۶۹۲۶۱۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آلمان به آمریکا هشدار داد

خبرگزاری رویترز از برلین گزارش داد: مقام های ارشد دولت آلمان روز یکشنبه ضمن هشدار به آمریکا در مورد ایجاد شکاف در اتحادیه اروپا با تکیه بر امر تجارت، گفتند که برای جلوگیری از عملی شدن روند اعمال تعرفه ها بر واردات فولاد و آلومینیوم، تلاش مضاعفی خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری رویترز از برلین گزارش داد: مقام های ارشد دولت آلمان روز یکشنبه ضمن هشدار به آمریکا در مورد ایجاد شکاف در اتحادیه اروپا با تکیه بر امر تجارت، گفتند که برای جلوگیری از عملی شدن روند اعمال تعرفه ها بر واردات فولاد و آلومینیوم، تلاش مضاعفی خواهند داشت.

براساس این گزارش، «پیتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان گفت که واشنگتن نباید بین آلمان و دیگر بخش های اروپا با اعمال تعرفه بر واردات، جدایی بیندازد، ضمن اینکه جنگ تجارت جهانی به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صدمه می زند.

وی که قرار است روز دوشنبه وارد واشنگتن شود، یادآور شد که برای ملاقات با مقام های آمریکایی، با «سسیلیا مالمستروم» کمیسر امور تجاری اتحادیه اروپا هماهنگی نزدیکی داشته است.

'آلتمایر' که نزدیکترین متحد نزدیک «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان است، همچنین گفت: ما یک اتحادیه گمرکی داریم و مشترکا اقدام می کنیم. به نفع دولت آمریکا نیست که در اروپا شکاف اندازد و این امر موفقیتی در بر ندارد.

«اولاف شولتز» وزیر دارایی جدید آلمان نیز هشدار داد که سیاست حمایت از تولید و فرآورده های داخلی می تواند به چشم انداز رشد اقتصاد جهانی در آینده آسیب زند.

وی در مسیر سفر به آرژانتین برای شرکت در اجلاس وزرای دارایی گروه ۲۰ به خبرنگاران گفت که به هنگام دیدار با «استیون منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا در روز دوشنبه، مخالفت آلمان با تعرفه های وارداتی را با وی در میان می گذارد.

براساس این گزارش، آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نسبت به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم به شدت موضع گرفته اند.

مرکل و رئیس جمهوری چین نیز در یک تماس تلفنی بر اهمیت همکاری چندجانبه در این زمینه تاکید کرده و به تلاش برای دستیابی به راهکاری برای افزایش ظرفیت بازار فولاد جهان در چارچوب گروه ۲۰ وعده داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیاست یک تاجر وقتی سیاسی میشود عملکردی ترامپی پیدا میکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج