۶۹۳۱۶۸
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

عباس، سفیر آمریکا در تل‌آویو را «توله سگ» خواند!

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در تل‌آویو گفته است، اسرائیلی‌ها در زمین‌های خودشان دست به ساخت و ساز می‌زنند، آخر "توله‌سگ" آیا این سرزمین‌آنهاست؟ خود فریدمن و خانواده‌اش شهرک‌نشین هستند. خب ما چه انتظاری می‌توانیم از سفیر آمریکا در تل‌آویو داشته باشیم؟

خبرگزاری ایسنا: محمود عباس در سخنرانی در نشست رهبری فلسطین در رام الله ضمن انتقاد از موضع دولت کنونی آمریکا در قبال شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دولت دونالد ترامپ شهرک‌سازی را قانونی قلمداد می‌کند و این موضوع را تاکنون بسیاری از مقامات آمریکایی در راس آنها سفیر این کشور در تل‌آویو گفته است.

روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این سخنرانی گفت: دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در تل‌آویو گفته است، اسرائیلی‌ها در زمین‌های خودشان دست به ساخت و ساز می‌زنند، آخر "توله‌سگ" آیا این سرزمین‌آنهاست؟ خود فریدمن و خانواده‌اش شهرک‌نشین هستند. خب ما چه انتظاری می‌توانیم از سفیر آمریکا در تل‌آویو داشته باشیم؟

وی افزود: آمریکایی‌ها شهرک سازی‌ها را قانونی می‌دانند. این را بیش از یک مسؤول آمریکایی که اولین آنها دیوید فریدمن است، بارها گفته‌اند.

در واکنش به این اظهارات تند عباس، روزنامه معاریو به نقل از دیوید فریدمن نوشت: محمود عباس مرا "توله سگ" می‌خواند، آیا این یهودستیزی است یا سخنرانی سیاسی؟ من چیزی نمی‌گویم و قضاوت را به شما واگذار می‌کنم.

وی افزود: عباس این را گفت به رغم اینکه فلسطینی‌ها تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها را طی چند روز گذشته کشته‌اند و او فقط سکوت کرد.

همچنین کاخ سفید روز دوشنبه شدیدا اظهارات محمود عباس را محکوم کرد.

جیسون گرینبلات، فرستاده دونالد ترامپ به خاورمیانه، تاکید کرد:‌ زمان آن رسیده است که محمود عباس بین سخنرانی‌های انزجار آمیز و تلاش‌های قابل لمس برای بهبود وضعیت ملت فلسطین و برقراری صلح و شکوفایی یکی را انتخاب کند.

همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این اهانت عباس واکنش نشان داد و گفت‌: اظهارات تندی که عباس علیه فریدمن داشت همه چیز را علنی کرد.

نتانیاهو در ادامه‌ افزود: این برای اولین بار طی ده‌ها سال گذشته است که دولت آمریکا به رهبری فلسطین می‌گوید بس است.

وی افزود: به نظر می‌رسد بعد از آن واقعیت صدمه‌ای که به رهبری فلسطین وارد شده باعث شده آنها عقلشان را از دست بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م خسروی

      خوب بود. پسندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیاده نظام ترامپ و نتانیاهو منفی زدند .برده هایی که دارند با شلاق ارباب به سمتی که ارباب هدایتشون کرده میرن و از آتیشی که براشون روشن شده بی خبرند ...

    • بدون نام

      توله سگ رو قطعا اشتباه گفته گرگ ماده درست تره

    • بدون نام

      درست گفته توله سگ کاملا مناسبه براش

    • بدون نام

      واقعا توله سگه…!!!

    • بدون نام

      خوب پ چرا ازشون پول میگیری؟ اقای عبای هم از توبره و هم از اخور میل مینمایند نمونه کامل یک سیاستمدار

    • بدون نام

      اي بي ادب

    • بدون نام

      این یهودی ها عادت دارند به مظلوم نمایی.وسط یک سرزمین دیگه کشور تاسیس کردند و هفتاد ساله دارند در این منطقه بحران درست می کنند و شرایط غیرعادی ایجاد کردند...تمام تحریمها و بدبختیهایی که ما در ایران می کشیم زیر سر این جماعته بعد کسی بهشون فحش بده میشه نژادپرست!!! خیلی وقیح اند. انگار همه دنیا وظیفه دارند موجبات راحتی اینها رو فراهم کنند

      پاسخ ها

      • یهودی های منفور

        دوست عزیز حق با شماست. کافیه کمی مطالعات فرهنگ و اجتماعی در مورد یهودیان اروپا و سایر نقاط داشته باشید تا به راز های موجودیت اسراییل پی ببرین. حقیقت اینه که رفتارهای اونا باعث شده تمام دنیا از اون ها متنفر باشن و حتی کلمه jew or jewish به معنی یهودی به عنوان یک توهین و فحش به کار میره.هیتلر سعی کرد نابودشون کنه و بعپ سایر کشور سعی کردن یهودیاشون رو بریزن دور و با تمام توان از تاسیس اسراییل در خارج از اروپا حمایت کردن. چه بهتر که دردسرش مسلمونارو هم حسابی آزار بده

    • بدون نام

      حیف توله سگ که به این حرومیها بگن .بلا نسبت توله سگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج