جاباما
۶۹۲۷۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دورخیز «روسی» برای حضور در جشنواره فجر ۳۷

فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی مراحل فنی خود را آغاز کرده است و برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر آماده می شود.

وبسایت صبا: فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی مراحل فنی خود را آغاز کرده است و برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر آماده می شود. قرار بود این فیلم برای سی و ششمین دوره جشنواره فجر آماده شود که با صلاح دید کارگردان مبنی بر پایین نیامدن کیفیت فیلم به دلیل رسیدن به این جشنواره از حضور در این جشنواره انصراف داد.

در این فیلم بازی های و گریم های متفاوتی را از بازیگران شاهد هستیم و این فیلم تکمیل کننده فیلم های قبلی امیرحسین ثقفی در ژانری خاص است. به احتمال زیاد این فیلم یکی از فیلم های جنجالی جشنواره فجر سال آینده خواهد بود.

فیلم سینمایی «روسی» در تهران کلید خورد و در شهرهای لاهیجان، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، جاجرود، فومن ورامین نیز فیلمبرداری شده است و فیلمبرداری آن دوماه به طول انجامیده است. این فیلم و پس از حدود۵۲روز فیلمبرداری در اواسط اسفند ماه به پایان رسید.

امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر ، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

عوامل و دست اندرکاران «روسی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امیر حسین ثقفی، شراره سروش(طراح صحنه و لباس)محسن دارسنج(طراح گریم)، هادی اکبر خواه (مدیر تولید)، هادی افشار(هادی افشار) ، امین جعفری(مدیر فیلمبرداری)، کاوه قاسم زاده(برنامه ریز)، فاطمه ثقفی (دستیار اول کارگردان و منشی صحنه) مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، عکاس: صبا سیه پوش،مجری طرح و تهیه کننده: علی اکبر ثقفی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج