۶۹۱۵۵۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: استقلال ۹۶ با شفر تکمیل شد

پیشکسوت استقلال معتقد است آمدن شفر آبی پوشان را با تغییرات مثبت زیادی همراه کرد.

ورزش سه: مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان در سال ۹۶ گفت: استقلال امسال شرایط متفاوتی را تجربه کرد و روزهای سرد و گرم زیادی را چشید. آنها امسال نتوانستند جامی را کسب کنند؛ اما با تغییراتی که در تیم حاصل شده، می توان برای ابتدای سال ۹۷ قهرمانی در جام حذفی را متصور بود. همچنین استقلال مدعی اصلی کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ به شمار می رود.


او ادامه داد: استقلال امسال به دو بخش تقسیم می شود؛ یکی قبل از آمدن شفر و دیگری بعد از اضافه شدن این مربی آلمانی. آبی پوشان لیگ را خوب شروع نکردند و این باعث شد حواشی زیادی به وجود بیاید و هواداران هم دیگر حمایتی از علی منصوریان و کادرش نکنند.

پاشازاده انتخاب شفر را به عنوان سرمربی استقلال، انتخاب موفقی دانست و اضافه کرد: البته آن اوایل این نگاه خوشبینانه به شفر وجود نداشت و با توجه به اینکه او مدتی را بیکار بود، تصور بر این بود که نتواند در استقلال موفق شود. اما خودم به دلیل سالها حضور در فوتبال آلمان پیش بینی می کردم یک سرمربی با مختصات شفر می تواند استقلال را متحول کند.

وی افزود: همه دیدیم این مربی آلمانی خیلی زود توانست به شرایط تیم احاطه پیدا کند و تاثیرات خودش را نشان بدهد. نباختن های متوالی و گل نخوردن ها حاصل تفکرات خوب شفر در سازمان دفاعی استقلال بود. در مجموع تیم با وجود شفر توانست به انسجام خوبی برسد و یک فوتبال منضبط و تاکتیکی را به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به برد آبی پوشان در دربی 86 گفت: در کنار برد استقلال در دربی که خاطره خوبی برای همه استقلالی ها بود، نمایش خوب تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و استمرار این کیفیت بالا برای ما روزهای خوبی را ساخت. هروقت شرایط استقلال خوب باشد، حال ما هم خوب است.

پاشازاده در مورد روزهای بد استقلال در سال 96 نیز گفت: خب استقلال در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت و چند باخت بد از جمله دربی را تجربه کرد. باخت به پدیده و پارس و ... باعث شد آبی پوشان در جدول سقوط بدی داشته باشند و همه اینها برای ما ازار دهنده بود.

او درباره انتخاب بهترین بازیکن استقلال هم تصریح کرد: امید ابراهیمی و وریا غفوری از جمله بازیکنان خوب استقلال بودند. سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی هم در مقطعی آمادگی خوبی داشتند و در این اواخر هم تیام آمد و کولاک کرد.

پاشازاده در مورد شرایط خودش در سال 96 گفت: من امسال هم با اراکی ها لیگ یک را تجربه کردم و هم با نساجی مازندران حتی یک پیشنهاد لیگ برتری داشتم. من عاشق کارم هستم و هرجا که بتوانم اثربخشی داشته باشم با کمال میل کار می کنم وگرنه لحظه ای نمی مانم. برای همین بود که علی رغم عملکرد خوبی که در نساجی داشتم از این تیم جدا شدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اووووووه چه جورم

    • رواییتی

      دمت گرم به خدا قسم تو اقای پاشازاده مرد غیرت وهمت ومتعصب به تیمت که نون ازش خوردی هستی دین خودت را هم با اون توپی که از خط دروازه باسرت وبا تمام غیرتت ودقتت در بازی با استرالیا از خط دروازه درآوردی وبرکردوندی ونذاشتی گل بشه به کل مردم ایران زمین ادا کردی شاهکار تو از غزال تیز پا هیچی کم نداشت البته اونی که باید بفهمی فهمید اونی هم که نفهمید هنوز نفهمیده خودت را عشقه که این لحظه تاریخی که با همت تو بوجود آمد نتابد در ذهن همه است مرد بزرگی هستی امیدوارم همیشه خودت وخانوادهات درپناه خداباشید

    • بدون نام

      راست گفته تا داورها هستن کیسه غمی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر هر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج