۶۹۱۳۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طارمی و تیام در میان بهترین‌های لیگ قهرمانان

مهدی طارمی با درخشش در لباس الغرافه قطر ، در کنار مامه تیام به عنوان سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود و بعد از این دو ، علی علیپور در رده چهارم حضور دارد .

خبرآنلاین: مهدی طارمی با درخشش در لباس الغرافه قطر ، در کنار مامه تیام به عنوان سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود و بعد از این دو ، علی علیپور در رده چهارم حضور دارد .

در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، چهار نماینده ایرانی حاضر در آسیا صاحب یک برد ، یک باخت و دو تساوی شدند . روز گذشته پرسپولیس تهران در دوبی به مصاف الوصل امارات رفت و با تک گل کمال کامیابی‌نیا حریف خود را شکست داد . تیم تراکتورسازی هم در تبریز پذیرای الجزیره امارات بود و با تساوی یک بر یک بازی خود را به پایان رساند . در این مسابقه فرزاد حاتمی موفق شد اولین گل آسیایی تیمش را در دقیقه ۷۹ به ثمر برساند . دیگر نماینده ایران یعنی ذوب‌آهن اصفهان در ابوظبی به مصاف الوحده رفت و در آخر با ۳ گل مغلوب حریف اماراتی شد . بازی دیگر هفته چهارم هم میان استقلال تهران و العین برگزار شد که شاگردان شفر در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی مقابل حریف اماراتی خود به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند . تک گل استقلال را در این بازی ، مامه تیام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند .

تیم الغرافه قطر هم که مهدی طارمی ؛ مهاجم تیم ملی ایران را در ترکیب خود می‌دید در جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و به نتیجه تساوی یک - یک تن داد . تک گل تیم قطری را طارمی در نیمه دوم به ثمر رساند . مهاجم بوشهری تیم ملی در نیمه اول این بازی هم یک فرصت استثنایی را از دست داد تا نتواند خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک کند .

حال با بررسی جدول گلزنان به این حقیقت می‌رسیم که مهدی طارمی و مامه بابا تیام با ۴ گل زده در رده سوم این جدول حضور دارند . نکته مشترک این دو مهاجم این است که هر دو آن‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل به لیست استقلال و الغرافه قطر اضافه شده‌ و خیلی زود به مهره‌ی اصلی هجومی این دو تیم تبدیل شدند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج