۶۹۴۹۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش ۲۸ درصدی تصادفات فوتی در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وقوع ۱۴ فقره تصادف منجر به فوت از ابتدای اجرای طرح نوروزی با ۱۸ نفر فوتی دراستان ، گفت: این آمار به نسبت مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۲۸ درصدی همراه است.

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از اداره کل راهداری گیلان در زمینه میزان ورودی خودروها به استان، شاهد افزایش ۲۵ درصدی در کل محورهای استان گیلان اعم از مسیر جنوب به شمال، غرب به شرق و شرق به غرب هستیم.

وی با بیان اینکه این میزان افزایش ورودی خودرو به استان بر میزان افزایش حوادث نیز تأثیرگذار است، افزود: متاسفانه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون تعداد ۱۴ فقره تصادف منجر به فوت با ۱۸ نفر داشته ایم.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۲۸ درصدی فوتی در استان همراه است، گفت: به همین نسبت در حوادث منجر به جرح نیز شاهد افزایش هستیم.

وی در ادامه به وقوع ۱۵۹ فقره تصادف منجر به جرح نیز در استان گیلان در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: در این تصادفات ۲۱۹ نفر از هموطنان ما مجروح شدند.

سرهنگ محمدپور همچنین با اشاره به علت وقوع این حوادث، تصریح کرد: براساس بررسی ها و تحلیل های انجام شده تا این لحظه بیش از ۴۳ درصد حوادث منجر به فوت انحراف و یا تجاوز به چپ است، از ۱۴ فقره تصادف منجر به فوت نیز هشت فقره آن بین ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد رخ داده است.

وی با تأکید براینکه مسافران در این پیک زمانی باید با دقت بیشتری رانندگی کرده و قوانین و مقررات را رعایت کنند، افزود: انتظار داریم با رعایت قوانین و مقررات و همچنین هشدار های پلیس شاهد کمترین حادثه در روزهای باقیمانده از تعطیلات در محورهای استان گیلان باشیم.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: در بحث مصدومان حوادث رانندگی طی ۱۱ روز اجرای طرح نوروزی در جاده های استان نسبت به سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۲۱ درصدی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج