۶۹۱۱۷۴
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی مدعی عبور از رکورد فرهاد مجیدی

مهاجم ایرانی الغرافه قطر با ثبت چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا اکنون ۱۰ گل با رکورد فرهاد مجیدی به عنوان برترین گلزن ایرانی این رقابت‌ها فاصله دارد.

ورزش سه: مهاجم ایرانی الغرافه قطر با ثبت چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا اکنون ۱۰ گل با رکورد فرهاد مجیدی به عنوان برترین گلزن ایرانی این رقابت‌ها فاصله دارد.


مهدی طارمی که در دوران حضورش در پرسپولیس هشت گل آسیایی به نام خود کرده بود، با پیراهن الغرافه نیز توانسته تا پایان هفته چهارم 4 گل ثبت کند تا اکنون با مجموع 12 گل بهترین گلزن فعال این رقابت‌ها لقب گیرد. مهدی طارمی در اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا تک گل جنجالی خود را به ثبت رساند. گل چیپ برابر النصر عربستان و حرکات بعد از شادی گل او که حرف و حدیث زیادی را شکل داد.

او در فصل بعدی نیز در حالی که مدعی اصلی آقای گلی محسوب می‌شد با بدشانسی روی هفت گل به کار خود خاتمه داد. طارمی که در مرحله گروهی با گل‌های خود یک تنه تیمش را به مرحله حذفی رسانده بود، بعد از اینکه با محرومیت فیفا مواجه شد نتوانست در دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی سرخپوشان را همراهی کند و بازی برگشت برابر الاهلی و رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان را از دست داد. سه دیداری که حداقل گل را می‌توانست برای او به همراه داشته باشد؛ اما اینچنین نشد تا هم شانس آقای گلی و هم شانس دستیابی به فینال و کسب عنوان مرد سال آسیار را از دست بدهد.

طارمی در فصل گذشته برابر الوحده امارات (5گل)، الریان قطر و الاهلی توانست برای این تیم گلزنی کند تا به کار خود با هفت گل خاتمه دهد.

آقای گل دو دوره لیگ برتر ایران در این فصل راهی الغرافه قطر شده و در 4 دیدار قبلی این تیم مقابل الجزیره امارات، تراکتورسازی (2گل) و الاهلی عربستان برای این تیم گل بزند تا اکنون با 12 گل نزدیک‌ترین مدعی آقای گلی ایرانی و به دنبال رکورد فرهاد مجیدی با 22 گل باشد. هر چند بعید است او در این فصل بتواند به این رکورد دست یابد و فاصله 10 گله او با شماره هفت محبوب استقلالی‌ها به این زودی به دست او شکسته شود. الغرافه در این فصل در گروه اول به دنبال صعود به مرحله بعدی است و توانسته در 4 دیدار اخیر خود 5 امتیاز کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا اگه طارمی یه چی رو راست گفته باشه همین گفته تو از دست دادن موقعییت از مجیدی که سهله از همه پیشی گرفته رکورد گینس ثبت کرده حالا حالاها کسی نمیاد رکوردشو بزنه

    • بدون نام

      دایمی در حد فرهاد نیست آخه

    • بدون نام

      کیسه مجیدی مگه چکار کرده چرا جایی ازش نام نمیبرن خخخ

    • شیشتقلال

      آره خب فرماز مجیدی اسطوره عربا با 50 بازی ملی 10گله طارمی 20 تا 10تا فرناز یه آقای گلی داره گلای صعود به جام جهانی رو داره ای خدااااا خخخ

    • بدون نام

      آخه فرناز دوپینگی چیه که کسی بخواد رکوردشو بزنه

    • بدون نام

      فرناز دوپینگی الان کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج