۶۹۵۰۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره بارسلونا تهدید به جدایی کرد

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسا برای تمدید قرارداد تقاضای رقم بالایی کرده و پیشنهاد منچستریونایتد را نیز در جیب خود دارد.

ورزش سه: ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسا برای تمدید قرارداد تقاضای رقم بالایی کرده و پیشنهاد منچستریونایتد را نیز در جیب خود دارد.


ساموئل اومتیتی، صخره فرانسوی بارسا دو سال پیش با رقم 25 میلیون یورو از لیون جذب شد و خیلی زودتر از حد تصور توانست به ترکیب اصلی راه یابد. او را یکی از مهمترین دلایل جدایی خاویر ماسکرانو می دانند.

ستاره بارسلونا تهدید به جدایی کرد


اومتیتی که در یورو 2016 از مراحل پایانی جام توانست به ترکیب اصلی فرانسه نیز راه یابد، حالا به یکی از مهره های ثابت تیم کشورش و همچنین بارسا تبدیل شده؛ در حالی که رقم فسخ قرارداد او تنها 60 میلیون یورو است. بارسلونا به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد با اوست ولی دو طرف هنوز به نتیجه مشخصی در این زمینه نرسیده اند.

طبق ادعای اسپورت و آاس، اومتیتی در پاسخ به پیشنهاد بارسا اعلام کرده است که سالانه 9 میلیون یورو دستمزد می خواهد و پیشنهاد خوب منچستریونایتد را نیز به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده است. او به طور غیرمستقیم عنوان کرده است که اگر با درخواستش موافقت نشود، بارسا را ترک و راهی یونایتد خواهد شد؛ هرچند که مدیران بارسا خوشبین هستند که قرارداد ستاره فرانسوی خود را که تا 2021 اعتبار دارد، تمدید خواهند کرد.

یکی از راه های متقاعد کردن اومتیتی می تواند جذب گریزمان باشد. مهاجم فرانسوی اتلتیکو رابطه ای صمیمانه با اومتیتی دارد و بدون شک پیوستن او به بارسا، زمینه برای ماندنی شدن اومتیتی را نیز فراهم خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج