۶۹۵۱۶۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

خرازی: آمریکایی‌ها، همیشه پیمان شکن بوده‌اند

رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقامات پاکستان، گفت: آمریکایی ها همواره نقض تعهدات خود را نشان داده و پیمان شکن بوده اند.

خبرگزاری ایرنا: رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقامات پاکستان، گفت: آمریکایی ها همواره نقض تعهدات خود را نشان داده و پیمان شکن بوده اند.

'سیدکمال خرازی' روز سه شنبه در ادامه سفر به پاکستان با راجا ظفرالحق رهبر نمایندگان حزب حاکم در مجلس سنا، 'فضل الرحمان' رییس حزب جمعیت علمای اسلامی پاکستان (شاخه فضل) و ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی این کشور درباره تحقق صلح در منطقه گفت و گو کرد.

خرازی در دیدار با راجا ظفرالحق رهبر نمایندگان حزب حاکم در مجلس سنای پاکستان با تشریح روابط تاریخی ایران و پاکستان گفت: ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تحریم، فشار و توطئه های آمریکا بوده و تنها دلیل اینهمه دشمنی این است که مردم ایران می خواهند مستقل بوده و زیر سلطه نباشند.

وی اضافه کرد:آمریکایی ها در طول تاریخ نشان داده اند که هیچگاه قابل اعتماد نبوده و همواره نقض تعهدات کرده اند.

وزیر پیشین امور خارجه کشورمان اضافه کرد:هنگامی که جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به کمک آمریکایی ها رفت، ایران را به عنوان محور شرارت منطقه معرفی کردند و در موضوع توافق ایران و ۱+۵ نیز جهانیان دیدند که در تعهدات خود بارها نقض مکرر داشته اند.

خرازی اضافه کرد:وقتی این موارد را می بینیم و با بررسی وضعیت کنونی منطقه، ایجاب می کند که همسایه ها با همدیگر متحد شده و با کمک به همدیگر، در راستای تامین منافع ملی گام بردارند.

رهبر نمایندگان حزب حاکم در مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار، استقلال افغانستان در منطقه را برای همسایگان بسیار مهم خواند و گفت:پیدایش داعش و خطر گسترش آن به دیگر نقاط جهان پس از شکست در عراق و سوریه، چشم اندازی را پیش روی مسلمانان و دولت های مسلمان قرار می دهد که دشمنان چه اهدافی علیه جهان اسلام دارند.

راجا ظفرالحق با بیان تحولات پیش روی منطقه و جهان گفت:لازم است در زمان کنونی دو کشور همسایه ایران و پاکستان با همکاری دوجانبه و منطقه ای در راستای تحقق ثبات و امنیت در منطقه گام بردارند.

به گزارش ایرنا؛ 'سیدکمال خرازی' روز گذشته - دوشنبه - در راس هیات دیپلماتیک در سفر به اسلام آباد پاکستان با سخنرانی در موسسه مطالعات سیاسی اسلام آباد، با ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی پاکستان، جمعی از نمایندگان مجلس سنای این کشور و فضل الرحمان رییس جمعیت عملای اسلامی پاکستان شاخه فضل دیدار و گفت و گو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      خب شماهم خوبی مگه ماداریم میسوزیم شمارفاه عراق وباخارجیها براتون مهمه مزدم مردم نکنید تخریم هم باشه شما زوردارین به مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج