جاباما
۶۹۴۶۷۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

الحشد الشعبی، اظهارات اردوغان را تکذیب کرد

فرماندهی محور شمال در نیروهای «الحشد الشعبی» عراق اعلام کرد که هیچ گونه تحرکی در منطقه سنجار این کشور از سوی ارتش ترکیه مشاهده نشده است.

خبرگزاری فارس: الحشد الشعبی عراق اظهارات رئیس جمهوری ترکیه در خصوص انجام عملیات نظامی این کشور در منطقه سنجار عراق را تکذیب کرد.

«رائد الکروی»، فرمانده محور شمال نیروهای الحشد الشعبی شامگاه یکشنبه اظهارات اردوغان را تکذیب کرد و گفت که «هیچ گونه تحرکی از سوی نیروهای ترکیه در شهرستان سنجار و حومه آن وجود ندارد و اخبار منتشر شده در چند ساعت گذشته شایعه و دروغ است».

همزمان با موضع گیری الحشد الشعبی درباره اظهارت اردوغان، فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز تکذیب کرد که ارتش ترکیه در شمال عراق تحرکاتی شروع کرده باشد.

رجب طیب اردوغان ساعتی پیش طی سخنرانی خود در یکی از استان‌های ترکیه گفت: «قبلا گفته بودیم که وارد سنجار خواهیم شد، هم‌اکنون عملیات نظامی در آنجا شروع شده است»(جزئیات بیشتر).

او مدعی شد: «ما در داخل و خارج ترکیه با تروریست‌ها در حال جنگ هستیم؛ ترکیه کشور اشغالگر نیست؛ هم و غم ما مقابله با تروریسم است».

وزارت دفاع عراق ساعتی بعد از این ادعای اردوغان هشدار داد که عراق در برابر هرگونه تجاوز نظامی به خاک خود بیکار نخواهد نشست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حشدالشعبی را بهتر بگویند تروریست وحشی نه تنها در عراق تریست الوحشی دولت تاسیس شده این شگرد کمونیست تروریست است که از ۸۰سال قبل با اسمها دهن پرکن و شعارهای فریبنده در کشورهای تحت نفوذش اشکارا تروریست دولتی تاسیس میکند و اسمهای مزخرف و دهن پرکن لقب میگیرند

    • بدون نام

      درود بر حشدالشعبی درود بر ترکیه

    • علیرضا

      همین نیروهای حشد الشعبی یا همان رزمندگان بسیجی بودند که سرزمین عراق را از لوث جنایتکاران داعشی پاک کردند و ملت ستمدیده عراق را نجات دادند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج