۶۹۵۱۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قاسمی: عربستان در اندازه‌ای نیست که بتواند تخیلات خود را عملی کند

بهرام قاسمی در پاسخ به اظهارات سعودی‌ها در سومین سالروز تجاوز به یمن گفت: سعودی‌ها با ایراد اتهامات واهی و بی اساس به دیگران سعی دارند بر ناتوانی و شکست‌های پی در پی خود سرپوش بگذارند.

خبرگزای مهر: سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اقدامات و اظهارات مقام های سعودی در سومین سالروز تجاوز به یمن گفت: سعودی ها با ایراد اتهامات واهی و بی اساس و مدرک به دیگران سعی دارند بر ناتوانی و شکست های پی در پی خود در کسب پیروزی میدانی در جنگ علیه مردم یمن با وجود دارا بودن امکانات و کلکسیونی از سلاح های پیشرفته و خریدهای چند ده میلیاردی تسلیحاتی سرپوش بگذارند؛ اما واقعیت این است که سعودی ها و هم پیمانان آنها در این جنگ نابرابر فقط با مقاومت مردم یمن مواجه بوده و شکست مفتضحانه ای را تجربه کرده اند.

بهرام قاسمی همچنین در واکنش به اظهارات توام با تهدید یک سخنگوی نظامی سعودی گفت: بی تردید این اظهارات جنگ طلبانه و غیر مسئولانه قابل پیگیری حقوقی و بین المللی است.

قاسمی افزود: اصولا عربستان در جایگاه، اندازه و شرایطی نیست که بتواند توهمات و تخیلات خود را عملی کند. حداقل درسی که انتظار می رفت حاکمان ریاض از جنگ با مردم بی دفاع یمن بیاموزند این بود که از این همه توهم خود بزرگ بینی و خیال پردازی تا حدی خارج شوند و درک کنند که با اتکای به خرید تسلیحات و امنیت وارداتی و پر هزینه نمی توانند قدرت و امنیت تولید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • only god

      احسنت

      پاسخ ها

      • محمد

        بهتره جناب قاسمی عزیز به جای حرفای صد من یه غاز که هیچ تاثیری جز پر کردن صفحات روزنامه های داخلی نداره صراحتا اعلام کنه که اگر ایران قصد کمک نظامی به یمن را داشته باشه اینکار را علنا و با شکستن محاصره دریایی و هوایی یمن خواهد کرد و اون روز روزی خواهد بود که عربستان از تسلیحات ایرانی یمنی ها در امان نخواهد بود و حکام کودن عربستان باید دنبال سوراخ موش بگردند . ولی علیرغم توانائی ایران برای اینکار ، فعلا سیاست ایران بر عملی کردن این کمک نظامی نیست .

    • شما

      فعلا اون به ما میگه ایران در حد ما نیس!!

    • جمشید

      شما چی

    • بدون نام

      لایک

    • بدون نام

      لعنت به یمن وامثال اونا که باعث اذیت کشور ما وهزینه برای ایران عزیزمون شدن

      پاسخ ها

      • ...

        بی انصاف در واقع اونا به خاطر ما به این روز افتادن.

      • بدون نام

        انی که باعث هزینه برای کشور شده عربستان و نقشه های کثیفشه.

      • بدون نام

        لعنت به یمن سوریه

    • بدون نام

      عربستان تو تخیل یمن مونده.

    • بدون نام

      خوب ... پول میده یکی دیگه تخیلاتش رو عملی می کنه!!

    • محمدرضا بختیار

      جناب بهرام خان میشه بگویید در چه حدی دیگه باید باشد که شما باورش کنید به صورت علنی که حجاج ایران را کشتند به صورت علنی که هر روز در مورد ایران رجز خوانی می کنند و به صورت علنی تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی را با پول و سیاست بر ضد ایران کردند دیگه چی باید بشه که شما عربستان را جدی تر بگیرید

    • بدون نام

      لعنت به خودت که بینش نداری. ..نهایت دیدت تا نوک دماغت هست. ..

    • اوستا

      درود بر سپاه پاسداران بگذارید اعراب را بیندازند به جون هم درودددددد

    • م ش

      آقای قاسمی در بیانیه های وزارت امور خارجه متذکر شوید به عربستان که اگر ایرا در یمن دخالت کند در مدت یک ماه جنک یمن تمام میشود

    • بدون نام

      بی نام 1956 لعنت به خودت .چکار به یه کشور بدبخت وضعیف که روزانه دارن زن وبچهاشون رو بمباران میکنن ومیکشن و اونوقت یکی مثل تو هم به جای لعنت فرستادن به آمریکا و عربستان به مردم بدبخت لعنت می فرستی !!! بی غیرتی هم حدی داره !!! برترینها مدیونی حذف کنی

    • mosa

      در سياست بين كشور ها ، ديپلماسى ، عبارت از اظهارات و واكنش ها ، و رفتار و كردار مدبرانه است ! حرف هاى سخيف و غلو كردن و ديگران را كوچك فرض كردن و توهين و تحقير از زبان ديپلمات ها در حد كشور بزرگ و توانمندى مثل ايران نيست !

    • بدون نام

      یعنی یکی تو ایران پیدا نمیشه که مثل هاشمی با سیاست بتونه بره و مشکل صهیونیستی امریکایی پیش اومده بین دوکشور بزرگ و قدرتمند مسلمان منطقه رو حل کنه ... اینها همش نقشه هست برای از بین بردن ذخایر مسلمین و اذیتو آزار مردم دو کشور که البته ایرانیان بیشتر دارند زجر مشکلات رو تحمل می کنند

    • آرش

      عربای وهابی و سعودی به نژاد وزبان پارسی و توهین میکنن و مردم ایران رو کافر و مجوس و اتش پرست میدونن ولی شماهافقط عرب پرستی میکنین .حیف میلیاردهادلار پول بی زبونی که توحج تمتع میریزیم به خزانه سعودی .اونام موشک میشه رو سر مردم یمن و سوریه.

    • بدون نام

      ببخشید مکه از سخنگوی دستگاه دیپلماسی تست اعتیاد نمیشه گرفت
      بگیرید تو رو خدا این بنده خدا توهم زده

    • بی نام

      اقای سخنگو سخن قاطع بگو روزگاری اعراب ازنام ایران می ترسیدن اکنون ببین چقدگستاخ شدن اینقدعربستان برای ماضررداره هیچ کشوری نداره تا کی نرمش اونا بازورپول تخیلاتشون راعملی میکنن و۰۰۰۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج