه تومحرم دارید.

    • بدون نام

      این نامحسوس کتابی شده همون ...خودمونه

      پاسخ ها

      • الهام

        هرچی که هست مهم اینکه دنبالش نرفته به صورت افتخاری بهشون دادند این چیزها برای ایشان مهم نیست مهم خدمت به مردمه حالا چه درلباس وکالت وبازیگری وچه درلباس پلیس نامحسوس

    • بدون نام

      تو شهر ما هم یه دیوونه بود یه دففترچه دستش بود همه رو جریمه میکرد بهش میگفتن علی پلیس اونم احتمالا اول همینجوری بوده بعد زده به سرش خیلی کارشو جدی گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو شهر شما مسلما همه دیوانه هستند وراحت هرحرفی میزنند وهرکاری میکنند ماشاالله همه کاره است دنبال این چیزها نیست

    • زهرا

      مردی هزارچهره هزاررنگ به زودی درسینماهای ایران حسام پلیس نامحسوس میشود فیلمی هیجان انگیز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نشون میده که همه فن حریف هستند وتو هرکاری میتونند دست داشته باشند باریک الله به این همه هوش وازخودگذشتگی

    • الهام

      واقعا برای یک عده متاسفم که به خودشون اجازه میدن هر حرفی به این مرد بزرگ بزنند.کاش بفهمیم ایشون هرکاری می‌کنند به خاطر ماست.بازی ایشون عالی است مانند شخصیت ایشان.حسودی مریضی بدیه برید دنبال درمان

    • مریم

      تتلو رو هم بگید بیاد محسن افشانی هم باشه ۳ تا جور جور واسه توهم زایی خوبن .

      پاسخ ها

      • الهام

        بی شک ایشون بهترینند نیازی نیست مثل تتلو بگن بهترینند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج