۶۹۴۳۸۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

عید به کام کیف قاپان سابقه دار تلخ شد

مأموران پلیس در گشت‌زنی‌های خود موفق شدند دو کیف قاپ سابقه دار را دستگیر کنند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ پورمصطفوی رییس کلانتری ۱۰۵ سنایی در خصوص دستگیری چند کیف قاپ در منطقه کریمخان و خیابان سنایی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کیف قاپی های مکرر از سوی دو موتورسوار سارق، طی روزهای پایانی سال ۹۶ ، تیمی از ماموران برای شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلت شان به دست آمد.

به این ترتیب این اطلاعات در اختیار ماموران گشت های انتظامی این کلانتری قرار گرفت و از سوی پیام های هشداری در خصوص مراقبت های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارایه شد.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان قائم مقام مشاهده و به تعقیب آنها پرداخت.

سرهنگ پورمصطفوی، تصریح کرد: متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند اما سرعت عمل و تیزهوشی پلیس به آنها این امکان را نداد و در نهایت با شلیک هوایی پلیس هر دو متهم جبور به توقف و تسلیم شدند.

متهمان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و به هشت فقره سرقت به این شیوه اقرار کردند.

از طریق بررسی های انجام شده مالباختگان شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • A 21

      ایول دم مامورا گرم

    • بدون نام

      حققمون بیکاری فقرباش همینه

    • بدون نام

      قصاص

      پاسخ ها

      • دروغگو

        اگر چنانچه فرد یا افرادی من حیث انساندوستی و کمک به جیب بران عزیزتر از جان کشورمون احساس مسئولیت دارند و یا دلشان می سوزد، می توانند برای این عزیزان جیب بر وثیقه برده و آنان را آزاد نمایند تا شب عید در کنار همسر و فرزند خود باشند، کار مقدس خود را به یکی دو روز پس از عید نوروز بکذارند، خداوند رازق است و دخل آنها پایین نمياد، این عزیزان جیب بر هم بدانند که، مخور غم روزی مزن بر هم اوراق دفتر را، که ایزد پیش از طفل پر کند پستان مادر را، لذا نگران درآمد و دخل و روزی نباشند!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج