۶۹۴۹۳۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

لطفا مشکلات و حاشیه‌های تیم ملی را کم کنید

تیم ملی ایران در فاصله کم باقی مانده به جام جهانی نیاز به آرامش بیشتری دارد و اگر این آرامش را مشکلات بر هم می‌زند کمترین انتظار حل‌شان است.

عصرایران: مهدی شادمانی - «فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت حقوق کی روش را ندارد» این گزاره‌ای است که برای چندمین بار مطرح می شود واین بار منبع خبر روسی است. البته فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرده است و اعلام کرده که پرداخت های قرارداد کی‌روش درست و در سرزمان انجام شده است. اما این تکذیب جلوی حاشیه برای تیم ملی را نگرفته است. مخصوصا که به نظر می رسد خبری حدودا درست باشد.

چون اعتراض‌های گاه و بی‌گاه کارلوس کی‌روش به شرایط امادگی تیم ملی در ایران می‌تواند اثری از نارضایتی او نسبت به مساله ای به غیر از چیزی باشد که می گوید.

البته سرمربی تیم ملی با سیاست خاصی هیچ گاه به پرداخت حقوقش اشاره نکرده است اما اعتراض به کیفیت پیراهن تیم ملی تا اردوهای تیم ملی تا بازی های تدارکاتی و همه همه چیز نشان از نارضایتی ادامه دار سرمربی تیم ملی دارد که گاه و بی گاه به اشکال مختلف خودش را نشان می‌دهد و یک دفعه بدون حل مشکل خاموش می‌شود نشان از مشکلی دیگر دارد که شاید سرمربی تیم ملی برای حفظ پرستیژ خودش هم که شده به آن اشاره مستقیم نمی کند.

چون نه بازی های تدارکاتی تیم ملی در ۷ سال تغییری کرده و نه ایران همچنان کمپ درست و حسابی برای تمرین کردن دارد. و نه حتی پیراهن رسمی مشخصی دارد و پیراهنش به دلیل مشکلاتی توسط آدیداس معرفی نشده است.

اما کی‌روش فعلا اعتراضی به غیر از اعتراض تکذیب شده رسانه روسی نکرده است. اعتراض کی روش به عدم پرداخت حقوق گزاره درست باشد یا غلط ، امکانات تیم‌ملی تغییری نکرده و او سکوت کرده چون به نظر می‌رسد حسابی از امضای قرارداد بانکی راضی و مسرور است.

سال قبل شایعاتی در مورد تعطیلات کی روش در دوبی وجود داشت که هزینه‌اش توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شده است و امسال قرارداد بانکی کی روش . شایعه تعطیلات سال قبل هیچگاه تایید نشد . اما امسال کی روش قراردادی بانکی و به قیمتی گزاف امضا کرده است که به نظر می رسد باید فدراسیون فوتبال از آن منتفع می‌شده و نشده است.

این موارد را کنار اعتراض‌های کی روش بگذارید مشخص می‌شود که یکجای کار می‌لنگد.یعنی فدراسیون فوتبال مجبوراست به دلیل مشکل یا مشکلاتی اختیارات و امکانات سرمربی تیم ملی را فراتر از آن چه انتظار می رود قرار دهد.

همه منتقدان کی روش او را ارباب فدراسیون می‌دانند و آخرینش هم امید نمازی بوده است. فدراسیون فوتبال جایی به خاطر مشکلاتی مجبور شده عقب نشینی کند و این عقب نشینی ادامه کار را به اینجا رسانده.قضاوت نویسنده این است که همه این مشکلات به خاطر عدم پرداخت های به موقع حقوق سرمربی تیم ملی ایران به خاطر تحریم‌ها یا هر مشکل دیگری باشد.

شاید فدراسیون فوتبال بخواهد این مطلب را هم تکذیب کند اما بهترین روش برای فدراسیون فوتبال این است که راهی پیدا کند که پس از ۷ سال حقوق کی‌روش را در موقع درست پرداخت کند و جلوی قرار گرفتن او در مقابل منتقدان و خود فدراسیون را بگیرد.

فدراسیون فوتبال ایران قسمت بزرگی از موفقیت خود را مدیون موفقیت تیم ملی بزرگسالان است . فدراسیون فوتبال از گذشته به خوبی می داند که اگر تیم ملی بزرگسالانش موفق و همراه با اخبار خوش باشد هیچ منتقدی نمی‌تواند رییسش را تکان دهد. حالا درخواست زیادی نیست از فدراسیون فوتبال که هر مشکلی هست را (اگر مالی هم نیست) برطرف کند تا ۳ ماه مانده به مسابقات جام جهانی ، تیم ملی را از شر انتقادها رها کند.

حالا‌می توانید به این سیاهه ، مشکلات انتشار قرارداد کی روش ، و البته اطلاعات عجیبی که در مورد فرد نزدیک به او وجود دارد را اضافه کنید. به هرحال قرارداد کی‌روش توسط خود منتشر نشده و اگر بامداد میرزایی در کنار تیم ملی است آن هم ۷ سال تنها فدراسیون است که باید درسکوت مشکل را حل کند. البته بعد از ۷ سال آمدن نام بامدادمیرزایی در رسانه ها کمی عجیب است و فدراسیون فوتبال باید می‌توانسته او را از تیم ملی دور نگه دارد و موفق نبوده است. حاشیه های روزهای اخیر دور وبر تیم ملی عجیب و البته برخلاف منافع ملی است و فدراسیون باید بتواند ان ها را کنترل کند.

تیم ملی ایران در فاصله کم باقی مانده به جام جهانی نیاز به آرامش بیشتری دارد و اگر این آرامش را مشکلات بر هم می‌زند کمترین انتظار حل‌شان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • A.IB110

      خب اینا چه ربطی به کیروش کبیر داره.مثلا پیراهن تیم ملی بده دیگه این چه ربطی به اون داره.اون همه خدمت کرده بس نیست بازم یه عده بی غیرت بی شرف دنبال کیروش کبیر حرف میزنن.بسه دیگه بزارین کارشونو بکنن.کیروش از همه اون آقایونی که پشت پرده بزدلانه تهمت میزنن ایرانی تره با غیرت تره.به قول کیروش:شاد باشید.
      فقط کیروش

    • بدون نام

      برو گمشو

    • بدون نام

      یک سرس ادمهای خاین وطن وهم وطن فروش باندبازبی غیرت پولی ودروغگو میخوان تیم ملی وکیروش به حاشیه بکشن کورخوندین لعنتی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج