جاباما
۶۹۰۷۶۱
۵ نظر
۵۰۳۱
۵ نظر
۵۰۳۱
پ

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

به هرحال الماس ژاپنی در حال گذار از یک دوره سخت است و در این مسیر، انتخاب راه صحیح و تولید مدل‌های جذاب برای مشتریان مشکل پسند بزرگترین معضل این برند است. گویا تنها تامین مالی و فقدان سرمایه‌گذاری کافی بود که الماس ژاپنی را از گام‌های بزرگ بازداشته بود. با اتصال میتسوبیشی ژاپن به گروه تجاری- صنعتی رنو-نیسان، مشکل تامین سرمایه اولیه برای تغییر کامل محصولات میتسوبیشی مهیا شده است.

وبسایت فرادید: الماس به صحنه اصلی رقابت بازمی‌گردد. میتسوبیشی ژاپن برنامه دارد ضمن معرفی نسل تازه کراس‌اوور ASX، اتومبیل جاودانه خود یعنی لنسر اوولاشن را دوباره زنده کند و در عین حال با تولید چند محصول تازه و تجدید نسل دو خودروی موفق میراژ و اوتلندر به یک سازنده درجه یک در صنعت خودرو تبدیل شود.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

گویا تنها تامین مالی و فقدان سرمایه‌گذاری کافی بود که الماس ژاپنی را از گام‌های بزرگ بازداشته بود. با اتصال میتسوبیشی ژاپن به گروه تجاری- صنعتی رنو-نیسان، مشکل تامین سرمایه اولیه برای تغییر کامل محصولات میتسوبیشی مهیا شده و به فاصله کمی از عرضه شاسی‌بلند کاملا اکلیپس کراس و ون اکسپندر، حالا نوبت به احیای نام اوولاشن، تولید نسل تازه ASX و عرضه مدل تازه هاچ‌بک میراژ رسیده است. آن طور که اخیرا برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند، مقامات رنو-نیسان از مدیران عالی میتسوبیشی خواسته‌اند مسیر را برای احیای دوباره نام اوولاشن باز کرده و این اتومبیل محبوب را به خط تولید بازگردانند.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

میتسوبیشی نیز اخیرا با معرفی یک سدان/ کراس‌اوور مرتفع با نام ای-اوولاشن در نمایشگاه ژنو نخسیتن گام را برای تحقق اهداف کنسرسیوم بزرگ رنو-نیسان-میتسوبیشی برداشت. این خودرو جدید که هم از زبان تازه در طراحی و هم موتور جدید الکتریکی سود می‌برد، زمینه را برای افزایش سهم این برند در بازار آمریکای شمالی و اروپا هموار خواهد کرد.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

ظاهر خشن و عبوس در کنار برخی المان‌های خاص گرافیکی در جای جای بدنه کمک می‌کند تا این اتومبیل یادآوری کند اوولاشن چه جایگاه برجسته‌ای در بین خودروهای اسپورت و مسابقه ای در دهه اول قرن 21 داشته است. چراغ‌های سه بازو بخش عقبی که یادآور برند میتسو هستند در کنار فرم خوابیده کاپوت جلو و چراغ‌های خاص بخش جلو از مهم‌ترین ویژگی‌های کانسپت ای-اوولوشن 2018 هستند.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

البته هنوز بین کارشناسان درباره آینده ای-اوولاشن اختلاف وجود دارد. گروهی عقیده دارند این خودرو قرار است فاصله بین مدل اوتلندر و اکلیپس کراس را پر کند و در صورت تولید به رقیب مستقیم کیا اسپورتیج بدل گردد. گروهی هم معتقدند این خودرو در قالب یک سدان اسپورت به زودی وارد خط تولید میتسو می‌گردد.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

میتسو در عین حال برنامه دارد با معرفی نسل تازه کراس‌اوور کوچک ASX سهم بازار خود را از کلاس پرتقاضای فعلی بازهم افزایش داده و در بازار آمریکا فروش بیشتری را نصیب خود کند. در این راه محصولاتی از سه برند شورولت، فورد و سوبارو رقبای اصلی میتسو هستند ضمن اینکه خبرهای موثق از کوچک شدن مدل ASX و نزدیک شدن این خودرو به کلاس کامپکت‌ها حکایت دارد.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

این یعنی مدل اکلیپس کراس قرار است در بازار جای فعلی ASX را بگیرد، یک کراس‌اوور متوسط جدید توسط میتسو طراحی تولید شود و مدل اوتلندر نیز به لحاظ ابعاد یک کلاس بزرگتر شود تا به این ترتیب میتسو در همه بخش‌های بازار رو به رشد کراس‌اوورها محصولی مناسب خریداران داشته باشد. در عین حال این شرکت روی توسعه سهم خود در بااز رهاچ بک ها با نسل تازه میراژ که سال اینده معرفی می شود تمرکز کرده است.

میتسوبیشی نسل تازه ASX را معرفی می‌کند

به هرحال الماس ژاپنی در حال گذار از یک دوره سخت است و در این مسیر، انتخاب راه صحیح و تولید مدل‌های جذاب برای مشتریان مشکل پسند بزرگترین معضل این برند است. باید منتظر ماند و دید سامورایی قهار ژاپنی از این مرحله سربلند بیرون می‌آید یا راه شکست را در پیش می‌گیرد؟ هیچکس نمی‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لامصب چی ساخته خداااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      ما واقعآ محرومیم اخه چه گناهی کردیم که فقط باید حسرت اینارو بخوریم

    • بدون نام

      افتخارملی= مردم در رفاه

    • بدون نام

      هنوز به پراید نمی رسه تولید ملی افتخار ملی

    • علی

      استفاده از این ماشینها برا ما مسلمانها ک ایرانی هستیم حرام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج